FANDOM

Tumblr mitlsmdCPd1rwfb9jo1 500
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Nataniella
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu. Z góry dziękuję.
Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli takie występują).
Pancy Purple - ziemski kucyk, płci żeńskiej. Mieszka na Manehattanie. W ludzkich latach ma 26 lat. Jedyna córka jednorożca Bill'a Feather oraz ziemskiego kucyka Yellow Weather. OC Naty.
Pancy Purple

Florystka z Manehattanu

Pancy Purple ID by Nataniella
Zajęcia
  • Praca w kwiaciarni
  • Rodzina
    Rodzice Yellow Weather (matka, ziemski kucyk)

    Bill Feather (ojciec, jednorożec)

    Powstanie

    Ogólnie

    Pierwotną wersją Pancy była Nata. Była ona błękitną, nastoletnią klaczą o blond włosach. Jednorożec był jedną  jej OC i robiła za starą koleżankę Yuriny (ponyfikacji Natanielli).

    Na pewien czas autorka opuściła temat kucyków jak i Fanowską Wikię. Gdy wróciła przejrzała brudnopisy i w nim znalazła właśnie Nate.

    Nataniella postanowiła ją zupełnie zmienić, lecz coś pozostawić z Naty. 

    Początkową wersją Pancy miała być Sweet Harmony - biały jednorożec o błękitnych oczach i szarych włosach. Miała być utalentowaną śpiewaczką.

    Po paru minutach autorka stwierdziła, że jest wiele kucyków z talentem do śpiewania,dlatego postanowiła stworzyć kwiaciarkę.  Jej wygląd ulegał wielu ewolucji. Od białego jednorożca, przez niebieską jednoróżke o białej grzywie do fioletowego ziemskiego kucyka o żółtej i różowej sierści.

    Pancy miała być jednorożcem, lecz podczas rysowania autorka zapomniała dorysować rogu klaczy, dlatego też została ziemskim kucykiem.

    Imię

    Jej imię także ulegało ewolucji. Od nastoletniej Natanielli, przez Sweet Harmony, aż do obecnego imienia Pancy Purple.

    Obecne imię klaczy wzięło się od angielskiej nazwy kwiatów, które autorka bardzo lubi oraz od koloru sierści ziemskiego kucyka. W ten sposób powstało imię - Pancy Purple.

    Wygląd

    Ogólnie

    Pancy to klacz typowego wzrostu co większość kucyków w jej wieku. Jej waga jest raczej w normie, lecz sama klaczka tego nie sprawdza. Posiada fioletową sierść w ciemnym odcieniu.

    Jej oczy są jasnoniebieskie, otoczone rzęsami przypominają te, które posiada Rarity.

    Grzywa i ogon klaczy są bardzo długie. Mają po dwa kolory - żółty i różowy.

    Na jej boku widnieje znaczek przedstawiający różowy kwiat z czerwoną wstążką.

    Ubiór i dodatki

    Ziemski kucyk na codzień nie nosi żadnych ubrań. W sukienki ubiera się na ważne okazję.

    Jeśli chodzi o dodatki, nosi w grzywie bordowy kwiat, z którym się nigdy nie rozstaje. Będąc nastolatką nosiła czarne spinki.

    Charakter

    Pracowitość

    Opiekuńcza

    Tchórzostwo

    Upór

    Romantyczka

    Towarzyska

    Gadatliwa 

    Historia

    W Manehattanie

    Pancy Purple urodziła się w jednej z dzielnicy Manehattanu jako córka ziemskiego kucyka Yellow Weather oraz jednorożca Bill Feather.

    Na jej imię wpadła jej mama, która pracowała jako kwiaciarka, a mieszkanie było pełne kwiatów. Yellow zwróciła uwagę na bratki rosnące na parapecie. Były to jej ulubione kwiaty, dlatego swojej córce nadała imię Pancy. Drugą część imienia - Purple, zawdzięcza od fioletowej sierści. 

    Młoda Pancy nie chodziła do przedszkola, dlatego większość spędzała w kwiaciarni mamy oraz dziećmi z jej dzielnicy. Rzadko bywała w domu ze względu na to, że jej ojciec był pisarzem i potrzebował ciszy do swojej pracy. 

    Wkrótce nadszedł czas aby iść do szkoły. Klaczka bardzo się denerwowała jednak niepotrzebnie, ponieważ większość kucyków, z którymi się bawiła poszło z nią do jednej klasy. Wśród nich byli Rainy Fog - pegazica, Solar Aurora - jednorożec oraz Bubble - ziemski kucyk.

    Purple dobrze radziła sobie w szkole, lecz jak każdy uczeń miała wzloty i upadki. Zaprzyjaźniła się także z Rainy Fog, Solar Aurorą i Bubble. Jednak to nie oznaczało, że Pancy miała samych przyjaciół. W szkole był ogier, który często zaczepiał inne kucyki nazywał się Bass Crown. Bass pochodził z bogatej rodziny, ponieważ jego ojciec był właścicielem sieci sklepów muzycznych w całym Manehattanie. Fioletowa często mu chciała coś powiedzieć, jednak nie miała odwagi. Bała się, że jednorożec może w każdej chwili pobiec do swojego ojca i by miała problemy.

    Klaczka dorastała, lecz wciąż nie miała znaczka, w przeciwieństwie do swoich przyjaciółek. Rainy miała znaczek przedstawiający fajerwerki, Solar skrzypce, a Bubble balerinki. 

    Dotychczas myślała, że jej talentem może być aktorstwo, lecz pomimo, że często otrzymywała jakieś role i dobrze sobie radziła na scenie to nie było to. 

    Swój znaczek zdobyła w wieku 13 lat, gdy była u mamy w kwiaciarni. Pancy przyglądała się jak jej mama układa kwiaty. Często tak robiła, zwłaszcza gdy była młodsza, ale nie próbowała układać takich rzeczy. Stwierdziła, że spróbuje. Robiła każdy ruch jak swoja mama, a gdy skończyła, przypadkiem Yellow wzięła jej kwiaty i podała klience. Klacz spostrzegła, że nie jest to jej zamówienie, lecz kwiaty tak jej się spodobały, że postanowiła je wziąć. Wtedy też Pancy otrzymała znaczek - różowy kwiat związany czerwoną wstążką. 

    Od tamtej pory Pancy Purple częściej pomagała mamie w kwiaciarni, doskonalając ciągle swoje umiejętności florystyczne. Coraz bardziej czuła, że to jest jej przeznaczenie. 

    Wkrótce Pancy została sama, ponieważ jej przyjaciółki w różne strony Equestrii wyjechały. Rainy musiała przenieść się razem z rodzinom do Los Pegasus, ze względu na prace ojca, Solar Aurora trafiła do Szkoły Muzycznej w Canterlocie, a Bubble do Fillydelphi z powodu wstąpienia do Szkoły Baletowej. Jednak jak wiadomo, jedna rzecz się kończy, a druga zaczyna się. 

    W ten sposób zaczęło się liceum. Pancy szybko tam się zaklimatyzowała zaprzyjaźniając się z dwiema klaczami - jednorożcem Pearl Scarlet oraz pegazicą Angel Shine. Polubiła także imprezy organizowane przez Pearl, czasem jednak przyjęcia przenosiły się do domu, ku niezadowoleniu jej ojca.

    Na jednej z imprez spotkała swojego starego znajomego - Bass Crown'a. Ten ku jej zdziwieniu zachowywał się inaczej niż w podstawówce, także według Pancy wyprzystojniał. Kolejnego dnia Pearl przedstawiła Bass'a jako swojego chłopaka. Ziemskiego kucyka coś zabolało, jednak nie wiedziała co. To, że uważała ogiera za przystojnego nie oznaczało, że się w nim kocha.

    Liceum mijało, ale ziemski kucyk wciąż sama podczas gdy jej przyjaciółki znalazły sobie chłopaków. Wciąż szukała tego jedynego, a dziwniej się czuła przy swoim starym znajomym. Zbliżały się dziewiętnaste urodziny Pearl, dlatego Pancy razem ze znajomymi postanowiła zorganizować dla niej przyjęcie. Na urodzinach towarzystwo było roześmiane i zajęte lubilatką. Cydr dawał się wszystkim we znaki. Po chwili roześmiany Bass podszedł do Pancy i ją pocałował, w dodatku na oczach Scarlet. Pomiędzy klaczami doszło do kłótni, którą starała się zarzegnać Angel.

    Po tym wszystkim Pearl przestała się odzywać do ziemskiego kucyka. Pancy wiele razy tłumaczyła jej, że był alkohol, a Bass sam ją pocałował. Fioletowy kucyk także zaczął unikać tematu ogiera. Jednoróżka nastawiła przeciwko niej całą szkołe, chociaż wszyscy widzieli, że o Bass pocałował ją pierwszy. Jedynie nie odwróciła się od niej Angel Shine. 

    Pancy jednak nie zmieniła szkoły, ponieważ został tylko miesiąc liceum. Gdy tylko otrzymała świadectwo, wróciła do domu i oznajmiła rodzicom, że chciałaby studiować florystyke. Jej mama pomogła jej wybrać idealną szkołe, do której sama chodzła. Była ona w Fillydelphi. 

    Przed wyjazdem pożegnała się z Angel Shine, lecz na pożegnanie niespodziewanie przyszła Pearl. Jednak nie mogła z siebie nic wydusić, dlatego Pancy życzyła jej powodzenia.

    W Fillydelphi

    W nowym mieście stała się współlokatorką klaczy Blue Harverst - ziemskiego kucyka pochodzącego z Ponyville, który studiował na tej samej uczelni co ona. Niestety Pancy i Blue nie dogadywały się z powodu różnych poglądów, tylko łączył je wspólny czynsz za mieszkanie oraz uczelnia.

    W Fillydelphi spotkała swoją starą przyjaciółkę - Bubble. Stała się sławną baletnicą, która cały swój wolny czas spędzała na treningach. Zdziwiła się spotkaniem starej znajomej, lecz obydwie udały się do Restauracji "Pod Podkową". Tam zaczęły rozmawiać i wspominać dawne czasy, także ziemska klacz wspomniała, że udało jej się nawiązać kontakt z Rainy i z Solar. Okazało się, że Rainy dostała się do Akademii Wonderbolts, a Solar stała się skrzypaczką grającą na dworze samej Księżniczki Celestii oraz innych popularnych kucyków.

    Od tamtego czasu Pancy i Bubble zaczęły się spotykać w każdą środe. Klacz także korzystała z uroków miasta, nie tylko po to aby się uczyć czy zwiedzać, ale też aby imprezować. Jednak żeby mieć pieniądze na czynsz musiała dorabiać sobie jako opiekunka do dzieci. 

    Powrót do Manehattanu 

    Klacz po paru latach zakończył studia i powrócił do rodzinnego Manehattanu. Gdy szła do mieszkania rodziców spotkała znajomą osobe...był to Bass Crown. Zaprosił ją do jednego z baru, gdzie zaczęli gadać. Ogier został nauczycielem muzyki w jednej ze szkół. Pancy dopytywała się jego także o tamten pocałunek. Była strasznie zakłopotana, a chłopak jej odpowiedział, że nawet bez cydru by to zrobił. Długo ze sobą rozmawiali, a Pancy zrozumiała to czemu ją serce bolało...była zakochana w ogierze. Postanowili sobie dać szanse, a po pewnym czasie Pancy zamieszkała u niego. 

    Pancy rozpoczęła prace w kwiaciarni swojej matki, a także odnowiła kontakty ze swoimi starymi przyjaciółkami. Także każdego dnia poznaje swojego partnera i nabiera do niego zaufania.

    Relacje

    Rodzice 

    Ogólnie Pancy szanuje swoich rodziców. Będąc w Fillydelphi codziennie do nich dzowniła i pisała. 

    Jednak najlepsze relacje ma ze swoją mamą. To ona się nią zajmowała, a także zaraziła "miłością" do kwiatów. Yellow często zabierała małą klacz do kwiaciarni i wspierała córke w swoich pasjach. 

    Z ojcem ma troche słabszy kontakt ze względu na to, że ten nigdy nie miał czasu z nią porozmawiać z powodu ciągłego pisania swojej książki. Często też zdarzało im się kłócić np. gdy Pancy Purple hałasowała z przyjaciółmi. Fioletowa klacz go kocha i w pewnym sensie ogier zaraził ją pasją do pisania książek. 

    Ziemski kucyk nie mieszka już z rodzicami, ale często ich odwiedza, zwłaszcza mame, u której pracuje w kwiaciarni.

    Bass Crown

    Ogiera poznała jeszcze w podstawówce. Klacz nie przepadała za nim, ponieważ dokuczał innym kucykom. Pancy wiele razy chciała mu coś powiedzieć, jednak z powodu braku odwagi wycofywała się.

    W gimnazjum nie miała z nim takiego kontaktu z powodu tego, że Bass chodził do innej szkoły, a tym bardziej dlatego, że mieszkał w innej dzielnicy.

    Ponownie spotkali się w liceum, kiedy Crown pojawił się na jednej z imprez zorganizowanej przez Pearl Scarlet. Kolejnego dnia czerwona klacz przedstawiła ogiera jako swojego chłopaka. Pancy pomimo, że wciąż nie przepadała za ogierem uważała go za przystojnego i gdy o nim słyszała dziwnie się czuła.

    Do punktu przełomowego doszło pod koniec liceum na urodzinach Pearl. Pod wpływem cydru Bass pocałował Pancy, w dodatku na oczach Pearl. Po tej sytuacji fioletowa klacz unikała rozmowy z ogierem, a przez pocałunek z nim czerwona klacz odwróciła się przeciwko niej.

    Na studiach czasami o nim myślała, lecz rzadko z powodu jej imprezowego trybu życia, nauki i dorabianiu na boku.

    Gdy powróciła do Manehattanu Bass Crown był pierwszym kucykiem, którego spotkała. Razem poszli do baru gdzie zaczęli wspominać dawne lata. Pancy też dopytywała się go o tamten pocałunek, a ogier odparł, że nawet bez cydru by to zrobił. Po tym spotkaniu zrozumiała, czemu ją serce bolało...była w nim zakochana. Zaczęli się częściej spotykać, a później klacz zamieszkała razem z ogierem, z którym zaczęła chodzić. 

    Rainy Fog

    Poznała ją na podwórku jako mała klacz. Rainy razem z Solar i Bubble bawiły się w chowanego. Szara pegazica jednak wciąż wygrywała, gdy niespodziewanie do zabawy dołączyła się Pancy, która co chwile znajdowała pegazice.

    Klacze zaczęły także uczęszczać do jednej klasy w podstawówce, gdzie zaczęły się zaprzyjaźniać. Szara pegazica zazdrościła przyjaciółką, w tym Pancy kolorowych grzyw i sierści.

    Dziewczyny zawsze się wspierały w swoich pascjach, chociaż Rainy irytowało tchórzostwo Pancy.

    Kiedy pegazica przeprowadziła się razem z rodziną do nowego miasta, kontakt się urwał.

    Odnowiły ze sobą kontakt dzięki Bubble, którą Pancy spotkała będąc na studiach w Fillydelphi.

    Solar Aurora

    Poznały się na podwórku podczas zabawy w chowanego. Wtedy młode klacze nie wiedziały, że od tamtej pory ich relacja pójdzie jeszcze dalej.

    Zaczęły uczęszczać do jednej klasy w szkole podstawowej i tam właśnie się zaprzyjaźniały.

    Pancy była jednym z kucyków, które przekonały Solar aby wystąpiła na konkursie talentów, co sprawiło że jednorożec zdobył znaczek.

    Kontakt się urwał gdy Solar Aurora została wysłana do Szkoły Muzycznej w Canterlocie.

    Po latach odnowiły kontakt dzięki Bubble. 

    Bubble

    Z nią także poznała się podczas zabawy w chowanego. Z różową klaczą Pancy najlepiej się dogadywała, a ich relacja poszła dalej gdy razem zaczęły uczęszczać do jednej szkoły podstawowej. 

    Kontakt tak jak z Rainy Fog i Solar Aurorą się urwał, kiedy klacz wyjechała do Fillydelphi.

    Gdy ponowne się spotkały od razu złapały kontakt. Zaczęły wspominać także dawne czasy. To dzięki Bubble, fioletowy kucyk odnowił relacje ze starymi przyjaciółkami. 

    Pearl Scarlet

    Poznały się na początku liceum. Z początku relacje między klaczami były bardzo dobre. Jednoróżka wprowadziła nową koleżankę w świat imprez. Często też się spotykały razem z Angel Shine. Pancy pomimo tego często przeszkadzał egoizm, a nawet rządzenie się nowej przyjaciółki, lecz nie mówiła jej tego.

    Ich relacje zaczęły się komplikować pod koniec liceum gdy na jednej z imprez fioletowa klacz spotkała swojego znajomego z dzieciństwa - Bass Crown'a. Ich przyjaźń się zakończyła gdy ogier na imprezie urodzinowej Pearl pocałował Pancy.

    Czerwona klacz nastawiła przeciwko klaczy całą szkołe, chociaż Pancy jej tłumaczyła, że to Bass ją pierwszy pocałował. 

    Przyszła razem z Angel Shine na jej pożegnanie, jednak nie potrafiła z siebie wydobyć ani jednego słowa. Zaczęła rozumieć, że niemalże zniszczyła życie byłej przyjaciółce.

    Po powrocie z Manehattanu fioletowa klacz jej nie spotkała, a od Angel dowiedziała się, że przeniosła się do swojego nowego chłopaka, który mieszka w Canterlocie. 

    Angel Shine 

    Tak samo jak z Pearl, Pancy poznała pegazice w liceum. Szybko złapały ze sobą dobry kontakt, chociaż czasem Angel była smutna, że jednorożec woli spędzać więcej czasu z fioletową klaczą niż z nią.

    Pegazica jako jedyna stanęła po stronie Pancy, podczas gdy inni odwrócili się od niej. Próbowała też tłumaczyć swojej starej przyjaciółce, że ziemska klacz nie chciała całować Bass'a.

    Obecnie Pancy i Angel rzadziej się spotykają z powodu prac, jednak fioletowa klacz często przychodzi do zakładu fryzjerskiego klaczy.

    Blue Harvest

    Poznały się gdy Pancy przybyła do Fillydelphi. Uczęszczały one na jedną uczelnie, a nawet były współlokatorkami. 

    Pomimo tego klacze nie przepadały za sobą z powodu różnicy charakterów, a nawet poglądów na świat. W głównej mierze Blue nie lubiła swojej współlokatorki za to, że często imprezowała, podczas gdy ona wolała spędzać czas w mieszkaniu. 

    Zainteresowania i umiejętności 

    Kwiaty

    Pancy od dziecka miała kontakt z kwiatami, ponieważ w jej mieszkaniu było ich bardzo dużo. Często też przebywała w kwiaciarani swojej mamy.

    Obecnie jej dom jest pełen kwiatów. Klacz pielęgnuje je, czasem im nawet śpiewa i rozmawia z nimi.

    Aktorstwo 

    Ziemski kucyk interesował się aktorstwem już od najmłodszych lat. W szkole podstawowej uczęszczała na zajęcia teatralne.

    Większość kucyków uważało to właśnie za jej talent i się dziwili czemu Pancy nie ma swojego znaczka.

    Kiedy klacz otrzymała swój znaczek, skupiła się na doskonaleniu swojego talentów jakim było układanie kwiatów, lecz wciąż pamiętała o swoim zainteresowaniu jakim jest teatr.

    Gdy nikogo nie ma zdarza jej się w domu udawać jakąś postać.

    Pisanie

    Opieka nad dziećmi

    Imprezy 

    Znaczek

    Jej znaczek to różowy kwiat związany czerwoną wstążką. Przedstawiają one talent Pancy jakim jest układanie kwiatów. 

    Zdobyła go w wieku 13 lat kiedy była w kwiaciarni swojej mamy. Widząc jak Yellow układa kwiaty postanowiła spróbować. Gdy je ułożyła, przypadkowo klacz wzięła jej kwiaty dając klience. Klientka zauważyła, że to nie są jej zamówione kwiaty, lecz tak jej się spodobały kwiaty Pancy, że postanowiła je zakupić.

    Ciekawostki

    • Jest jedynaczką, lecz zawsze marzyła o młodszym rodzeństwie.
    • Mieszkanie, w którym mieszka jest pełne różnych kwiatów - głównie przeważają tam bratki oraz fiołki.
    • Ma alergie na koty.

    Galeria

    Pancy Purple ID by Nataniella

    Przypisy