Fandom

Pure

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Baby Celestia and Luna by AgnessAngel.png Ten kucyk został adoptowany. Artykuł ten jest pełnoprawną własnością nowego właściciela. Obecnego sprawdzisz tutaj.
Pure

Dekoratorka wnętrz

New Pure by Magdziaa.jpg
Zajęcia Dekoratorka wnętrz w Fillydelphii

Pure (tak naprawdę nazywa się Pure Anabella Kora Dye) — to kucyk ziemski, klacz. Przyszywana siostra Posh Ombre. Dekoratorka wnętrz pochodząca z Fillydelphii, obecnie mieszkająca w Ponyville. Kucyk obecnie należy do użytkowniczki Sanabellee.

Przezwiska

Lubiane:

- Pure

- Anabell

- Pur

Nielubiane:

- Ta nieśmiała

- Anabelluś [1]

- Die 

Wygląd

Pure jest ładną klaczą. Posiada oryginalny design. Jest jednak dosyć niska jak na jej wiek.

Sierść

Sierść Pure jest bardzo delikatna, nieskazitelna i miękka w dotyku, jednak dosyć krótka, przez co w zimę klaczy jest trochę zimno. Ma ona kolor jasnoróżowy. 

Grzywa i ogon

Grzywę uważa za najpiękniejszą część siebie. Jej grzywa jest bardzo oryginalna i przesadnie o nią dba. Potrafi godzinę przesiedzieć w łazience, byle, aby grzywa była ładnie ułożona.Ma ona kolor bordowo - czerwony. Ogon ma taki sam kolor co grzywa, jest jednak podobny do Rarity.

Oczy

Jej oczy są średniej wielkości. Klacz posiada długie, piękne rzęsy. Oczy Pure mają kolor turkusowo - cyjanowy. 

Znaczek

Znaczkiem Pure jest czerwona kokardka. Symbolizuje ona talent klaczy do dekoracji wnętrz i urządzania przyjęć.

Akcesoria

Na grzywie Pure nosi czerwone kokardki, które są takie same jak jej znaczek. Bez nich klacz czuje się dziwnie.

Charakter

Nieśmiałość

Pure jest nieśmiała, choć nie tak bardzo jak Fluttershy. Boi się, że palnie jakieś głupstwo, lub zapomni co chciała powiedzieć. Nieśmiałość czasem znika i Pure jest bardziej śmiała. Nie lubi, kiedy musi być w dużym towarzystwie innych kucyków, wtedy czuje się źle, bo boi się zaprzyjaźnić i rozmawiać.

Lęk przed nawiązywaniem znajomości

Pure ze względu swojej nieśmiałości, ciężko jest nawiązywać znajomości. Boi się, że nie spodoba się nowej koleżance, albo będzie dla niej zbyt nieśmiała. Pure nie lubi niezręcznej ciszy. Czuje się wtedy nieco głupio i tego właśnie najbardziej się obawia.

Uczucie odrzucenia

Pure uważa, że nikt jej nie chce i wszyscy jej nie lubią. Klaczka jest niska i uważa, że przez to jest nielubiana. W dzieciństwie rodzice ją trochę ignorowali z powodu ciężkiej pracy. Kiedy chodziła do szkoły również nie miała wielu przyjaciół. Posh Ombre, jej przyszywana siostra, nie poświęca jej za dużo czasu. Kiedyś chciała z tego powodu uciec z rodzinnego domu.

Pracowitość

Pure nie jest ani trochę leniwa, tylko od razu bierze się do pracy. Nigdy nie zostawia czegoś na ostatnią chwilę. Chętnie przystępuje do pracy, bez żadnego narzekania. Sumiennie ją wykonuje. Jest pracowita jak pszczółka.

Umiejętności

Dekorowanie

Taniec

Botanika

Historia

Narodziny i młode lata

Pure urodziła się w Manehattanie. Mieszkała na obrzeżach miasta. Jej rodzice mieli bardzo ciężką pracę i rzadko znajdywali chwilę czasu, dla Pure. Ona sama była dzieckiem drobnym i skrytym w sobie. Nie mówiła za dużo. Była wrażliwa na sztukę. Pewnego dnia rodzice znaleźli chwilę, by pójść z nią do Galerii Sztuk Pięknych, a także do wielkiego zamku, wybudowanym w stylu romańskim. Pure bardzo podobał się wystrój wnętrz zamku. Zaczęła szkicować, swój wymarzony pokój.

Musiała w końcu pójść do pierwszej klasy. Ledwo co przedstawiła się klasie i bardzo się trzęsła. Żaden kucyk jej nie polubił. Ci co chcieli ją lepiej poznać, dawali sobie spokój, widząc jej przestraszoną twarz. Przetrwała jakoś pierwszą klasę i drugą. Bardzo bała się iść do trzeciej, gdyż nie miała jeszcze znaczka. Przypomniała sobie jak tata i mama zawieźli ją na wycieczkę. Wyjęła swój rysunek i zaczęła dodawać poprawki. Po godzinie uznała, że jest już gotowy. Spojrzała z nadzieją na swój bok i...zobaczyła znaczek!

Cieszyła się bardzo, lecz wesołość zniknęła wraz ze zamknięciem drzwi klasy. Wszystkie kucyki rozmawiały i nawet nie zwróciły na nią uwagi. Szkolne lata dobiegały końca, a ona była coraz jeszcze lepszą dekorantką. Dekorowała pokoje, sale dyskotekowe i ogrody.

Skończenie szkoły i gimnazjum

Po skończeniu Pure poszła do gimnazjum. Nie było jej tam źle, ale oczywiście znalazły się kucyki, które ją wyśmiewały, ale klacz niezbyt się tym przejęła, lecz zrobiło jej się przykro. Była już śmielsza niż w szkole podstawowej. Znalazła paru znajomych, którzy i tak okazali się wredni.

Jednak miała jedną zaufaną przyjaciółkę, z którą przyjaźni się do dziś. Te trzy lata gimnazjum minęły szybko, zbyt szybko. Przyjaciółki musiały się rozstać, ale nie na długo. Przez te trzy lata Pure stała się naprawdę wspaniałą dekoratorką, co wiele osób jej przyznawało.

Liceum 

Liceum Pure wspomina za najlepsze najgorsze doświadczenie w swym życiu. Nie podobało się jej tam ani trochę...brr. Spotkała jednak osobę, za którą naprawdę się stęskniła - swoją przyjaciółkę z gimnazjum. Od razu klaczy zrobiło się raźniej. Nie przyjaźniła się z nikim więcej, przez jej nieśmiałość. Lata w liceum mijały, a przyjaciółki przetrwały to razem.

Przeprowadzka i dorosłość

Aż w końcu nadeszła dorosłość. Pure była już gotowa sama radzić sobie w życiu bez pomocy rodziców. Znalazła mieszkanie w Ponyville, poprzez ogłoszenia. Kupiła je i urządziła sobie cały dom. 

Zawód dekoratorki wnętrz i teraźniejszość

Obecnie Pure jest jedną z najlepszych dekoratorek w Equestrii. Już od szkoły podstawowej ukazał się jej talent, ale nikt nie wiedział, że to jest jej przeznaczenie. Prowadzi spokojnie, miłe życie w Ponyville, a kontakt z przyjaciółką z gimnazjum nie urwał się, bowiem obydwie klacze mieszkają w Ponyville i prawie codziennie się spotykają.

Ciekawostki

  • Twórcą kucyka i autorką obrazka w infoboxie jest Magdziaa , obecna opiekunka kucyka przejęła go w drodze adopcji.

Przypisy

  1. ;-;

Więcej w Fandom

Losowa wiki