Fandom

Pastel Coffee

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Pastel Coffee
Pastel Coffee ID by PastelSarra.png
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Pracowanie w kawiarni
Rodzina
Rodzice Etoile Brillante (mama)

Sparkler Rapide (tata)

Rodzeństwo brak

Pastel Coffee - (pastelowa kawa) klacz, pegaz mieszka w Canterlocie. Klacz ma 14 lat i pracuje w kawiarni. Jest ponysoną PastelSarry

Powstanie

Kucyk powstał gdyż autorce się bardzo nudziło i po prostu sobie rysowała. Na początku był sam szkic itd. Niestety nie miała pomysłu na grzywę więc zaczęła rysować jakiekolwiek i jedna z tych spodobała jej się, więc ją narysowała i dodała dodatki. Jako że autorka bardzo lubiła kolory pastelowe postanowiła że ten kucyk będzie właśnie w takich kolorach. Kiedy znalazła kolory powoli przypasowywała je do postaci. I tak powstała jej ponysona.

Wygląd

Sierść

Jest w kolorze żółtym-pastelowym. Klacz ma ją bardzo puszystą, łatwo się układa. Gdy była mała jej sierść była bardzo krótka i gęsta a sam kolor bardzo jasny prawie biały.

Grzywa

Jest koloru niebieskiego-pastelowego. Sama grzywa jest bardzo długa i spięta pod koniec gumką, na oko nachodzi jej pasmo grzywy. Kiedy była mała jej grzywa zakrywała jedno oko gdyż też była długa jak teraz, tak jak sierść była prawie że biała.

Oczy

Są koloru fioletowego-pastelowego, ściemniają się lekko gdy jest ciemno. W dzieciństwie jej oczy miały bardziej soczysty kolor.

Dodatki

Są koloru takiego samego jak oczy. Na uchu klaczy jest kokarda, na włosach spinka i gumka, zaś na szyi ma naszyjnik z dość grubą gumką a pod jego koniec jest  kokarda.

Znaczek

Pojawił się kiedy miała 10 lat, jest to filiżanka kawy, jest koloru beżowego a kawa brązowa.

Osobowość

Nieśmiałość

Jest to jej najgorsza wada gdyż boi się kucyków i w czasie wolnym siedzi w domu. Klacz oczywiście próbuję zmienić tą cechę dlatego chodzi do pracy i odzywa się bardzo często do kucyków gdyż musi jakoś przyjąć zamówienie. Gdy była źrebakiem nie była nieśmiała i z chęcią bawiła się z innymi źrebakami. Cecha ta nasilała się coraz bardziej od 3 klasy gdy jej przyjaciółka wyjechała i została sama. Po tym zdarzeniu nie odzywała się do nikogo oprócz rodziców. Bała się nawet podejść do pracownika i zapytać się gdzie jest jaki dział.

Aktywność

Klacz jest bardzo aktywna gdyż do pracy ma spory kawał czasu do przejścia, (ok 30 min xD)  pewnie pytacie się czemu nie lata? Po prostu nie umie ;-; jej przyjaciółka w dzieciństwie była jednorożcem więc niezbyt latała, ale nie oddalajmy się od tematu. Po pracy kucyk zawsze idzie pobiegać  po parku gdyż uwielbia naturę. W dziecięcych latach bardzo dużo czasu spędzała na świeżym powietrzu i uwielbiała sporty, więc tak już jej zostało do teraz.

Cierpliwość

Ta cecha bardzo pomaga jej w życiu, od dziecka była bardzo cierpliwa gdyż tego nauczyli jej rodzice. Często czekała w dużych kolejkach czy na program telewizyjny. Ta cecha też wyrobiła jej się w obecnym wieku ponieważ uczyła źrebaki niektórych rzeczy których nie umieją, a wiadomo źrebaki wolno się uczą.

Tolerancja

Klacz jest bardzo tolerancyjna, kiedy chodzi o inne orientacje, miała tak od kołyski. Uważa że nie ważne jaką się będzie miało rodzinę czy będzie ona założona z tymi samymi płciami czy innymi ważne jest to żeby być szczęśliwym, dla niej nie ma nienormalnej rodziny no chyba że bez miłości.

Wrażliwość

Pastel jest bardzo wrażliwym kucykiem, najmniejsze przykre słowo umie ją zranić. W źrebięcych latach nie była taka wrażliwa ponieważ jej przyjaciółka mówiła jej że nie może płakać po najmniej przykrym słowie, ale gdy wyjechała Pastel zapomniała o jej słowach i znowu stała się bardzo wrażliwym kucykiem, oczywiście próbuje to zmienić i udaje jej się.

Mądrość

Od 4 klasy klacz rozwijała się bardzo szybko w nauce i była o 1 klasę wyżej, jednak nie pokazywała tego za bardzo przy innych, ponieważ nie chciała być nazywana kujonem.

Ostrożność

Jest nawet dobrą cechą gdyż ostrożności nigdy za wiele. Pastel zawsze gdy coś kupuje upewnia się czy jest to na przykład legalne, nigdy nie wiadomo czy jest. W życiu często zdarzały jej się niebezpieczne sytuacje więc jej cecha ostrożności wzrastała, ale kiedy była jeszcze mała nigdy nie myślała o ostrożności.

Ciekawość

Jest to jej wada jak i zaleta. Czasami klacz jest aż za bardzo ciekawska i pakuje się w kłopoty które nie są potrzebne, miała tak od dzieciństwa. Dobrą zaletą tego charakteru jest to, że dzięki niej poznaje wiele różnych rzeczy o których nie wiedziała.

Więcej w Fandom

Losowa wiki