Fandom

Prince Cantee

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze40 Udostępnij

100px-Twilight_is_best_pony_by_ikillyou121-d4cdvbk.png Ten kucyk był kucykiem miesiąca, więc wiedz, że artykuł o nim jest warty przeczytania.

KUCYK MARCA 2014

Prince Cantee

Książe

Galeria postaci
Male picto.png
Ogier
Rodzina
Rodzice Agnessa i Cray Goodspell
Krewni Pink Fury

Wind of Change

Prince Cantee — alicorn (ponyfikacja mojego 4 letniego synka stworzona na cześć mej wielkiej miłości do niego!) Cudowne dziecko, prawdopodobnie mistrz sztuki magicznej. Jego talenty nie są jeszcze znane, lecz księżniczki mają pewność, że drzemie w nim ogromnie silna moc magii.

Narodziny postaci

Pomysł na stworzenie kucykowych wersji swej rodziny zrodził się w głowie autorki już bardzo dawno, jeszcze przed poznaniem przez nią "miejsca" takiego jak wikia. Miało to być uczczeniem wielkiej miłości jaką darzy swych bliskich i jej zamiłowania do serialu MLP:FiM.

Na samym początku powstał sam obrazek zaprojektowany za pomocą kreatora stworzonego przez General Zoi. Z czasem gdy autorka zagłębiła się mocniej w świat kucykowego fandomu, postanowiła napisać historię życia swojej rodzinki.

Imię

Słowo Cantee zostało wymyślone, przez najbliższych autorki w zbiegu różnych dziwnych okoliczności i stało się imieniem młodego księcia, który był stworzoną przez nich postacią w grze video. Samo w sobie nie ma ono żadnego znaczenia, stało się jednak ważnym symbolem dla autorki i jej rodziny, gdyż jest jednym z pierwszych słów które powstały dzięki jej synkowi.

Znaczek

Znaczek małego księcia jeszcze się nie pojawił, lecz cały Canterlot oczekuje go w napięciu.

Życiorys

Cantee urodził się w Canterlocie. Jego rodzice to pegazica - Agnessa i jednorożec - Cray Goodspell. Narodziny tego malca wywołały, więc ogromną sensację w Canterlocie, a nawet w całej Equestrii. Sytuację wyjaśnia to, iż ojciec źrebaka pochodzi z bardzo starej rodziny jednorożców, której przodkowie byli spokrewnieni z samymi księżniczkami. Nie było to w prawdzie bliskie pokrewieństwo, jednak ta tajemnica genetyki umożliwiła cud narodzin nowego księcia. Księżniczki Dnia i Nocy przybyły odwiedzić go już w dniu narodzin. Wtedy też postanowiono, że będzie uczył się magii od nich obu, jak niegdyś Księżniczka Twilight od Księżniczki Celestii.

Relacje rodzinne

AgnessAngel - Świąteczny wieczór.png

Ojciec

Mały książę , bardzo kocha swego ojca. Łączy ich więź, której matka źrebięcia nigdy nie pojmie, gdyż jako pegaz, nie jest w stanie zrozumieć dokładnie, jakie to uczucie władać magią od chwili narodzin. Nie tylko to jednak zbliża małego ogiera z jego ojcem, ponieważ mają także wiele wspólnych pasji. Doskonale bawią się w swoim towarzystwie i obydwaj czerpią radość z każdej spędzonej wspólnie chwili. Ojciec stara się poświęcać maluchowi jak najwięcej czasu, pomaga mu doskonalić się w wielu umiejętnościach od tak podstawowych jak poprawne chodzenie i samodzielne jedzenie, do bardziej skomplikowanych jak gra w piłkę, czy też gry poświęcone rozwijaniu intelektu.

Mały Cantee bardzo liczy się ze zdaniem swego ojca, Cray jest bowiem jego autorytetem. Często da się zauważyć jak stara się naśladować dorosłego ogiera, podczas swych zabaw. Ojciec jest ideałem w oczach synka, dlatego w jego ramionach czuje się najbezpieczniej w całym świecie.

Matka

Agnessa jest obecna prawie przy każdej chwili życia małego alikorna. Dba o niego i troszczy się od pierwszych momentów po jego narodzinach. Jest on dla niej jej skarbem, to dzięki niej i jej wielkiej miłości jest taki uczuciowy.

Ich relacje różnią się więc od tych między Canteem i Crayem. Możliwe, że maluch nie jest zapatrzony w matkę jak w obrazek i nie łaknie każdego jej słowa, tak jak ma to miejsce w wypadku ojca. Jest to jednak spowodowane tym, iż nie ma w jego życiu wielu momentów, gdy tęskniłby za mamą. Ma ją na każde zawołanie, to ona zajmuje się wszystkimi jego potrzebami. Dlatego też nie okazuje jej tak często jak ojcu tego jak bardzo jej potrzebuje. Po mimo to ich więź jest jasno widoczna, każdy wie, że Agnessa nie lubi tracić z oczu widoku swego malca, a on niezbyt przepada za tymi nielicznymi momentami, gdy zajmuję się nim ktoś inny.

Ciotki

Młodsze siostry Agnessy, Pink Fury i Wind of Change bywają częstymi gośćmi w domu rodzinnym Canteego. Książę uwielbia te odwiedziny, gdyż ciotki są ulubionymi towarzyszkami jego wariackich zabaw.

Młode klacze mimo, że sporo starsze od malca, potrafią wytworzyć iście koleżeńską atmosferę, dzięki której Cantee szaleje w ich towarzystwie do zmęczenia. Nie oznacza to jednak, że grozi mu wtedy jakieś niebezpieczeństwo, bo jego cioteczki bardzo dbają oto, by nigdy nie stała mu się żadna krzywda.

Relacje z księżniczkami

Mały książę zna obie panie Equestrii właściwie od początku swego życia, dlatego nie pamięta chwili kiedy zobaczył je po raz pierwszy. Pokrewieństwo między nimi jest dość dalekie, dlatego nie traktuje ich jak rodziny, jednak są mu bardzo bliskie i czuje się przy nich bezpieczny tak samo jak przy własnych rodzicach.

Księżniczka Celestia

Pani dnia z którą Cantee spotyka się kilka razy w ciągu tygodnia jest dla niego wzorem czystego dobra i wyrozumiałości. Dzięki spotkaniom z nią źrebie potrafi o wiele bardziej zauważać i cenić dobro otaczającego je świata. Magia życia i światła której uczy go wielka Celestia jest równoważną częścią jego tożsamości. Z każdą następna lekcją magiczna moc małego ogiera rośnie i choć nadal nie wiadomo co będzie jego przeznaczeniem, pewne jest , że poznając je będzie jednym z najlepiej przygotowanych na to spotkanie źrebiąt tego świata.

Księżniczka Luna

Mroczna księżniczka spotyka się rzadziej ze swym młodziutkim krewnym niż jej starsza siostra, zdarza się to bowiem tylko raz w ciągu tygodnia. Spotkania te są jednak jednym, z ulubionych momentów źrebaka. Uwielbia on dostojną klacz i mimo, iż inni często się jej obawiają on traktuje ją jak swą ciemną madonne. Księżniczka Luna pokazuje małemu ogierowi moc nocy i piękno nocnego życia. Zabiera go na spacery po mrocznych zakamarkach Equestri takich jak choćby las Everfree by mógł docenić naturalne koleje życia na które magia nie ma żadnego wpływu.

Ciekawostki

  • Latem, motyle często siadają na słodkiej główce malca, czy jego grzywa pachnie im jak kwiaty ? Nikt tego nie wie.
  • Cantee bawi czasem się w towarzystwie Pinkie Pie i Rainbow Dash. Kiedy jeszcze nie potrafił wymawiać poprawnie ich imion, wołał na nie : "Pinki kaj" i "Denda dasz".
  • Jego ulubionymi napojami są soki owocowe, lubi właściwie wszystkie smaki, choć nie smakuje mu kilka owoców. Nie ma to jednak wpływu na upodobanie do soków z nich zrobionych. Najbardziej ze wszystkich jakie pił lubi sok arbuzowy.
  • Nie lubi smaku bananów, zaś najlepszą przekąską są dla niego surowe marchewki, ogórki pod każdą postacią i gotowane brokuły.
  • Ukochane zabawki małego księcia to piłki i jego wielki misio.
  • Od pewnego czasu mały kucyk rysuje swoje źrebięce abstrakcje, choć czasem znajdzie się i prawdziwa perełka zawierająca w sobie całą jego artystyczną duszę i pasje :)
Orbka By Prince Cantee and AgnessAngel.jpg

Zezwolenie na Alikorna
Princess Celestia By AgnessAngel.png
Princess Luna By AgnessAngel.png

Ten kucyk ma zezwolenie na Alikorna.

Jego rasa jest uzasadniona ciekawą historią, obszerną treścią i interesującymi obrazami.

Jeśli zobaczysz Alikorna bez tego szablonu, prosimy o poinformowanie Administracji.

Autorem kucyka jest : AgnessAngel (podpis).pngAngel by AgnessAngel.png(AgnessAngel - podpis (tablica).png)

Wind (black) by AgnessAngel.png Pink (black) by AgnessAngel.png Agnessa (black) By AgnessAngel.png Cantee (gold) by AgnessAngel.png Cray Goodspell (black) by AgnessAngel.png

Kliknij na obrazek(w czarnej ramce), by wybrać innego kucyka z tej rodziny.

Więcej w Fandom

Losowa wiki