Fandom

Ramisa

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Milakia
 
Ramisa
Galeria postaci
Zajęcia Treningi walki
Rodzina
Małżonek brak
Dzieci brak
Rodzice Rebelion[1] (ojciec)

Moonlit Javelin (matka)

Rodzeństwo Glacial - siostra, starsza od Ramisy

Prophecy - siostra, najmłodsza z rodzeństwa

Jade - brat, najstarszy z rodzeństwa

Haze - brat, młodszy od Ramisy

Dziadkowie Mikala (babcia od strony ojca)

Menor (dziadek od strony ojca)

Kisana (Babcia od strony matki)

Leum (dziadek od strony matki)

Ramisa - Kuc ziemski, dwudziestoletnia klacz. Urodzona w roku 1888 po księżniczkach. Equestria w tych czasach - niestety - została podzielona na dwie części. Ona urodziła się w części Lunarnego Imperium. Jedna z najlepszych wojowniczek oraz zastępca generała. 

Wygląd

Klacz ta jest mniej więcej o 3/4 głowy niższa od innych kuców. Przez to, inni czasami uważają, że jest młodsza. Jej sierść ma kolor ciemnoszarego granatu, a w dotyku jest mięciutka. Po walkach jest ona jednak szorstka od zaschniętej krwi.

Pyszczek Rami jest kanciasty - przez co wygląda trochę jak ogier - i delikatnie zadarty. Na nim rzadko kiedy widać szczery uśmiech, jedynie jej przyjaciele go widzieli. Sama jej mimika nie jest zbyt rozległa, zwykle albo ma neutralny, smutny lub wściekły wyraz twarzy.

Oczy są jej charakterystyczną cechą, gdyż jak się przyjrzy to można zobaczyć coś w rodzaju blasków gwiazd. Ramisa nie wie po kim ma takie oczy, ale jest z nich dumna, gdyż wiele kucyków jej ich zazdrości. Są one koloru niebieskiego jak bezchmurne niebo dniem.

Paski to znamię, które daje jej coś w stylu mocy, ale o tym będzie w historii. Pasek na uchu i na samym dole prawej nogi mają kolor fioletowy. Pasek wyżej jest koloru ciemniejszego fioletu, kolejny jest niebieski, a najwyższy ma kolor turkusowy.[2]

Życiorys

Dzieciństwo

Rzucenie klątwy przez matkę

Imperium Lunarne powoli schodziło ku upadkowi. Najlepsi wojownicy albo umierali ze starości, albo przez mnożące się choroby, a inni zginęli z nieznanych powodów. Moonlit wiedziała, że trzeba coś zrobić, trzeba wyhodować coś, co zastąpiłoby te wszystkie straty. Jako iż matka Ramisy znała się na różnych urokach i klątwach postanowiła poświęcić swoją najmłodszą córkę. Nie wiedziała jakie mogą być tego konsekwencje, dlatego zrobiła to potajemnie. Wzięła małą klaczkę na kopyta, przygotowała materiały i zaczęła robić to, co wyczytała w księdze.

Źrebięce lata

Jej rutyna życiowa byłą wtedy prosta - wstać, trenować, zjeść coś i spać. Mała klacz nawet nie wiedziała jak jej psychika na tym cierpi, z każdym dniem było z nią coraz gorzej. Jednak pewnego dnia coś zburzyło jej mały świat. Jej trener zbyt się wczuł w swoją rolę i przypadkowo skaleczył Ramise końcówką solarnego miecza. Klacz była bardzo przerażona, po raz pierwszy czuła ból, co było dla niej nieznanym uczuciem. Szkarłatna ciecz płynąca po jej ciemnym kopytku wprawiała ją w obrzydzenie. Wyprowadziło to ją z równowagi. Nagle poczuła, że coś przeszywa jej klatkę piersiową. Dalej nic nie pamięta, gdyż odpłynęła. Nie sądzi, że po prostu zemdlała, czuła tylko, że ktoś zajmuje jej miejsce. 

Poznanie z rodzeństwem

Następnego dnia, zaraz po treningu jej matka wzięła ją do zamku. Ramisa nie wiedziała jednak o co chodzi i po co tam idzie. Mimo wszystkiego, czuła się radośnie poznając nowe miejsce. Zaraz po otworzeniu masywnych, zdobionych srebrem drewnianych drzwi, mała klacz zobaczyła to przepiękne miejsce. Marmurowa podłoga okryta była ciemnoniebieskim dywanem. Obok wejścia stały dwie masywne kolumny podpierające sufit. Rami zachwycona widokami nie zwracała uwagi na inne kucyki, jednak głos Javelin wyrwał ją z transu. Przed małą klaczką stała czwórka kucyków: Glacial, Prophecy, Jade i Haze. Wydawali się mocno zdziwieni, gdyż nikt nie powiadomił ich o przybyciu nowego "gościa". Wyszli na chwilę z pokoju wraz z matką. Tuż po powrocie starsza z sióstr zalana łzami przytuliła małą klacz. Zdziwiła się dlaczego to zrobiła i zastanawiała się czy nie był to atak ze strony jej siostry. Jednak było to uczucie tak przyjemne, że ta myśl odpłynęła i została szybko zapomniana. Nie rozumiała również dlaczego Glacial płakała, nie mogła znaleźć powodu do tego.

Po małym spotkaniu rodzeństwo wyszło pobawić się na dwór. Malutkie, soczystozielone krzaczki otaczały ogród. Rosły w nim przepiękne kwiaty. Ramisa zwróciła uwagę na mieniące się błękitem i fioletem róże. Prophecy powiedziała jej, że są one bardzo rzadkie i występują tylko w tym mieście, po czym wzięła szczotkę i uczesała swoją starszą mniejszą[3] siostrę w śliczny, długi warkocz. Poczuła ciepło w swoim nie rozgrzanym dotąd serduszku. Potrafiła w końcu odnaleźć czym jest szczęście. Chwile nie trwają wiecznie, więc jej mama zawołała ją, by wróciła na swoje miejsce. Mała klaczka jednak zaprzeczyła i powiedziała, że chce zostać z nimi. Niestety rodzicielka nie zgodziła się na to, więc do akcji wkroczyła najstarsza z sióstr. Po długich negocjacjach Javelin z niechęcią się na to zgodziła.

  • potrzebna wena do kolejnych sekcji z kategorii dzieciństwo*

Mimo, że jej dzieciństwo nie należało do najlepszych, nigdy nie narzekała. Nie tyle co nie mogła, a z własnej woli. Dla innych kucyków mogłoby okazać się szaleństwem bycie na jej miejscu, jednak ona nie mając pojęcia o niczym była zadowolona z tego, co widziała i wiedziała.

Osobowość

Zainteresowania i umiejętności

Przypisy

  1. Tak bardzo brak pomysłu na imię :v
  2. Przepraszam za powtórzenia, ale nie wiedziałam jak zastąpić słowo "pasek" ;_;
  3. Chodzi o to, że Ramisa jest starsza od Prophecy, jednak młodsza od Glacial, dlatego jest "starszą mniejszą siostrą"

Więcej w Fandom

Losowa wiki