Fandom

Regular Pony

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze40 Udostępnij

Baby Celestia and Luna by AgnessAngel.png Ten kucyk został adoptowany. Artykuł ten jest pełnoprawną własnością nowego właściciela. Obecnego sprawdzisz tutaj.
UWAGA: Ten artykuł jest głupi do bólu. Czytasz na własną odpowiedzialność.
W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Zosia-77
Regular Pony

Kucyk ziemski z połową rogu
Jednorożec bez połowy rogu

RegularPony.png
Zajęcia Bycie nikim

Regular Pony - jednorożec z do połowy brakującym rogiem lub kucyk ziemski z do połowy niebrakującym rogiem (wcześniej zwykły kucyk ziemski), klacz. Znana jest z tego, że jest nieznana.

Wygląd

Sierść i sylwetka

Klacz posiada przeciętną sylwetkę, nie jest wysoka ani za niska. Ma szarą sierść, dzięki której pozostaje niezauwaźona w tłumie.

Grzywa

Regular Pony posiada prostą, kruczoczarną grzywę w designie Pinkameny. Choćby próbowała ją inaczej ułożyć na tysiąc sposobów, zawsze ona oklapnie.

Oczy

Biografia

Regular Pony urodziła się w Kamiennych Równinach (nie pracowała jednak na farmie kamieni). Jej rodzice chcieli, aby była taka jak oni - nudna i monotonna (słodkim znaczkiem jej matki jest kurz, a ojca - pajęczyna, bez pająka, a do tego zniszczona). Regular Pony chciała być jednak kimś więcej, kimś niezwykłym. Marzyła ona o jednorożcowym rogu, albo o skrzydłach (dziwnym przypadkiem, jej matka była jednorożcem, a ojciec pegazem, a ona nie odziedziczyła nic).

Dochodziły do niej opowieści o szóstce przyjaciółek, które potrafiły ocalić Equestrię przed Koszmarną Luną czy też przed Discordem, a także armią podmieńców; słyszała też o modelce, która dostała nietrwałe skrzydła motyla; bądź o siostrze modelki, która dostała skrzydła trwałe. Jednakże, najważniejszymi dla Regular Pony opowieściami były opowieści o kucykach, które naprawdę coś osiągnęły - i w ten oto sposób słuchała godzinami o Grubym Billym, który co krok pobijał nowe rekordy w jedzeniu papryczek chili.

Tak więc, bezznaczkowa była przekonana, że także jej jest pisane coś specjalnego; wierzyła, że kiedy doczeka się swojego słodkiego znaczka będzie on najwspanialszy ze wszystkim. I tak próbowała wielu rzeczy, na przykład:

  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • stworzyć komputer, jednak był on już dawno wynaleziony;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • zostać wielkim krzykaczem, ale krzyczała ciszej od Fluttershy;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • kupić najwięcej rzeczy za jak najmniej pieniędzy;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • zostać raperem wrzucającym swe twory na TwojąTubę;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • zostać piosenkarzem wrzucającym swe twory na TwojąTubę;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • napisać wielkie orędzie na Ceremonię Słońca, jednak okazała się, że jej się coś pomyliło i napisała orędzie na Noc Koszmarów;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • założyć firmę, jednak ją z niej zwolnili;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • grać w piłkę z reprezentacją Polski, jednak przegrała;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • zarobić poprzez kupowanie paczek na allegro i wysyłanie ich znajomemu, który jej jednak nie płacił, a odejmował od długu który zaciągnęła poprzez wykonywanie powyższych czynności;
  • mówiłam coś o jedzeniu zupy?

Jednakże, pomimo tych porażek, Regular Pony się nie poddawała i ciągle wypróbowywała coraz to nowsze pomysły, jak się jednak okazało - bez skutku.

Pewnego dnia, wszystko się jednak odmieniło. Spacerowała wtedy po ulicach Canterlotu i natknęła się na księżniczkę Celestię. Celestia widząc smutek swojej poddanej, zapytała: "Co, znowu zabrakło ci jednego diamentu do zbroi w Minecrafcie?", na co Regular Pony odparła: "Tak. A ja tak o niej marzyłam...[1]". Wtedy też Księżniczka Dnia wstała, stanęła dumnie oświetlana przez słońce i rzekła: "Marzenia się spełniają, ale nie warto na nie liczyć."

To był dla Regular Pony szok. Wtedy poczuła, że księżniczka nie ma racji; skupiła się i wykształciła na swojej głowie długi, wspaniały róg. Celestia mogła jedynie patrzeć na coś, co oglądane być nie mogło - bo nie było możliwe. "Magia w tobie była od samego początku" - rzekła. Regular Pony jednak nie słuchała i wykształciła alikornowe skrzydła.

Tego było za wiele. Celestia widziała przed sobą alikorna. Alikorna! Tylko ona i osoby których imię znała mogły być alikornami. Samym spojrzeniem Celestia złamała róg RP, tym samym usuwając skrzydła. Chciała wygnać RP na księżyc, jednak uznała, że RP jest śmiertelna i że kara nie będzie wystarczająco długa; zamiast tego, przekazała ją cyrkowi, który jako jedyny miał kucyka ziemskiego z do połowy niebrakującym rogiem (bądź jednorożca z rogiem do połowy brakującym).

Tak więc, spełniło się marzenie RP - była inna, wyjątkowa, ciągle jednak nikt nie wiedział, jak się nazywa - nie była znana. I z tego jest właśnie znana.

Celestia jednak zorientowała się, iż Regular Pony to nie przeszkadza i usunęła ją z cyrku, dając jej największą możliwą karę na całym świecie - przywróciła ją do dawnego życia.

(Przez ten cały czas RP nie zdobyła słodkiego znaczka - tak myślała do momentu w którym okazało się, że jej słodkim znaczkiem jest szarość w barwie jej skóry.)

Przypisy

  1. Jednym z zajęć było pobijanie rekordów w grach

Więcej w Fandom

Losowa wiki