Fandom

Przewodnik/Opis

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Przewodnik

Streszczenie

Rainbow Dash przez swoje wybryki traci tymczasowo wzrok. By móc normalnie funkcjonować potrzebuje przewodnika, Led Blackdown (jej stary przyjaciel) zgłasza się na ochotnika.

Opowiadanie

Pewnego słonecznego dnia Rainbow i Led umówili się na wymyślanie i testowanie nowych sztuczek by móc zaimponować Wonderbolts.Led nadal zastanawiał się co jest jego ukrytym talentem, ponieważ nadal nie posiadał swojego znaczka. W pewnym momencie Dashie wpadła na pomysł by wykonać ponaddźwiękowe bum na tle słońca by efekt był, jak sama powiedziała "czadowy". Led miał co do tego złe przeczucia ale wiedział, że ostrzeżenia nie wybiją tego pomysłu z głowy Rainbow, więc życzył jej tylko powodzenia. Bacznie przyglądał się jak jego przyjaciółka wzbija się w powietrze i pędzi w stronę słońca. Kilka chwil później zauważył, że pegaz zaczyna spadać krzycząc w niebogłosy.
Help.jpg

Led ratuje Rainbow.

Natychmiast ruszył z miejsca i pędził w kierunku spadającej Rainbow. Udało mu się ją uratować kiedy w ostatniej chwili użył zaklęcia teleportacji by ją pochwycić. Resztę dnia dwójka spędziła w szpitalu. Kiedy reszta przyjaciółek z Mane 6 się o tym dowiedziała natychmiast przybyły by zobaczyć co się stało. Siostra Redheart wyjaśniła, że Ledowi nic poważnego nie jest natomiast Rainbow, straciła wzrok. Wszyscy byli zszokowani tym faktem, jak Dash mogła stracić wzrok? Led za wszystko zaczął obwiniać siebie, że gdyby ją powstrzymał to by się to nie stało. Na szczęście doktor powiedział, że Rainbow odzyska wzrok ale po pewnym czasie. Żeby pegaz mógł normalnie funkcjonować potrzebowałby przewodnika. Led postanowił zostać przewodnikiem Rainbow dopóki nie wyzdrowieje. Minęły dwa tygodnie, a Dash zamiast "wielkiej czarnej plamy" widziała "wielką jasną plamę". To był znak, że jej wzrok zaczyna się poprawiać. Z tej okazji Blackdown postanowił zabrać tęczowo-grzywą pegazicę na przechadzkę po górach. Rainbow była zachwycona pobytem w górach, mimo iż nadal nie była w stanie dostrzec gdzie jest. Niestety w drodze powrotnej spotkała ich niemiła niespodzianka. Skarpa po której schodzili zaczęła się osuwać. Jednorożec już prawie pogodził się ze strasznym losem kiedy nagle poczuł, że zawisł w powietrzu. Okazało się ,że trzymała go Dash machająca skrzydłami ze zdenerwowania. Led wpadł na pomysł, Rainbow miała lecieć za jego wskazówkami aby mogli jak najbezpieczniej dotrzeć do Ponyville. Dzięki współpracy oboje dotarli bezpiecznie na miejsce, gdzie czekały już na nich Mane 6. Księżniczka Twilight powiedziała, że znalazła gdzieś w księgach zaklęcie leczące i użyła go na oczach pegaza. Po odzyskaniu wzroku Rainbow zaczęła kręcić piruety w powietrzu, a kiedy podleciała by uściskać w podzięce Led'a zauważyła na jego boku znaczek. Była to Tarcza ze skrzydłami nietoperza. Wszystkie sześć klaczy zastanawiało się co może oznaczać ten symbol. Led zinterpretował to tak "Myślę, że skrzydła nietoperza nawiązują do braku wzroku, a tarcza oznacza ochronę.". Pinkie Pie oczywiście z tej okazji zorganizowoła imprezę i wszyscy dobrze się bawili do białego rana.

Więcej w Fandom

Losowa wiki