Fandom

Rainbow Tiara

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Baby Celestia and Luna by AgnessAngel.png Ten kucyk został adoptowany. Artykuł ten jest pełnoprawną własnością nowego właściciela. Obecnego sprawdzisz tutaj.
Rainbow Tiara

Władczyni RainbowLand

Galeria postaci
Tęczowy jednorożec
Female picto.png
Klacz
Zajęcia
  • Władanie nad RainbowLand
  • Dbanie o poddanych
  • Rodzina
    Małżonek Mossely
    Rodzeństwo Cecylie
    Rainbow Tiara (właściwie Księżniczka Rainbow Ribbon Tiara, z ang. rainbow - tęcza; ribbon - wstążka; tiara - tiara)  — tęczowy jednorożec, władczyni tęczowych kucyków i krainy RainbowLand. Znana jest ze swej dobroci i mądrości. Od innych tęczowych kucyków różni się tym, że ma inny kolor oczu, kolor sierści i znaczek. Zwykle nazywana jest po prostu Księżniczka Tiara. Bliska znajoma Księżniczki Celestii[1].

    Wygląd

    Księżniczka Tiara wygląda jak zwykły jednorożec. Jej design jest zwyczajny. Rainbow jest jasnoszara, ma kręconą, tęczową grzywę i ogon. W porównaniu do innych tęczowych kucyków ma znaczek - jest to korona o tęczowej barwie. Oczy Ribbon także są tęczowe. Nosi złote buty z jasnoróżowymi diamentami. Za znaczek służy jej korona, w sześciu kolorach: czerwonym, pomarańczowym, żółtym, zielonym i niebieskim.

    Osobowość

    Dobroć

    Klacz, jak na księżniczkę przystało, często jest bardzo miła. Stara się być taka dla każdego, ale mimo to czasami ją ponosi i staje się inna. Wszystkich z chęcią wysłucha. Nawet dla wrogów stara się być miła i wszystko im wyjaśnić.

    Czułość

    Księżniczka Rainbow Ribbon Tiara troszczy się o swoich poddanych. Jest bardzo czuła, przejmuje się cudzym nieszczęściem. Stara się pocieszyć każdego. Jej opiekuńczość jest ogromna, i dlatego poddani ją cenią.

    Pracowitość

    Rainbow Tiara, już jak była mała, była bardzo pracowitą osobą. Posiada wiele zadań, które wykonuje z przyjemnością, nawet jeśli bywają trudne do wykonania. Co ciekawe, lubi pracować i codziennie ma jakieś zadania. Wykonuje je sumiennie.

    Odwaga

    Rainbow Ribbon jest odważna. Zrobi wszystko, aby obronić poddanych. Nie boi się wrogów, ponieważ wierzy, że może ich pokonać. Zawsze zachowuje odważną postawę, wobec każdego.

    Sentymentalność

    Księżniczka Rainbow Tiara bardzo lubi przeglądać stare albumy swoich przodków. Uważa, że pozbycie się takich rzeczy, to pozbycie się miłości do przodków i rodziny[2]. Nigdy by tego nie wyrzuciła. Nie wyrzuca zepsutych rzeczy.

    Życiorys

    Narodziny

    Klacz, jak się urodziła wyglądała tak samo, jak obecnie. Rodzice mieli już jedną córeczkę, ale Tiara w to nie wierzyła. Uwierzyła dopiero wtedy, kiedy wróciła razem z mamą ze szpitala, do domu. Starsza córka od razu zaakceptowała siostrę, ale mała Rainbow Ribbon była wobec niej nieufna. Chciała się przekonać, czy jej starsza siostra jest "dobra".

    Młode lata

    Rainbow Tiara z czasem nabierała do starszej siostry zaufania. Starsza siostra Ribbon chętnie się z nią bawiła, opiekowała i pomagała. Tiara nie pomyślała, że jej siostra jest taka miła i opiekuńcza. Rodzice chętnie na to patrzyli. Czuli, że ich starsza siostra zostanie opiekunką do źrebiąt.

    Ich podejrzenia się sprawdziły, ponieważ starsza córka cały czas opiekowała się Tiarą. Rainbow Tiara jednak w końcu dorosła i nie trzeba było się nią opiekować.

    Lata szkolne

    Kiedy klacz zaczęła dojrzewać, w końcu zapisano ją do szkoły. Właśnie w szkole znalazła tego jedynego, czyli swojego męża, z którym nadal mieszka pod jednym dachem. Klacz jednak nie wiedziała, co czekało ją w szkole. Była ogólnie przerażona i zagubiona. Nie chciała chodzić do szkoły i mama musiała codziennie ją odprowadzać, ponieważ Tiara nie zamierzała przekroczyć drzwi szkoły. Po wielu trudach Rainbow Ribbon zaczęła nabierać odwagi, ale wciąż była nieufna wobec kolegów i koleżanek z jej klasy. Z czasem spędzała z nimi coraz więcej czasu i stopniowo zaczęła im ufać.

    Pewnego dnia, podczas zabawy z dwiema koleżankami, zobaczyła pewnego ogiera, który się jej spodobał. Rainbow chciała go poznać, ale strasznie się wstydziła. W końcu jednak przemogła się i podeszła do niego. Przez kilka sekund nic nie mówiła, aż w końcu przedstawiła się. Nieznajomy ogier również się przedstawił i spytał Tiarę, czy nie chciałaby się z nim pobawić. Rainbow odpowiedziała, że tak. Ogier nazywał się Mossely. Coraz więcej dni spędzali razem, aż w końcu, podczas jednej z przerw, ... pocałowali się. Zakochali się w sobie i razem skończyli szkołę.

    Szkoła średnia

    Klacz dostała się do szkoły średniej, z łatwością. Była odważna i stanowcza. Poznała kilku znajomych, ale miała dwie przyjaciółki. Ich przyjaźń szybko się rozpadła, ponieważ Rainbow Tiara dowiedziała się, że jej dwie przyjaciółki siebie nie lubią. Rainbow zależało na nich, ale one w końcu zaczęły siebie "olewać"[3]. Tak więc Tiara skończyła z nimi przyjaźń i do końca szkoły nie odzywały się do siebie.

    Mossely, obecny mąż Tiary również dostał się do szkoły średniej i tej samej klasy co Rainbow. Zaczęli się powoli do siebie zbliżać.

    Nauka szła jej dobrze, ale miała lekkie trudności. Zawsze była pilna, a nie leniwa. Niechętnie odrabiała zadania domowe, ale musiała. Tak więc, kiedy szkoła się skończyła, Tiara ucieszyła się.

    Osiągnięcie dorosłości i pójście na studia w Rainbow Land

    Kiedy Rainbow Ribbon Tiara skończyła szkołę średnią, była już pełnoletnia, więc chciała się przeprowadzić od rodziców. W końcu klacz przeprowadziła się, do wynajętego przez nią mieszkania. Wszystko rozpakowała i zaczęła inne życie.

    Klacz postanowiła pójść na studia. Kiedy po kilku latach zdała je, wróciła szczęśliwa do domu.

    Ślub z Mossely'm

    Pewnego dnia, do Rainbow Ribbon, niespodziewanie przyszedł Mossely. Ribbon nie spodziewała się z jego wizyty. Dlatego szybko podała herbatę, owoce i słodycze. Mossely chciał wreszcie powiedzieć Ribbon, co do niej czuje. Tiara również się zwierzyła. Rozmawiali długo i w końcu postanowili się pobrać.

    Ślub był w Rainbow Land. Oboje byli tacy szczęśliwi i ślub okazał się wspaniały.

    Rainbow zostaje władczynią Rainbow Land

    Rainbow Land nigdy nie miało władcy. Pewnego dnia odbyły się wybory do władcy lub władczyni krainy. Wszystkim dobrze szło, ale Rainbow Tiara okazała się najlepsza. Poddani od razu zaczęli nazywać ją "Księżniczka Rainbow Ribbon Tiara". Okazała się, że Rainbow Land powstało wtedy, kiedy Tiara się urodziła. Wszyscy się cieszyli.

    Obecnie

    Tiara obecnie jest władczynią Rainbow Land i dba o poddanych. Jej relacje z Mossely'm są coraz lepsze i nadal mocno się kochają[4].

    Umiejętności

    Zainteresowania

    Relacje z innymi kucykami

    Przypisy

    1. Łącze fikcję z serialem, nanana
    2. Co ja wymyślam? xd
    3. Chyba nie muszę tłumaczyć, o co chodzi? ;-;
    4. Co ja piszę? Nie lubię historyjek miłosnych. ;-;

    Galeria

    Zdjęcie RT 2.jpg

    Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Rainbow Tiara

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki