Fandom

Obozowy Horror

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Obozowy Horror

Streszczenie

Led spotyka Pinkie Pie, która zaprasza go na biwak w Lesie Everfree. Led postanawia zaprosić innych. Podczas opowiadania strasznych opowieści dochodzi do kłótni między nim, a Rainbow Dash. Jednorożec twierdzi, że klacz nie jest taka odważna za jaką się ma. Pegaz postanawia udowodnić swoją odwagę spędzając całą noc w lesie poza obozem. Nie wie jednak, że w mrocznych gęstwinach czycha wielkie niebezpieczeństwo.

Opowiadanie

W słoneczny sobotni dzień Led przechadzał się właśnie w stronę domku Fluttershy, kiedy nagle wpadła na niego Pinkie. Zauważył, iż taszczy na grzbiecie juki przepełnione ekwipunkiem biwakowym. Zapytał się "dokąd różowata się wybiera", a w odpowiedzi zaproszono go na biwak w lesie Everfree. Pinkie wytłumaczyła, że zaprosiła na niego także Apple Bloom i Pipsqueac'a. Więc ten zaproponował, że zaprosi także Rainbow Dash i Scootaloo. Wieczorem, kiedy wszyscy już byli gotowi do biwaku, Rainbow zapytała Led'a czy będzie się bał jej strasznych opowieści. Blackdown odrzekł, że tym razem to on opowie jakąś straszną historię. Kiedy dotarli na miejsce, rozłożyli namioty i rozpalili ognisko Led zaczął swoją mroczną opowieść. Opowiedział on o "Przereżającym Kucyku Kanibalu" grasującym w lesie Everfree. Zaznaczył, że zanim pożre ofiarę lubi się nad nią pastwić patrząc na nią swoimi wielkim, czarnymi i pustymi oczami.
RD , CMC i inni by Led Blackdown .jpg

"A kiedy się odwróciła to był ostatni widok jaki mogła zobaczyć."

Oczywiście źrebaki były przerażone, Pinkie coś grzebała w namiocie, a Rainbow była niewzruszona. Widząc to Blackdown zapytał Dash, czy się nudzi. Ta odpowiedziała, że słyszała lepsze opowieści. Led nie był przekonany tym co usłyszał i zaczął się z nią przekomarzać czy ona się boi, czy nie. W końcu jednorożec rzucił jej wyzwanie. Powiedział, że uwierzy w jej odwagę jeżeli ta wytrzyma całą noc sama w lesie poza obozem. Ta się zgodziła i poleciała w głąb lasu. Scootaloo zaczęła się kłócić, dlaczego niby Blackdown miałby wątpić w odwagę jej idolki. Ten odparł, że zna Rainbow o wiele lepiej i dłużej niż mały nielot i że to test czy zmieniła się od tych 15 lat. Równo o północy ze snu wybudził ich wrzask rozlegający się na cały las. Wszyscy powyskakiwali z namiotów i zastanawiali się "co się stało". Nagle ni stąd, ni zowąd porwała ich tęczowa smuga i zaniosła do pobliskiej jaskini. Led domyślił się, że to Rainbow ich tu zaniosła ale usłyszał tylko "wszyscy kryć się!". Led zaczął wypytywać Rainbow o co jej chodzi. Ta latała po całej jaskini i wrzeszczała jak opętana. W końcu Blackdow nie wytrzymał i pochwycił ją swoją magią, przybliżył do siebie i spojrzał prosto w oczy wykrzykując żeby się opanowała, a ta historia, którą opowiedział sam wymyślił, i że żaden potwór nie istnieje. Ale kiedy się odwrócił jego oczom ukazał się koszmar, który stworzył.
Nie ma żadnego potwora!.jpg

"Mówiłem już, że nie ma żadnego POTWORA."

Z przerażenia nie mógł wydobyć ani słowa. Wszyscy zebrali się w jedną grupę i zaczęli krzyczeć.Blackdown spojrzał na wszystkich, którzy wrzeszczeli z przerażenia
 i zoriętował się, że kogoś brakuje. Spojrzał jeszcze raz na stwora i zaczął się śmiać. Nikt nic nie rozumiał. Podszedł do istoty i powiedział do niej "Dobra robota, ...Pinkie Pie". Nagle ku zdziwieniu wszystkich z kostiumu potwora wyskoczyła różowa klacz i zaczęła się śmiać. Wszystko się wyjaśniło, kiedy Pinkie powiedziała o kawale, który planowała na ten obóz. Nawet Rainbow przyznała, że to był niezły żart i wszyscy zaczęli się śmiać. Kiedy już wszyscy wrócili do obozu i chcieli położyć się spać Rainbow na boku przyznała się Ledowi, że to najstraszniejsza opowieść jaką kiedykolwiek słyszała i czy mogłaby spać razem z nim. Blackdown z lekkimi uśmieszkiem zgodził się żeby mogła z nim spać i dodał, że wisi mu przysługę. Następnego dnia wszyscy wrócili do Ponyville i spędzili cały dzień na leniuchowaniu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki