Fandom

Paintie

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Paintie - Kucyk ziemski, klacz. Mieszkanka  Ponyville, dawniej mieszkała na Manehattanie, Appleloosie oraz w Kryształowym Królestwie. Nie ma rodzeństwa, a jej rodzina jest nieznana. Jest tancerką. Nie ma partnera. 
Paintie

Kucyk należał do FluttyShy, ale został adoptowany przez użytkowniczkę Nataniella

Galeria postaci
Zajęcia
  • Tancerka
  • Wygląd

    Obecny wygląd

    Paintie jest klaczą typowego wzrostu kucyka. Ma cynamonową sierść. Jej grzywa jest krótka i różowa. Oczy są zielone i podobne designem do oczu Applejack. Nie posiada znaczka.

    Wygląd w dzieciństwie

    Paintie w dzieciństwie miała taki sam wygląd jak dorosła. Miała na grzywie opaskę, ponieważ jej przeszkadzała w czasie odrabiania lekcji.

    Kryształowy kucyk

    Paintie jako kryształowy kucyk ma różową grzywę związaną zlotymi gumkami z różowym diamentem w kształcie kwiatka. Jej sierść zmienia się na kryształową.

    Życiorys

    Na Manehattanie

    Narodziny

    Paintie urodziła się na Manehattanie z związku ogiera pracującego jako dobrze ceniony lekarz i klaczy modelki, która jaka wynika z legendy historii jej przodkowie to jednorożce. 

    Przy narodzinach Paintie nie było żadnych kłopotów i komplikacji jednak na powitanie mała klaczka krzyczała tak głośno co wyprowadzało z równowagi pielęgniarki, a jej rodzice się za nią bardzo wstydzili. Po tygodniu Paintie razem z mamą opóściły szpital. 

    Dzieciństwo

    Paintie jako dziecko nie była spokojna. Ciągle krzyczała, hałasowała i płakała. Bardzo to denerwowało jej ojca, ale najbardziej jej matkę. Rodzice uważali, że Paintie robi im wstyd przez swoje zachowanie np.ciągnęła za grzywę znajomych swoich rodziców. Rodzice wkońcu zdecydowali się aby oddać Painte jej babci mieszkające w Applelosie.

    W Appleloosie

    Dalsze dzieciństwo

    Po przeprowadzce Paintie zamieszkała ze swoją babcią. Była już spokojniesza.Niestety nie miała przyjaciół z powodu porzucenia przez rodziców. Wszyscy ją wyśmiewali. Spowodowało to u Paintie brak zaufania do kucyków oprócz swojej babci. 

    Czas szkolny

    Paintie z początku bardzo bała się iść do szkoły jednak jej babcia ją przekonała, że szkoła nie nie jest zła. Jednak w pierwszej klasie zaczęła być wyśmiewana przez inne kucyki z powodu braku znaczka oraz z powodu porzucenia przez rodziców. Z tego powodu Paintie często uciekała ze szkoły do sadu jabłkowego. Pewnego dnia poznała właśnie tam Braeburn'a. Chodzili razem do klasy i stali się najlepszymi przyjaciółmi. Paintie stała się pewniejsza siebie.

    W Ponyville

    Przeprowadzka

    Kiedy Paintie była w drugiej klasie jej babcia zaczęła chorować. Spowodowało to, że nie mogła już się zajmować Paintie. Mała klacz musiała zamieszkać ze swoją ciocią mieszkającą w Ponyville. Z początku nie była zbyt zadowolona, że musi opuścić babcie i przyjaciela. Szybko się w nowym miejscu zaklimatyzowała. 

    Nastoletnie czasy

    Kiedy Paintie jako nastolatka poszła do gimnazjum.Tam poznała swoją przyszłą najlepszą przyjaciółkę. Poznała też wielu nowych znajomych. Wciąż jednak nie miała znaczka jednak się tym nie przejmowała, ponieważ każdy ją lubił za charakter. Zaczęła coraz bardziej interesować się tańcem, więc zaczęła uczęszczać na lekcje tańca, a po pewnym czasie zaczęła tańczyć na występach razem ze swoim partnerem do tańca - Flash Dance. Zaczęła też chodzić na imprezy. W czasie tych imprez zainteresowała się muzyką Len'a Kagamine. Bardzo jej się spodobał jego głos w Story of Evil. Postanowiła to wystawić w Szkolnym Przedstawieniu. Uparcie chciała zagrać Len'a Kagamine jednak zgodziła się zagrać Rin, a rolę Len'a dostał Flash Dance. Resztę roli otrzymały, a mianowicie córki zemsty, córki bieli, córki zieleni i księcia błękitu otrzymały dwie koleżanki Paintie, rolę córki bieli dostała jej najlepsza przyjaciółka, a rolę Księcia dostał jej kolego klasowy. Występ zakonczył się sukcesem. 

    W Canterlocie

    Studia

    Paintie po zakończeniu nauki wybrała się na studia, a mianowicie na studia psychologiczne. Na studiach nie miała jeszcze swojego znaczka. Z tego powodu była wyśmiewana. Na studiach dobrze się uczyła i nie przejmowała się swoim gładkim bokiem.

    W Kryształowym Imperium

    Dorosłość

    Paintie po zakończeniu studiów przeprowadziła się do Kryształowego Imperium. Zamieniła się tam w Krysztalowego kucyka. Bardzo jej się to spodobało. Zdobyła wielu nowych przyjaciół oraz została tancerką. Zaczeła jednak tęsknić za Ponyville i za swoimi przyjaciółmi. Postanowiła tam powrócić.

    Powrót do Ponyville

    Powrót i czasy obecne

    Paintie powróciła do Ponyville po roku od zamieszkania w Kryształowym Imperium. Znów stała się zwykłym kucykiem. Kiedy powróciła wszyscy byli szczęśliwi. Paintie na stałe zamieszkała w Ponyville w domu z ogródkiem i została tamcerką. Również spędza czas ze swoimi nowymi i starymi przyjaciółmi. Pisze też listy do swoich przyjaciół z Kryształowego Imperium.

    Zalety

    Skromność

    Paintie jest bardzo skromna. Nigdy nie przechwala się swoimi sukcesami.

    Dobroć

    Paintie często komuś ulega. Woli być miła, ponieważ nie chce stracić swoich przyjaciół. Jednocześnie podoba jej się to. Nawet niezależnie od sytuacji, zawsze stara się być miłą. Nie jest jednak aniołem.

    Opiekuńczość

    Klacz chciałaby pracować jako opiekunka do dzieci. Dla niej wszystkie zwierzęta są słodkie. Nie zostawi kucyka w potrzebie. Wie, że opiekuńczość się opłaca. Kiedy ktoś jest smutny, pociesza go i przytula.

    Szczodrość

    Paintie nie jest skąpa. Jest pierwszą posiadaczką klejnotu szczodrości. Uwielbia dawać komuś coś, aby mu to sprawiło radość. Zawsze w jakieś szczególne święto, gdy kupuje prezent, zastanawia się, co ten kucyk lubi. Nieważne, ile dana rzecz kosztuje.

    Niezależność

    Niestety, ale klacz bywa niezależna. Nie lubi, kiedy ktoś jej rozkazuje. Czasami jednak słucha się innych. Ma swój świat i nim żyje. Woli spędzać czas sama.

    Duch rywalizacji

    Paintie od podstawówki lubi rywalizować. Zawsze przyjmuje wyzwania, które jej dają. Nigdy prawie żadnego nie przegrała. Duch rywalizacji nigdy nie cichnie i wszyscy ją podziwają.

    Wady

    Złośliwość

    Paintie niekiedy jest bardzo złośliwa. Wobec fałszywych kucyków jest bardzo złośliwa. Lubi wytykać niekiedy wszytskim błędy np.kiedy ktoś źle sadzi kwiaty.

    Łakomostwo

    Paintie jest bardzo łakoma. Wszystko zjada, w krótkim czasie. Nie jest jednak gruba dzięki swojemu ruchliwemu trybu życia. Uwielbia jeść wszystko w tym słodycze.

    Umiejętności

    Taniec

    Paintie uwielbia tańczyć i ma do tego talent. Lubi pokazywać to przyjaciołom, którzy zawsze są pod wrażeniem. Jednak się tym nie chwali, ponieważ jest skromnym kucykiem. Rumieni się, kiedy ktoś jej mówi komplementy na ten temat.

    Ogrodnictwo

    Klacz dobrze zna się na ogrodnictwie. Ma nawet własny ogródek i działkę. Kocha rośliny i nie wyobraża sobie życia bez nich. 

    Zawarcie nowych przyjaźni

    Paintie nie ma z tym problemu. Jest odważna i nie boi się zawierać nowych znajomości. Przyjaźni się prawie z każdym. Jednak jej najlepszą przyjaciółką jest Amethyst Star.

    Opieka nad dziećmi

    Paintie doskonale zajmuje się dziećmi. Jest to jej prawdziwym talentem jednak nie poświęca temu dużo czasu, ponieważ więcej uwagi swojej karierze tancerki oraz ogrodnictwem.

    Śpiewanie

    Paintie bardzo ładnie śpiewa. Zaczeła częściej śpiewać gdy zagrała w ,,Story of Evil Rin i zaśpiewała ,,Daugthter of Evil. Potrafi śpiewać po japońsku.

    Języki obce

    Paintie zna dużo języków. Najlepiej jej idzie język japoński, polski i angielski. Japońskiego nauczyła z powodu zainteresowania ,,Story of Evil. Polski zna, ponieważ uwielbia ten czysty język. A angielski musiała się uczyć z przymusu, ale po pewnym czasie go polubiła.

    Sport

    Paintie uwielbia uprawiać różne sporty. Uwielbia biegać, skakać przez płotki oraz pływać. Czasem też gra z przyjaciółmi w kosza, ale to nie zaczęsto.

    Zainteresowania

    Paintie oprócz wyżej wymienionych ma jeszcze inne zainteresowania, które wychodzą jej słabo :

    Matematyka

    Paintie w ogóle nie ogarnia matmy. Nie wiem o co w niej chodzi. Zawsze siedziala nad zadaniami domowymi do północy lub przepisywała od swoich kolegów. Jednak gdy się postarała dostawała z kartkówek chociaż 4 -.

    Gotowanie

    Paintie w ogóle nie umie gotować. Wszystko co ugotuje się przypala. O pieczeniu to w ogóle nie wspomnę. Wszystko co upiecze nie jest do zjedzenia. 

    Relacje rodzinne

    Relacje z innymi kucykami

    Cytaty

    Ciekawostki

    • Przypomina kucyka imieniem Babs Seed.
    • Ma wielu przyjaciół.
    • Lubi gotować.
    • Uwielbia ,,Story of Evil.

    Galeria

    Paintie in P.NET.png

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki