Fandom

Opacity

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Natuldusia
Baby Celestia and Luna by AgnessAngel.png Ten kucyk został adoptowany. Artykuł ten jest pełnoprawną własnością nowego właściciela. Obecnego sprawdzisz tutaj.
Opacity

Nauczycielka kółka gitarowego.

Galeria postaci
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Uczenie gry na gitarze

Pisanie opowiadań

Rysowanie

Rodzina
Rodzice Black Cloud

Storm Cloud

Rodzeństwo History Sad
Krewni Shiny Lolly
Opacity - Pegaz. Klacz. Lubi grać na gitarze, pływać, latać. Ma wielu znajomych. Zamieszkuje Ponyville, wychowała się w Cloudsdale. Została zaadoptowana przez użytkowniczkę Natuldusia.

Wygląd

Opacity ma morską, czystą sierść, z której jest bardzo dumna. Jej grzywa jest w desingu Rainbow Dash, w kolorze czerwono - fioletowym. Jej znaczek to długopis z nutką.

Osobowość

Wrażliwość

Opacity jest bardzo wrażliwa. W dzieciństwie jak ktoś ją uraził brała to do siebie i płakała. Teraz próbuje nie okazywać swojej wrażliwości. Jednak kiedy jakiś kucyk lub zwierzątko cierpi jest smutna.

Dobroć

Opacity jest bardzo miła dla wszystkich. Kiedy jest jakiś problem stara się go rozwiązać rozmową , a nie siłą.

Spokojność

Opacity jest bardzo spokojna jednak gdy ktoś ją wkurzy wpada we wściekłość.

Drobna strachliwość

Opacity choć wydaje się twarda jest bardzo strachliwa. Kiedy była mała ze strachu uciekała. Teraz panuje nad swoją strachliwością.

Lekka nieśmiałość

Opacity w dzieciństwie była bardzo nieśmiała, teraz stała się bardziej pewniejsza siebie jednak nadal lekko nieśmiała.

Drobna niezdarność

Opacity jest lekko niezdarna jednak nie jest tak niezdarna jak Derpy Hooves. Często się potyka o swoje kopyta.

Szybka wściekłość

Opacity jak już wcześniej wspominano jest bardzo spokojna jednak kiedy ktoś za dużo do niej powie wpada we wściekłość.

Pomocność

Opacity jest bardzo pomocna. Kiedy ktoś ma problem stara się mu pomóc.

Lenistwo

Opacity w dzieciństwie była bardzo leniwa. Teraz jest mniej, ale wciąż. Można to zauważyć np.kiedy śpi w dzień na chmurce.

Historia

Opacity wychowywała się w Cloudsdale razem ze swoimi rodzicami i starszym bratem. Jej rodzice bardzo dużo pracowali ,a po pracy nie mieli sił i czasu aby się zajmować młodą Opacity. Zajmował się ją jej starszy brat ,który ją bardzo kochał.

Przedszkole

W przedszkolu nie miała za dużo kolegów i koleżanek, przyjaźniła się tylko z sympatyczną klaczką, która była jej najlepszą przyjaciółką. Również  przyjaźniła się z przyjaciółką jej brata. Starsze o rok kucyki, które chodziły do tej samej grupy co klacz, strasznie jej dokuczali i ją szantarzowali. Mówiła to rodzicom, ale jako odpowiedź słyszała tylko "i co z tego?".

Szkoła

Kiedy Opacity poszła do szkoły jej najlepsza przyjaciółka przeprowadziła się. Opacity była wyższa i chudsza od innych kucyków w swoim wieku więc często była wyśmiewana. Również była małomówna ,nieśmiała i spokojna dlatego niektórzy przezywali ją ,,niemową". To bardzo oddziałało na jej charakter (stała się wrażliwsza) i myślała żeby się zmienić jednak postanowiła pozostać sobą. Zaprzyjaźniła się z kilkoma klaczkami ,które ją polubiły za jej miły charakter. Jej pasją stało się rysowanie , muzyka (zaczęła śpiewać w chórze szkolnym) ,później zaczęła pisać opowiadania. Również napisała swoją piosenkę wtedy pojawił się jej znaczek długopis z nutką.

Gimnazjum

Kiedy była już nastolatką jej rodzice zaczęli więcej pracować ,a jej brat już nie miał dla niej tak dużo czasu ,ponieważ miał swoje życie. Opacity nauczyła sobie sama radzić. Jednak rodzice Opacity zaczęli się coraz częściej kłócić ,a mama zaczęła źle traktować ją ,a ojciec nic sobie z tego nie robił. Opacity często płakała żeby nie uczestniczyć w kłótniach rodziców zaczęła grać na gitarze ,pływać i grać w koszykówkę z czasem stało się to jej pasją. Jej mama zaczęła ją obwiniać za wszystko i nikt sobie z tego nie robił. W jej obronie stawał jej starszy brat jednak często on był ich ofiarą. Jej mama zabroniła jej płakać.

Dorosłość

Kiedy dorosła opuściła swój rodzinny dom i przeprowadziła się do Ponyville gdzie zaczęła uczyć gry na gitarze. Stała się bardziej pewniejsza siebie ,jednak wciąż pozostała spokojna ,małomówna ,miła i wrażliwa. Czasem jeździ do brata i do jego narzeczonej, którą Opacity bardzo lubi. Nie może doczekać się ich ślubu.

Umiejętności

Latanie - Opacity lata bardzo szybko i sprawnie. Siła jej skrzydeł wynosi 14.0

Granie na gitarze - Opacity pięknie gra na gitarze. Zaczęła się uczyć gry od 4 klasy.

Śpiewanie - Opacity ma piękny głos dlatego ładnie śpiewa. Śpiewa od 1 klasy.

Pływanie - Opacity szybko pływa. Pływa od przedszkola.

Granie w koszykówkę - Opacity uwielbia grać w koszykówkę. Uczy się grać od 5 klasy.

Pisanie opowiadań - Opacity kiedy była smutna pisała opowiadanie. Z czasem stało się jej to pasją.

Rysowanie - Opacity uwielbia rysować. Często rysuje słynne osobowości kucyków.

Pisanie piosenek - Klacz uwielbia pisać piosenki. Najczęściej pisze piosenki do muzyki, którą usłyszy.

Ciekawostki

  • Przyjaciele ją lubią za to, że jest miła.
  • Nienawidzi osób znęcających się nad słabszymi.
  • Nie miała nigdy chłopaka.
  • Zawsze dotrzymuje słowo.
  • Kocha słodycze, zwierzęta i muzykę.
  • Marzy o tym aby zwiedzić Kryształowe Królestwo.
  • Lubi ciemne kolory.
  • W kucykowych latach ma 19 lat.

Galeria

Opacity.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki