Fandom

Posh Ombre

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Posh Ombre
Posh Ombre ID by Magdziaa.png
Zajęcia Kosmetyczka w Canterlot

Posh Ombre (z ang. Luksusowy Cień) — jednorożec, kosmetyczka. Mieszka w Canterlocie. Jest kuzynką Rarity i przyszywaną siostrą Pure.

Wygląd

Posh ma białą sierść, ciemno-fiołkowe oczy i grzywę w dwóch odcieniach koloru granatowego. Grzywa Ombre jest uczesana w średniej wysokości, dość gruby kok, który podtrzymuje złota nakładka z ametystem. Ogon jest filuternie zakręcony. Klacz zawsze nosi fioletowy sweterek uszyty przez kuzynkę.

Charakter

Zamiłowanie do kolorów

Posh uwielbia kolory. Zestawia je zawsze w piękne zestawy, które wzbudzają wszystkich w zachwyt. Często nawet Rarity potrzebuje rady swojej kuzynki.

Próżność i samochwalstwo

Ombre bywa czasem dość próżna i samolubna. Gdy ktoś podziwia umalowane przez nią klacze, często odpowiada z próżnością w głosie „Bo przecież to ja je malowałam, nie?” lub „Ach, pięknie mi wyszło, nie? Ojej, przecież mi zawsze wychodzi cudownie!” Mimo to Posh jest ciepłą i pogodną klaczą, którą i tak wszyscy darzą sympatią,

Matczyna osobowość

Posh uwielbia źrebięta. Bywa nazywana matką wszystkich źrebiąt. Jeśli zauważy na ulicy samotne dzieci, od razu wyczarowuje dla nich jakiś drobiazg.

Filantropia

Ombre jest klaczą o wielkim sercu, często angażuje się w różne akcje charytatywne. Według niej, każdy dobry uczynek wróci do ciebie.

Lenistwo

Posh jest niestety bardzo leniwa. Wyznaje zasadę, że odkładanie spraw na ostatnią chwilę jest cechą kucyków inteligentnych.

Umiejętności

Robienie makijażu

Ombre jest jedną z najwybitniejszych kosmetyczek w Canterlot. Jest dobra w tym co robi i nie ukrywa tego. W okresie przygotowań do wielkich imprez, jak Gala Grand Galopu czy Garden Party jest ona ciągle zapracowana. Umie jednak znaleźć czas dla każdej klientki i obsłużyć ją tak, jakby nie miała żadnych innych.

Magia

Posh nie zna zaawansowanych czarów, jednakże jest autorką zaklęcia kolorów, które zestawia kolory w piękne palety. Właściwie jest to coś w rodzaju szóstego zmysłu klaczy, lecz nie może się on obejść bez magii. Oprócz tego, Ombre używa także zaklęcia nr 225 — coś z niczego, czyli za pomocą magii może wyczarować dowolny przedmiot.

Historia

Dzieciństwo

Posh jako mała klacz mieszkała w Ponyville, w nieistniejącym dziś domu nieopodal Butiku Karuzela. Po narodzeniu Rarity, Ombre spędzała dużo czasu z kuzynką. To ona zaraziła Rarity miłością do mody. Obie spędzały całe dnie na swoich zabawach.

Nowy członek rodziny

Gdy rodzice jednorożki adoptowali Pure, Posh była zachwycona. Bawiła się z siostrą i nie odstępowała jej na krok. Sytuacja zmieniła się, gdy różowa klaczka poszła do szkoły. Rówieśnicy uprzykrzali jej życie, lecz starsza siostra nie reagowała. Bała się utraty popularności, jednak w sercu współczuła przyszywanej siostrze. Z czasem okazało się, że strach przed utratą pozycji doprowadził do utraty siostry.

Dorastanie i teraźniejszość

Jako nastolatka Posh udała się na studia do Mannehattan, jednakże doskwierał jej tam brak kucyków jej rasy. Wszyscy z rozpędu pytali ją, czy przypadkiem nie jest kelnerką bo w Manehattanie jednorożce są w większości kelnerami ;-;.

Po studiach Ombre pojechała do Canterlotu. Razem z przyjaciółką otworzyły swój pierwszy, niewielki gabinet kosmetyczny. Z czasem gabinet przerodził się we wspaniale prosperujący interes, a obydwie klacze zostały członkiniami elity. Pomimo tej wysokiej pozycji Posh nie zapomniała o swoich korzeniach. Nadal utrzymuje kontakt z Rarity, nie jest bardzo snobistyczna i często krytykuje postępowanie elity.

Relacje

Pure

Relacje Posh z adoptowaną siostrą nie zawsze były najlepsze. Gdy Posh zobaczyła swoją nową siostrę bardzo ją pokochała i nie spuszczała z niej oka, jednak w szkole nie przyznawała się do niej i dawała ją gnębić. Z czasem różowa klacz zrozumiała postępowanie siostry i wybaczyła jej stare błędy. Od tej pory znowu są nierozłączne.

Kalina

Kiedy Kalina pierwszy raz przybyła do Ponyville, cała brudna, poharatana, poraniona, Posh ją zauważyła czy coś. Przestraszyła się krwi na kopytach oczojebnej xd małej klaczy. Zaprosiła ją do środka, po czym udała się w poszukiwaniu gazy, bandażu, lub czegokolwiek ;-;. Gdy Kalina już chwilkę odpoczęła opowiedziała Posh całą swoją historię. Od tej pory Posh starała się być dla Kalinki niczym matka, zaś Kalinka widziała w Posh matkę ;-;. To Ombre nauczyła Naalę życia w cywilizacji. Gdy Kalinka dorosła, oraz gdy Posh przeniosła się na Manehattan nie kontaktowały się za często. Dopiero po czasie Posh zorientowała się, że Kalinka ma nową przybraną matkę, oraz że ukończyła pierwszą klasę gimnazjum z wyróżnieniem.

Naturelle

Te dwie klacze na pozór bardzo różnią się od siebie i niewiele wskazywało na to, że w przyszłości poznają się i zaprzyjaźnią. Samo ich pierwsze spotkanie, odbyło się w dość osobliwych okolicznościach, mianowicie miało miejsce w canterlockim Domu Źrebaka. Naturelle często odwiedzała to miejsce, gdyż był to przez wiele lat jej dom, z którym bardzo się związała. Lubiła także uszczęśliwiać młode kucyki bawiąc się z nimi, wręczając im drobne upominki, a także, w miarę swoich możliwości, wspomagając obiekt pieniężnie. Właśnie podczas jednej z odwiedzin w sierocińcu, klacz zauważyła, że jego dyrektorka rozmawia z wykwintnie ubraną klaczą. Zainteresowana, podeszła bliżej i przysłuchała się rozmowie. Okazało się, że Posh Ombre, bo tak właśnie nazywała się owa klacz, zamierzała przeznaczyć na Dom Źrebaka dużą sumę pieniężną. Słysząc to, Naturelle zrobiło się cieplej w sercu. Poczuła jakąś naturalną bliskość do Posh i bardzo chciała poznać ją bliżej. I tak się stało; kiedy tylko klacz opuściła budynek, podeszła do niej Naturelle i zaczęła rozmowę. Rozmawiały dość długo, gdyż tematów im nie brakowało. Okazało się, że klacze mieszkają niedaleko siebie i obiecały sobie, że jeszcze się spotkają. Już po pierwszej wizycie Naturelle w domu Posh, klacze bardzo się polubiły i rozmawiały ze sobą jak prawdziwe przyjaciółki i od tego czasu rozmawiały ze sobą bardzo często.

Obecnie bardzo się lubią, choć ze względu na niedawne przyjście na świat trzeciej córeczki Naturelle, nie spotykają się już tak często, jak kiedyś, jednak niewątpliwie są ze sobą blisko i starają się jak najczęściej odwiedzać. Obie bardzo cenią się nawzajem, a ze względu na miłość Posh do źrebiąt, polubiła się ona z dziećmi przyjaciółki.

Chętnych do relacji zapraszam na moją tablicę.

Ciekawostki

♦ Powstała przez przypadek — autorka chciała narysować Rarity, lecz jej nie wychodziło
♦ Miała nie być kuzynką Rarity, pokrewieństwo zostało dodane ze względu na podobieństwa w kolorystyce
♦ Podobnie jak autorka nosi fioletowy sweterek

Więcej w Fandom

Losowa wiki