Fandom

Olivia

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze39 Udostępnij

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Tina222
Artykuł

Olivia[1]-Druga ponysona użytkowniczki Tina222. Kucyk przedstawia moją ukrytą osobowość. Czytasz na własną odpowiedzialność.[2]

Data śmierci: 13.02 7 maja.

Wygląd

Olivia

Nikt

Galeria postaci
Zajęcia Nic nierobienie
Głos
  • Bardzo cichy,cichszy od Fluttershy z echem.
Sierść Olivii jest bardzo jasno różowa niemal tak jasna, że wydaje się, że jest biała. Grzywa ma barwę brązową, a na niej są cztery kwiatki: czerwony, żółty, błękitny i różowy. Ogon jest długi i na samym początku jest zawiązany w czerwoną kokardkę. Na przednim lewym kopycie jest fioletowa wstążka, a na tylnym, też lewym czerwony tatutaż. Oczy są limonkowe. Nie posiada znaczka. Zawsze jej grzywka zakrywa jedną część twarzy, ponieważ nie ma tam oka.

Osobowość

Nie jest ona taka na jaką się wydaje. Zawsze szczęśliwa, uśmiechnięta i kocha wszystko. Olivia jest raczej piekłem dla wszystkich kucyków. Nienawidzi ciemności. Woli żyć w rozpaczy. Tak naprawdę jest nikim. Nie wie, że nie żyje. Kocha dokuczać innym, a oni nawet nie wiedzą kto to im zrobił. Gdy kucyki idą spać ona wmawia im do głów, że na przykład "Jutro się rozbijesz samochodem" , "Jutro ktoś cię zabije" lub "Jutro nie będziesz istniał". Zazwyczaj w to wszyscy wierzą. Dla Olivii jest to zabawa na całego. Nienawidzi siebie, najlepiej zapadła by się pod ziemię i nigdy nie wróciła, tak zawsze mówi ale ona i tak już nie żyje. Jest antagonistką...

Historia

Tina222 oko Olivii.jpg

Oko Olivii

Urodziła się na końcówkach Manehattanu. Nie miała przyjaciół, była samotna. Codziennie wpadała we wściekłość. Nienawidziła siebie i swojego życia. Krzyczała na rodziców i inne kucyki prosto do uszu. Pewnego dnia, gdy spacerowała po lesie i kopała kamień zobaczyła wieeelkie drzewo, na którym były złote liście. Olivia postanowiła tam wejść i zerwać parę. Tak też zrobiła i włożyła sobie do grzywy. Złote liście zamieniły się w kwiaty i już nigdy nie zeszły. Różowa klacz była tym bardzo zdziwiona i trochę się wkurzyła. Myślała, że wyda je na pełno jedzenia i będzie mogła się wyprowadzić od swojego znienawidzonego, rodzinnego domu. Chciała się nawet przez to zabić, ale nie zrobiła tego. Gdy następnego dnia poszła do szkoły, wszyscy się z niej śmiali, że ma kwiaty w grzywie. Chcieli jej je wyrwać, a że nie mogli złapali ją za grzywę, pociągnęli do łazienki, odkręcili kran z wodą, podłożyli głowę Olivii pod kran i chcieli ją utopić. Klacz zachłysnęła się i zemdlała. Gdy nauczyciele dowiedzieli się o tym natychmiast zawiadomili rodziców a Olivia poszła do szpitala. Niestety nie uratowali jej. Podczas szarpaniny z innymi kucami uderzyła się mocno w głowę o zlew. Olivia nie wiedziała, że umarła, po prostu cały czas dokucza kucykom i szuka tych co chcieli ją utopić. Już przeleciała cały Menhattan, Canterlot i Crystal Empire ale teraz jest w Ponyville. Tam też dokucza kucykom. Pewnego dnia, gdy zobaczyła białą klacz o błękitnej grzywie i brązowych oczach nie mogła jej dokuczyć coś ją powstrzymało. Tą klaczą była Tina, która wyczuła, że ktoś chce jej coś zrobić. Olivia ukryła się a Tina zobaczyła ją i była zdziwiona. Rozmawiały razem i stały się najlepszymi przyjaciółkami pod słońcem. Biała klacz wiedziała, że zadaje się z kucykiem, który już nie żyje, ale nie przeszkadzało to jej. Pewnego dnia Tina postanowiła, że wreszcie powie Olivii o jej śmierci. Tak też zrobiła a różowa klacz nie wierzyła w to jej przyjaciółka musiała to udowodnić. Chodzili do różnych kucyków a Olivia skakała im przed nosami, a oni tego nie zauważali.

Zajęcia

Czesanie włosów

Przed śmiercią miała potargane włosy. Teraz gdy je czesze nie może zrobić tak by były znowu w normalnym stanie. Czesze je bez przerwy.

Zabawa z psami

Zwierzęta ją widzą. Olivia kocha psy więc gdy ma wolny czas zawsze się z nimi bawi.

Nudzenie się

Dla niej nie ma nic lepszego od tego. Dla niej nuda jest jak cud świata.

Zwierzęta

W miejscu w którym mieszka ma pełno psów o różnej rasy takie jak: Owczarki Niemieckie ma ich z 12,Pudle ma ich z 2,Yorki ma ich z 9,Dalmatyńczyki ma ich z 4 i 20 kundelków. Kocha je nad życie nigdy ich nie odda. Ma też 1 kota który nazywa się Sen.

Dobra strona Olivii

Mimo, że Olivia taka jest jak taka jest ma swoją drugą dobrą stronę. Jej sierść jest wtedy jasna błękitna. Oczy czerwone. Na grzywie i ogonie jest pomarańczowy pasek. Grzywa ma tylko dwa różowe kwiatki. Tatuaż jest bardziej czerwony. Można powiedzieć, że to taka duża rana a nie tatuaż. Taka jej postać pojawiła się tylko raz gdy Tina i Olivia rozmawiały a Olivia wzruszyła się tą historią i zaczęła płakać. Ona nienawidzi tego więc stara się aby tak nie było.
Tina222 druga strona Oliviii.png

Druga dobra strona Olivii

Znajomi

Tina-To jej najlepsza przyjaciółka. Pomogła jej inaczej patrzeć na świat.

Co lubi a co nienawidzi

Uwielbia:

Ciszę-W miejscu gdzie mieszka jest pełno ciszy.

Powiew wiatru-Zawsze to uwielbiała i nadal uwielbia.

Słowo "nic"-Zawsze to powtarza CODZIENNIE.

Kolor czerwony,czarny i biały-Poprostu UWIELBIA te kolory.

Rysowanie-Robi to codziennie. Zawsze ma wolną chwilę.

Owczarki niemieckie-Jest to jej ulubiona rasa. '

Dzień-W dniu może więcej dokuczać kucykom.

Księżniczkę Cadence-Wiele by tu opowiadać CDN...

Księżniczkę Celestię-Jak lubi dzień to chyba też lubi Celestię, nie?

Nienawidzi:

Ciemności-Może i może wtedy wmawiać kucykom coś jak śpią ale...i tak bardzo nienawidzi ciemności.

Księżniczkę Lunę-O bosh jak ona nienawidzi ciemności to LUNĘ TEŻ!!! Ryb-Brzydzi się nimi. Na sam widok chce się jej...

Dźwięku gitary lub fletu-To ją bardzo denerwuje.

Ciekawostki

  • Jej śmierć była wtedy kiedy miała urodziny czyli 7 maja.
  • Na drugie imię ma Dress[3]
  • Mimo, że jest duchem nie jest przezroczysta.
  • Lubi jeść motyle...

Cytaty

,,NIE! Nie będę Ci posłuszna! A teraz siadać!"

,,HM... ZABIJĘ CIĘ!!!"

,,Nieeee... Nie... Nie... Nie chcę CIEBIE już tu więcej widzieć... A TERAZ SIO!"

,,JA NAPRAWDĘ NIE ŻYJĘ?! JESTEM DUCHEM?! JAK TO MOŻLIWE?!"

Galeria

Tina222 olivia.jpg

Przypisy do artykułu

  1. Tak nazywa się moja NAJLEPSZA przyjaciółka ze szkoły ;D
  2. kuc nie orginalny...o co jeszcze chcesz? ;-;
  3. To było jej pierwsze imię które wymyśliłam ale uznałam,  że będzie się inaczej nazywać ;D

Więcej w Fandom

Losowa wiki