Fandom

Rodzeństwo Lovely

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze27 Share

Crazy Lovely i Mint Lovely - bliźniaki.

Mint Lovely
Mint Lovely.png
Female picto.png
Klacz
Crazy Lovely
Crazy1.png

Bobasy

Historia porzucenia

Rodzeństwo Lovely zostało porzucone w wieku 5 miesięcy. Stało się to dlatego, że ich matka (która ich samotnie wychowywała) została zwolniona z pracy. Gdy prasowała ubrania, Mint przesunęła żelazko i ich mama została poparzona. Wtedy zaczęła krzyczeć i nie zauważyła, że Crazy bawi się pieniędzmi. Wtedy ich matka zakleiła im pyszczki, włożyła w koszyk, przebiegła kilka miast i zostawiła je pod domem. Okazało się, że zostawiła je przed domem Baby Lover, a ta przyjęła je do rodziny.
Małe kucyki 2.png

Razem

o kucykach

Crazy Lovely

Crazy jest bardzo cichy, ponieważ biła go jego prawdziwa mama. Akceptuje tylko wybrane osoby. Boi się obcych. Nie lubi hałasu. Ma ciekawe i szalone pomysły. Ma dar do rysowania i malowania. Potrafi rysować jak kucyki w wieku szkolnym.

Mint Lovely

Mint jest przyjacielska i towarzyska. Uwielbia bawić się z innymi kucykami. Wraz z Baby Lover robi ziołowe herbatki, najbardziej lubi miętową.  Bardzo szybko lata.  Nie lubi nosić pieluch.  Uwielbia wszystkie warzywa oprócz marchewki.
Yeyy!.png

Bawi się kablem < oryginał zrobił 3dav3 z DA >

Śpij.png

Baby: Śpij spokojnie. < bez znaczka Baby>

 Zabawy ( kiedy były bobasami)

Ulubione zabawy Mint

Mint uwielbia robić ziołowe herbatki, najlepiej wychodzi jej miętowa. Lubi zabawę klockami. Jej ulubionym programem dla dzieci jest "Zabawny kucyk". Kocha swoją gumową kurkę.

Ulubione zabawy Crazy-iego

Crazy lubi zabawę klockami. Uwielbia rysować i malować. Najlepiej rysuję gumową kurę Mint.

Nie lubiane zabawy

Tu bliźniaki mają swoją jedną, znienawidzoną zabawę. Grę ,, gdzie ten kształt?".

Mint i Baby.png

Dzieciństwo

Historie znaczków

Historia znaczka Crazy'iego

Crazy dostał swój znaczek w szkole. Nauczycielka zadała im w grupach zrobić plakaty na temat przyjaźni. Każdy chciał mieć Crazego w drużynie.  Jednak Crazy sam wybrał kogo chce mieć w drużynie. Wybrał: swoją siostrę i Malagę Mause .

.  Razem stworzyli piękny plakat. Jednak Crazy powiedział że czegoś mu brakuje i zaczął rysować. Wtedy pojawił się znaczek
Crazy ze znaczkiem.png

Crazy ze znaczkiem.

Historia znaczka Mint.

Mint wraz z mamą piły herbatę. Wtedy Mint powiedziała że z skądś pamięta ten smak. Wtedy jej przybrana mama cicho się zaśmiała.  Najprawdopodobniej dlatego że zobaczyła Mint robiącą miętową herbatę według przepisu z, którego korzystała jak była malutka. Wtedy pojawił się znaczek.
Mintcr.png

z CR

przyjaciele z dzieciństwa.

 przyjaciółki Mint

Mint miała dwie przyjaciółki: Best Laught i Mad Bad. Są ze sobą bardzo zżyte. To ich pozycje w stadzie :

  1. Mint trzyma je przy sobie.
  2. Mad jest od pomysłów. Wszczyna bójki.
    Z BFF.png

    po lewej Mad a po prawej Best

Laught to śmieszka. Dzięki niej Mad dostała znaczek.

 Przyjaciele Crazy-iego

Crazy nie miał przyjaciół wśród chłopaków. Przyjaźni się z Best Laught. Jest w niej zakochany.

Historia Crazy-iego i Laught

Pewnego dnia Mint rozmawiała z Laught. Opowiadała mu o Crazy-m bo poprosił ją o to.  Wtedy  razem z Mint poszli do kina. Mint też poznała kogoś w kinie. Za kilka lat Crazy i Laught byli razem

Nastolatki

Związki

Związek Crazy-iego

Crazy jest w związku z Laught. Kocha ją ale często się kłócą.
Z laught.png

razem

Lubią spacerować, a podczas spacerów Crazy rysuje Laught.

Związek Mint

Mint jest w związku ze Spped Golt. Razem z Crazym i Laught chodzą na podwójne randki.

Obecnie1.png

razem

Talenty

Talenty Mint

Gotowanie

Mint bardzo dobrze gotuje. Najlepiej wychodzą jej ciasta. Potrafi robić wszystkiego rodzaju ziołowo herbatki.  Sama pisze przepisy. Jeden z nich wygrał  konkurs ,,zaawansowane gotowanie" choć ona zrobiła go (w części praktycznej) w pół godziny.

Gotuje1.png
Leczenie

Mint często odwiedza Zecore. Razem tworzą nowe leki.

Talenty Crazy-iego.

Rysowanie.

Crazy uwielbia rysować. Sprzedaje swoje obrazy za duże pieniądze.

Sport
Crazy uwielbia latać. Jego siostra zrobiła mu skrzydła z drewna i swoich piór.
Bez nazwy.png

w skrzydłach.

Zajęcia

Zajęcia Mint

Mint wyprowadza psy na spacer.  Uwielbia zwierzęta i swoją prace. 

Zajęcia Crazy-iego
Crazy sprzedaje swoje prace. Uwielbia rysować. Jego najlepszy obraz sprzedał za 500 kacykowych monet.
Natura.png

chodzenie do SPA na masaż rozluźniający.

Przyjaciele

przyjaciele Mint

Mint pokłóciła się z dawnymi przyjaciółkami. Po 2-uch latach poznała Sweetie Cokkie. Chciały uczcić swoją przyjaźń. Zastanawiały się nad bransoletkami, ale potem uznały że to nie oryginalne. Ostatecznie zrobiły sobie tatuaże.
Przyjaźń.png

Przyjaciele Crazy-iego

Crazy stał się bardziej otwarty. Zaprzyjaźnił się z Color Bolt. Gdy Crazy zakłada swoje skrzydła razem się ścigają.
Frends.png
Lubią pomagać Mint w pracy.

Błędy i wady

Błędy i wady Mint

Historia alter-ego

Mint wynalazła eliksir smutku. Stało się tak dlatego bo zamiast korzenia euforii użyła wilczy kła strachu. Po wypiciu stała się szara i stała się wredna. Na szczęście Sweetie jadła korzeń euforii. Wtedy Mint podeszła do niej, odgryzła kawałek i rozdeptała to co zostało. Została odczarowana. Biedna Sweetie, nie wie co się wtedy z nią stało.

Misja ,, zniszczeć związek"

Gdy dziewczyny przestały się przyjaźnić, Laught zaczęła obgadywać Mint. Mint nie mogła wytrzymać  więc powiedziała Crazy-iemu że Laught go zdradza. Gdy on chciał z nią porozmawiać, Mint podłożyła kopyto Laught a ona wpadła w ramiona Speed Boltowi. Tak zakończyły się związki Mint i Speed Bolta ( uznał ją za jędze) i Crazy-iego i Laught.

BŁĄD.png

Błędy i wady Crazy-iego

Użalanie się nad sobą

Nie lubi krytyki. Gdy ktoś go skrytykuje nie wychodzi z domu przez tydzień.rzadko kiedy wybacza.

Dorosłość

Rodziny

Rodzina Mint

Mąż

Mężem Mint Jest Big Eye. Poznała go rok po zerwaniu z Speedem. Żadko się kłócą. Mieszkają w starym domu Baby Lover.

Dzieci

Mint ma dwie dziewczynki (Smal Draw i Funny Cake) i chłopca (Epic Boy). W kolejności wieku najstarsza jest Funny Cake potem Epic Boy a najmłodsza jest Small Draw.

Cechy które odziedziczyła po niej Funny Cake:

  • Lubi i ma talent do gotowania.
  • Kolor sierści.
  • Kocha swoje rodzeństwo i mogłaby oddać za nie życie
  • Skrzydła
Cechy które odziedziczył po niej Epic Boy:
Dzieci.png

dzieci ( mojego autorstwa)

  • Skrzydła
  • Umiejętność zaprzyjaźnienia się z kucykami z najtrudniejszym charakterem.
  • Kolor oczu
  •  Miłość do zwierząt

Cechy które odziedziczyła po niej Small Draw (większość cech zostały nie odkrytych) :

  • lubi zabawę klockami
  • bardzo szybko się uczy
  • skrzydła
Relacje w rodzinie

Mint zawsze znajdzie czas dla każdego w rodzinie.  Chociaż ma duża zajęć zawsze znajdzie czas dla każdego z rodziny.  Na początku Epic uznał ją za złom matkę ale teraz są w zgodzie

Wspólne zwierze

Ich rodzinnym zwierzątkiem jest pies Curly.  Gdy  Funny była mała znalazła go przywiązanego do drzewa. Na początku Mint nie zgodziła się na psa z powodu uczulenia Gig Eya , ale wymyśliła na to lekarstwo.
Plik:CURLY.png

Rodzina Crazy-ego

Żona

Crazy ożenił się z Crashy. Poznał ją w szpitalu kiedy byli jednymi z wielu ofiar napadu na ratusz w Ponywile.

Dzieci
Razem z Crashy mają córeczkę Crazy Crash.  Z powodu niepełnosprawności Crashy (przed śmiercią) opiekowała się nią Baby Lover a następnie jego siostra.
Rodzina2.png

Rodzina Crazy-iego

Praca

Praca Mint

Mint pracuję jako kucharka w barze ,,hungrypony". Pomaga też w szpitalu.  Uważa pracę w szpitalu za ciekawą.

Praca Crazy-ego

Crazy pracuję w szpitalu jako lekarz.  Dorabia sobie sprzedając swoje obrazy.  Jest założycielem akcji która ma na celu zrozumieć niepełnosprawnych.

Opieka nad Baby Lover

Baby zachorowała kiedy rodzeństwo miało 16 lat. Nic nikomu o tym nie mówiła.  Kiedy Mint i Crazy mieli 20 lat Baby była umierająca. Wtedy opiekowali ją się bez przerwy. Mint latała z zupą Crazy do apteki po tabletki na ból głowy... I tak przez pół roku. W dzień kiedy ona umarła Crazy koło niej stróżował. Wtedy powiedziała mu że zostały porzucone a ona znalazła je przed swoim domem. Wtedy przyleciała Mint. Odkryła lekarstwo które ją wyleczy. Ale było za późno. Wtedy Crazy powiedział jej o tym co powiedziała mu Baby. Wtedy było im jeszcze trudniej im się z nią pożegnać.

Pogżeb.png

Mint i Funny

Smutny crazy.png

Crazy na pogrzebie

Relacje między rodzinami

Crazy i Mint mają bardzo dobre relacje.  Spotykają się codziennie w pracy. Okazało się że Big Eye i Crazy chodzili razem do klasy w klasach 1-4. Wtedy byli najlepszymi przyjaciółmi. Zostało tak do teraz. Funny Cake uwielbia bawić się z Crazy Crashy, co jeszcze bardziej zbliża te rodziny do siebie. Small Draw uwielbia córkę swojego wuja Crashy.   Epic uważa swoją ciocię za świetną osobę. Uwielbia grać z nią w różne gry, a nawet uczy ją grać w nogę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki