Fandom

Orenji

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Nataniella

Orenji (jap.Pomarańcza) - OC użytkowniczki Nataniella. 16 letnia pegazica. Pochodzi z Cloudsdale i tam się wychowuje. Fanka Len'a Kagamine oraz anime Ponyshitsuji.  Wokalistka i założycielka zespołu Atumm Days. Przyjaciółka Blue Sharp, Flower Fast oraz Hot Lady. Nazywana Ore, Pomarańcza, a w dzieciństwie nazywana Wiewiórka. Jej ulubioną porą roku jest jesień.
Orenji
Galeria postaci
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Nauka w szkole

Śpiewanie w zespole Atumm Days

Rodzina
Rodzice Candy Cloud (mama)

Black Bolt (ojciec)

Rodzeństwo Danger Fight (starszy brat)

Powstanie

Orenji powstała kiedy dobrałam się do nowego Pony Creator'a. Odrazu uznałam, że trzeba go wypróbować. Orenji z początku miała być pegazem wzrostu typowego kucyka z małymi skrzydłami, jej grzywa miała być koloru brązowego i miała być kręcona, ciało zielone, a oczy takie same jak u Rarity i fioletowe. Jej znaczkiem miała być chmura i spadający z niej deszcz. Moje plany jednak poszły w siną dal gdy przez przypadek wyłączyłam Pony Creator'a. Znów go znalazłam i zaczęłam robić kucyka od nowa jednak uznałam, że lepiej aby kucyk inaczej wyglądał, a mianowicie aby był związany z jesienią. Jednak dałam za duże skrzydła więc dlatego uznałam, że lepiej będzie aby kucyk był większy. 
Grenn Rain pierwsza Orenji with Pony Creaor.png

Grenn Rain - pierwsza wersja Orenji

Imię

Orenji z japońskiego znaczy pomarańcza. Z początku chciałam ją nazwać Jesień, a potem Fire Ball. Jej pierwsza wersja miała się nazywać Grenn Rain. Patrząc jednak na jej kolor sierści od razu skojarzyło mi się z pomarańczą, a że autorka lubi język japoński nazwała ją Orenji.

Wygląd

Obecny wygląd

Orenji jest bardzo wysoką i szczupłą klaczą. Jest wzrostu Księżniczki Cadence. Jej skrzydła są bardzo duże co ułatwia jej szybkie latanie. Jej grzywa jest krótka, potargana i koloru pomarańczowego i żółtego. Jej oczy są koloru błękitnego, a sierść koloru pomarańczowego. Na jej boku widnieje znaczek - szary mikrofon i wychodzące z niego nuty.

Kryształowy kucyk

Orenji jako kryształowy kucyk jest pomarańczowa z kremowymi kryształami. Jej grzywa jest tego samego koloru jednak spięta złotą gumką z czerwonym diamentem. Jej oczy są błękitne i kryształowe.

Wygląd w dzieciństwie

Orenji jako mała klacz była wyższa i chudsza od swoich rówieśników. Miała też większe skrzydła. Jej grzywa była pomarańczowa.

Życiorys

Narodziny

Orenji urodziła się w Cloudstale ze związku pegaza pracującego w Fabryce Pogody - Black Bolt'a oraz klaczy pracującej w szkole latanie - Candy Cloud oraz jako młodsza siostra ogiera Danger'a Fight'a. Po narodzinach została nazwana przez brata Wiewiórką z powodu pomarańczowej sierści i rudej grzywy. Jednak jej sierść mamie skojarzyło się z pomarańczami, a że Candy wywodziła się z rodziny japońskich kucyków nawała ją Orenji.

Dzieciństwo

Orenji w wieku 3 lat nauczyła się latać, a wszystko dzięki jej matce i ojcu. Jej brat był zazdrosny o to, że jego siostra przyciąga tyle uwagi. Jednak gdy Orenji poszła do przedszkola to były dla niej straszne czasy. Nikt nie chciał się z nią przyjaźnić, a wszyscy się z niej śmiali z powodu koloru sierści i zaczęli ją wołać Wiewiórka. Rzucali ją również klockami, a nawet kredkami. Wszystko się zmieniło gdy w przedszkolu pojawiła się Blue Shar. Od razu sterroryzowała grupę, na której była Orenji. Gdy Blue Sharp zobaczyła jak inni traktują Orenji, stanęła w jej obronie. Blue Sharp i Orenji stały się najlepszymi przyjaciółkami i nigdy siebie nie opuszczały.

Lata szkolne

Podstawówka

Orenji i Blue Sharp w wieku 7 lat poszły do pierwszej klasy. Uczyły się przeciętnie. Orenji jednak wciąż była dręczona z powodu swojego rudego koloru grzywy jednak przestała się tym przejmować. W czasie drugiej klasy dołączyła do niej Flower Fast. Klacz nie miała zbyt wiele przyjaciół. Orenji i Blue Sharp się z nią zaprzyjaźniły. Jedynie co ich męczyło to, że nie mają jeszcze swoich znaczków. Z tego powodu były wyśmiewane, a Orenji wyśmiewana przez swojego brata.

W starszej klasie, a mianowicie czwartej do ich klasy doszła klacz Hot Lady. Była dość dziwna i zwariowana. Nie miała również znaczka. Orenji, Blue Sharp oraz Flower Fast zaprzyjaźniły się z nią. Tak powstała paczka ,,Pór roku, ponieważ każda z klaczy urodziła się w różnych porach roku. 

W piątej klasie w ich szkole odbył się konkurs talentów. Orenji oraz jej przyjaciółki wzięły w nim udział, a mianowicie razem w zespole. Blue Sharp grała na gitarze, Orenji śpiewała, Flower Fast grała na perkusji, a Hot Lady na basie. Zajęły pierwsze miejsce, ale i również zdobyły znaczki. Orenji zdobyła znaczek mikrofonu i wychodzących z niego nut. Po tym występie Orenji założyła zespół muzyczny ze swoimi przyjaciółkami o nazwie ,,Autumm Days. Po tym występie przestali wyśmiewać Orenji i zaczęli ją nazywać pomarańcza. 

Gimnazjum

Orenji do gimnazjum poszła wraz ze swoimi przyjaciółkami. Tam również kontynuowały swoją kariera. Również Orenji wkroczyła taki okres gdzie trzeba było się zbuntować oraz bardziej upodobnić do swojego idola, a mianowicie Len'a Kagamine. Orenji zrobiła sobie blond pasemka. Strasznie jej się spodobały, a zwłaszcza, że nie musiała już sobie przypominać jak ją nazywali Wiewiórką. Zaczęła się wtedy nauka oraz...chłopacy. Tam właśnie Orenji poznała swoją pierwszą miłość. Miał on na imię Black...Black Alex. Był bardzo popularny w szkole. On widać też był trochę zainteresowany Orenji i zaczął z nią chodzić. Później jednak okazało się, że Black chodził z Orenji i jej przyjaciółkami w tym samym czasie. Więc Orenji i jej przyjaciółki strzeliły mu mocnego broohoofa w twarz, a inni się śmiali z Blacka bo pobiły go cztery klacze, a w oczach innych klaczy ukazał się jako kobieciarz. Po tym zajściu Black zmienił szkołę, a Orenji i jej paczka były szczęśliwe. 

Pewnego dnia w czasie próby towarzyszył im młodszy brat Flower Fast, który jadł Oreo. Oreni nie mogła się powstrzymać i zabrała mu ciastka zjadając je w całości. Wtedy on zaczął na nią wołać Oreo co trochę wkurzyło Orenji więc zaczął ją nazywać Ore. Te przezwisko się bardzo przyjęło i wszyscy tak zaczęli wołać Orenji.

Liceum

Orenji wraz ze swoimi przyjaciółkami rozpoczęły naukę w Liceum. Zaczęły tam grać na różnych występach m.i.n na konkursie talentów. Szybko zdobyli sławe i stały się popularne. Zaczęły też chodzić na imprezy oraz bardziej interesować się chłopakami.

Zalety

Pewność siebie

C.D.N

Galeria

Orenji fly by Nataniella.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki