FANDOM

Baby Celestia and Luna by AgnessAngel.png Ten kucyk został adoptowany. Artykuł ten jest pełnoprawną własnością nowego właściciela. Obecnego sprawdzisz tutaj.
UWAGA: Ten artykuł jest głupi do bólu. Czytasz na własną odpowiedzialność.
Tumblr mitlsmdCPd1rwfb9jo1 500.gif
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Zosia-77
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu. Z góry dziękuję.
Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli takie występują).
Regular Pony

Kucyk ziemski z połową rogu
Jednorożec bez połowy rogu

RegularPony.png
Zajęcia Bycie nikim
Rodzina
Krewni Borning Dust (matka), Borning Cobweb (ojciec)

Regular Pony - jednorożec z do połowy brakującym rogiem lub kucyk ziemski z do połowy niebrakującym rogiem (wcześniej zwykły kucyk ziemski), klacz. Znana jest z tego, że jest nieznana.

Wygląd

Sierść i sylwetka

Klacz posiada przeciętną sylwetkę, nie jest wysoka ani za niska. Ma szarą sierść, dzięki której pozostaje niezauwaźona w tłumie.

Grzywa

Regular Pony posiada prostą, kruczoczarną grzywę w designie Pinkameny. Choćby próbowała ją inaczej ułożyć na tysiąc sposobów, zawsze ona oklapnie.

Oczy

Biografia

Regular Pony urodziła się w Kamiennych Równinach (nie pracowała jednak na farmie kamieni). Jej rodzice chcieli, aby była taka jak oni - nudna i monotonna (słodkim znaczkiem jej matki jest kurz, a ojca - pajęczyna, bez pająka, a do tego zniszczona). Regular Pony chciała być jednak kimś więcej, kimś niezwykłym. Marzyła ona o jednorożcowym rogu, albo o skrzydłach (dziwnym przypadkiem, jej matka była jednorożcem, a ojciec pegazem, a ona nie odziedziczyła nic).

Dochodziły do niej opowieści o szóstce przyjaciółek, które potrafiły ocalić Equestrię przed Koszmarną Luną czy też przed Discordem, a także armią podmieńców; słyszała też o modelce, która dostała nietrwałe skrzydła motyla; bądź o siostrze modelki, która dostała skrzydła trwałe. Jednakże, najważniejszymi dla Regular Pony opowieściami były opowieści o kucykach, które naprawdę coś osiągnęły - i w ten oto sposób słuchała godzinami o Grubym Billym, który co krok pobijał nowe rekordy w jedzeniu papryczek chili.

Tak więc, bezznaczkowa była przekonana, że także jej jest pisane coś specjalnego; wierzyła, że kiedy doczeka się swojego słodkiego znaczka będzie on najwspanialszy ze wszystkim. I tak próbowała wielu rzeczy, na przykład:

  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • stworzyć komputer, jednak był on już dawno wynaleziony;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • zostać wielkim krzykaczem, ale krzyczała ciszej od Fluttershy;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • kupić najwięcej rzeczy za jak najmniej pieniędzy;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • zostać raperem wrzucającym swe twory na TwojąTubę;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • zostać piosenkarzem wrzucającym swe twory na TwojąTubę;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • napisać wielkie orędzie na Ceremonię Słońca, jednak okazała się, że jej się coś pomyliło i napisała orędzie na Noc Koszmarów;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • założyć firmę, jednak ją z niej zwolnili;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • grać w piłkę z reprezentacją Polski, jednak przegrała;
  • pobić rekord w jedzeniu zupy;
  • zarobić poprzez kupowanie paczek na allegro i wysyłanie ich znajomemu, który jej jednak nie płacił, a odejmował od długu który zaciągnęła poprzez wykonywanie powyższych czynności;
  • mówiłam coś o jedzeniu zupy?

Jednakże, pomimo tych porażek, Regular Pony się nie poddawała i ciągle wypróbowywała coraz to nowsze pomysły, jak się jednak okazało - bez skutku.

Pewnego dnia, wszystko się jednak odmieniło. Spacerowała wtedy po ulicach Canterlotu i natknęła się na księżniczkę Celestię. Celestia widząc smutek swojej poddanej, zapytała: "Co, znowu zabrakło ci jednego diamentu do zbroi w Minecrafcie?", na co Regular Pony odparła: "Tak. A ja tak o niej marzyłam...[1]". Wtedy też Księżniczka Dnia wstała, stanęła dumnie oświetlana przez słońce i rzekła: "Marzenia się spełniają, ale nie warto na nie liczyć."

To był dla Regular Pony szok. Wtedy poczuła, że księżniczka nie ma racji; skupiła się i wykształciła na swojej głowie długi, wspaniały róg. Celestia mogła jedynie patrzeć na coś, co oglądane być nie mogło - bo nie było możliwe. "Magia w tobie była od samego początku" - rzekła. Regular Pony jednak nie słuchała i wykształciła alikornowe skrzydła.

Tego było za wiele. Celestia widziała przed sobą alikorna. Alikorna! Tylko ona i osoby których imię znała mogły być alikornami. Samym spojrzeniem Celestia złamała róg RP, tym samym usuwając skrzydła. Chciała wygnać RP na księżyc, jednak uznała, że RP jest śmiertelna i że kara nie będzie wystarczająco długa; zamiast tego, przekazała ją cyrkowi, który jako jedyny miał kucyka ziemskiego z do połowy niebrakującym rogiem (bądź jednorożca z rogiem do połowy brakującym).

Tak więc, spełniło się marzenie RP - była inna, wyjątkowa, ciągle jednak nikt nie wiedział, jak się nazywa - nie była znana. I z tego jest właśnie znana.

Celestia jednak zorientowała się, iż Regular Pony to nie przeszkadza i usunęła ją z cyrku, dając jej największą możliwą karę na całym świecie - przywróciła ją do dawnego życia.

(Przez ten cały czas RP nie zdobyła słodkiego znaczka - tak myślała do momentu w którym okazało się, że jej słodkim znaczkiem jest szarość w barwie jej skóry.)

Przypisy

  1. Jednym z zajęć było pobijanie rekordów w grach

Więcej z Fandomu

Losowa wiki