Fandom

Romantic Aurora

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Romantic Aurora

Jednorożec... prawie...

Galeria postaci
Zajęcia Pisanie serii zagadki Manehattanu

Romantic Aurora (ang. Romantyczny świt) - jednorożec, powieściopisarka. Uczennica księżniczki Celestii. Ma 16 lat. Obecnie mieszka w Canterlocie. Mój kucyk. Jej artykuł znajduje się na 24 miejscu w liście najdłuższych stron.

Wygląd

Aurora jest dość wysokim, chudym jednorożcem. Ma granatową sierść i jasnofioletową, prostą, długą grzywę. Jej oczy wyglądają nieśmiało, co jest lekką zmyłką - bohaterka tego artykułu ma mocny charakter. Są fioletowe, a cienie do powiek niebieskie. Jej znaczek posiada trzy kolory: biel, jasny żółty, odrobinę jasnego fioletu.

Historia

Wczesne dzieciństwo

MalaAurora.png

Aurora w wieku dwóch kucykowych lat

Romantic Aurora urodziła się w Canterlocie. Była kucykiem ziemskim, jak jej matka, Glossy Glory. Rodzice Aurory byli wtedy skupieni przede wszystkim na karierze, nie mieli nawet czasu zastanawiać się nad imieniem dla niej. Poprosili o pomoc ciocie Aurory, Crystal Eye. Zaproponowała ona obecne imię. Rodzicom, zwłaszcza ojcu spodobało się. Jednak ciągle mieli za mało czasu dla córeczki, więc wynajęli opiekunkę. Gdy Aurora miała 6 miesięcy stwierdzili, że lepiej aby wychowywała ją ciocia Crystal. Nie dość, że była spokrewniona i przepadała za małą, to jeszcze będzie się nią zajmowała za darmo. Zawieźli więc Aurorę do domu ciotki w Manehattanie. Odwiedzali ją kilka razy w miesiącu i w wakacje zabierali na kilka tygodni do Canterlotu. Aurora pokochała ciocię jak matkę. Crystal Eye miała córkę starszą od siostrzenicy o pół roku. Nazywała się Red Elegance[1]. Kuzynki zostały najlepszymi przyjaciółkami.

Dzieciństwo spędzone na Manehattanie było dla Aurory wyjątkowo szczęśliwe. Całymi dniami bawiła się z kuzynką, później razem chodziły do szkoły. Jej rodzice mieli wyrzuty sumienia, że nie mogą zajmować się córką osobiście, więc żeby jej to wynagrodzić kupowali jej coraz droższe zabawki. Aurora nie zwracała na nie uwagi i ustawiała je na półkach, albo wkładała do skrzyń. Szczególne miejsce w jej sercu miała natomiast zabawka kupiona dla niej przez ciocię Crystal - pluszowy konik. Nazwała go słowik. Wszędzie go ze sobą zabierała, miał honorowe miejsce na jej łóżku.

Przemiana w jednorożca i powrót do rodziców

Gdy Aurora miała 10 lat jej matka spodziewała się drugiego dziecka. Rodzice uświadomili sobie, że źle zajmowali się córką, i wysłali do Crystal list, w którym napisali, że chcą zabrać Aurorę do siebie. Mała ucieszyła się, że będzie spędzała więcej czasu z rodzicami, ale nagle dotarło do niej, że w tym wspaniałym mieście mieszkają głównie jednorożce. Zwierzyła się z tego Red Elegance. Kuzynka postanowiła jej pomóc. Wyciągnęła z podwójnego dna swojego pudełka na słodycze zaklęcie zmieniające kucyki ziemskie w jednorożce. Aurora ucieszyła się. Gdy Red wypowiedziała formułkę Od Aurory zaczął bić oślepiający, tęczowy blask. Gdy zgasł Aurora miała już swój róg.

Pierwsze chwile w Canterlocie

Romantic Aurora do Canterlotu przyjechała na początku wakacji. Szybko pożałowała przeprowadzki. Tęskniła za ciocią Crystal i Red Elegance. W dodatku rodzice poświęcali jej mniej czasu niż sobie wyobrażała. Tym razem problemem nie była kariera, lecz jej młodsza siostra Happy Fruit. Rodzice zajmowali się nią całe dnie, nie mając czasu dla Aurory. W dodatku Happy już od urodzenia miała piękny róg[2]. Przez to wszystko w Aurorze coraz bardziej rosła nienawiść do siostry. Ze swoich problemów zwierzała się tylko Red Elegance[3].

Nowa klasa

Gdy Aurora po raz pierwszy przyszła do nowej szkoły była w czwartej klasie. Nie spodobało jej się tam. W Manehattanie wychowawczyni była miła, łagodna, pomocna. Tu nauczycielki były ostre, szorstkie, nieludzkie [4]. Nie to jednak było najgorsze - rówieśnicy czuli do niej wyjątkową niechęć (zresztą nawzajem). Przez całą czwartą klasę po prostu nie zwracali na nią uwagi, nie odzywali się do niej. Drażniło ich jednak to, że dostawała najlepsze oceny. W piątej klasie nadali więc jej ksywkę kujon. Aurorę wyjątkowo to smuciło, chociaż nie byli dla niej specjalnie złośliwi.

W szóstej klasie klasie jednak doszła nowa uczennica. Nazywała się Straightmane. Gdy reszta klasy opowiedziała jej o tym, jak Aurora ich denerwuje zaczęła ich podburzać: Rządzi się?[5] Jest kujonem? W Fillydelphii nauczyłam się, jak z takimi postępować. Wystarczy trochę ją po obrażać, głośno o niej plotkować, być dla niej niemiłym. Od razu zacznie dostawać gorsze oceny. I przestanie wam mówić, co macie robić! Zrobimy tak, przecież nie jesteście dzieciakami!. Reszta klasy niechętnie, ale zgodziła się. Nikt nie chciał być nazwany przez Straightmane dzieciakiem. Dla przewrażliwionej Aurory było tego za wiele. Przy klasie nie okazywała uczuć, ale większość wieczorów spędziła na płakaniu w poduszkę i pisaniu listów do Red Elegance.

Straightmane regularnie dostawała oceny naganne z zachowania, przez co KIBLOWAŁA! musiała powtarzać szóstą klasę. W 1 gimnazjum nikomu nie groziło już nazwanie dzieciakiem, więc wszystko powróciło do stanu z piątej klasy.Niedługo jednak ukazał się pierwszy tom Zagadek Manehattanu. Wszystkim nagle zaczęło zależeć na jej przyjaźni. Aurora jednak wiedziała, że to ze względu na jej sławę. Była dla nich miła, ale nie lubiła ich ani trochę bardziej niż wcześniej.

Lace Night

Gdy Aurora poszła do gimnazjum coraz mniej czasu miała na pisanie listów i coraz mniej rzeczy do napisania. Jej listy były coraz krótsze i coraz rzadziej je wysyłała. Red Elegance dalej była jej najlepszą przyjaciółką, ale Aurora potrzebowała kogoś więcej. Postanowiła wymyślić sobie przyjaciółkę. Nazwała ją Lace Night. Była Specjalistką od rozwiązywania problemów. Aurora wymyśliła zabawę - podsłuchiwała rozmawiających znajomych. Gdy usłyszała, że ktoś ma jakiś problem opowiadała o nim Lace, a potem razem dyskutowały próbując znaleźć rozwiązanie. Gdy Aurorze wpadł do głowy jakiś pomysł zapisywała go na kartce podpisując się jako Lace Night i podrzucała osobie, której problem rozwiązała.

Nie minęło jednak nawet pół roku, gdy ta zabawa jej się znudziła. Przywiązała się jednak do Lace na tyle, że nie chciała jej zabijać. Zaczęła więc pisać kryminały w których jej wymyślona przyjaciółka byłą główną bohaterką - detektywem.Wydawnictwom bardzo spodobała się ta seria nazwana zagadki Manehattanu.

Nauka w szkole księżniczki Celestii

Około dwa tygodnie po premierze pierwszego tomu Zagadek Manehattanu księżniczka Celestia zaprosiła Aurorę na podwieczorek, aby jej pogratulować. Miło sobie Rozmawiały, aż kelnerce, która przynosiła im różne potrawy spadła taca z ciasteczkami. Aurora podniosła ją za pomocą magii. Celestia zauważyła, że ma dziwną poświatę - zamiast klasycznego, kolorowego światła wokół jej rogu pojawiają się iskry w różnych kolorach. Zapytała, czy jest jednorożcem od urodzenia. Aurora opowiedziała jej historię swojego rogu. Celestia wysłuchała jej z zainteresowaniem i odparła:

Twoja kuzynka użyła starego, zapomnianego zaklęcia Star Swirla Brodatego. Kilkaset lat temu zaginęło. Nie wiemy jak, nie wiemy, kto je miał w rekach i skąd wzięło się w domu Red Elegance. Według autora kucyk zmieniony w jednorożca na początku nie będzie mógł wykonywać wszystkich zaklęć, ale odpowiednie ćwiczenia sprawią, że stanie się nawet potężniejszy od standardowego kucyka. W takim wypadku mam obowiązek przyjąć cię do mojej szkoły. I zrobię to z przyjemnością!

Widząc, jak bardzo ucieszyło to Aurorę dodała jeszcze:

To nie koniec dobrych wiadomości! Razem z tobą przyjmuję twoją kuzynkę, Red Elegance. To zaklęcie jest bardzo trudne, a ona była dopiero dzieckiem. Zadbam też o to, żebyście trafiły do tej samej klasy.

Sytuacja stałą się odwrotna do tej z dzieciństwa - to Red Elegance zamieszkała u Aurory. Dzięki księżniczce trafiły do tej samej klasy. Nie zapomniały też o cioci Crystal - odwiedzały ją, gdy tylko znalazła się chwila wolnego czasu.

White Art

Nauka u księżniczki była dla Aurory wyjątkowa nie tylko ze względu na zdobywaną wiedzę i to, że Red Elegance zamieszkała w jej domu. W szkole poznała wiele sympatycznych kucyków. Jej uwagę zwrócił przede wszystkim ogier White Art. Był jednym z najlepszych uczniów w całej szkole[6], z całą pewnością można by powiedzieć, że jest geniuszem. Mimo to Aurora nigdy nie widziała go w towarzystwie innych kucyków - na przerwach siedział samotnie na ławce i uczył się.Aurora czuła się zbyt onieśmielona, by do niego zagadać, bo gdy ktokolwiek odzywał się do Art'a lub tylko przechodził niedaleko był piorunowany przez geniusza takim wzrokiem, że nogi same odchodziły na drugi koniec korytarza.

Pewnego razu, gdy Aurorze nie wychodziło jedno zaklęcie[7] nauczycielka wyznaczyła jej do pomocy Art'a. Aurora spodziewała się, że ten tajemniczy, biały jednorożec zareaguje tak, jak zwykle reagował, gdy miał komuś pomóc - Ze zniechęceniem westchnie, a potem zrobi minę Biedne dziecko nie rozumie prostego zadania. On jednak milczał, a jego twarz wyglądała obojętnie. Osoby spostrzegawcze[8] mogły jednak zauważyć, że jego oczy po raz pierwszy nabrały wesołego wyrazu. Perfekcyjnie wytłumaczył sposoby używania trudnego zaklęcia. Gdy zamierzał wrócić do swojej ławki Aurora spytała go, dlaczego nie ma przyjaciół. On krótko i zwięźle stwierdził, że nie potrzebni mu są do szczęścia. Aurora zapytała nieśmiało, czy mogłaby być jego przyjaciółką - chciałaby mu pokazać, że z przyjaciółmi łatwiej żyć. White Art lekko się zarumienił[9] I odparł, że nie ma nic przeciw temu. Na następnej lekcji Aurora rzuciła mu liścik z napisem Z przyjaciółmi trzeba się czasem spotykać. W kawiarni o 18:00?. On odpisał jedno, krótkie Ok.

Miło rozmawiali sobie przy kawie, przy okazji dużo się o sobie dowiedzieli. Zacytuję wypowiedź Art'a opowiadającą o jego historii: Urodziłem się w Appleloosa. Moja rodzina była pełna malarzy i innych artystów. Rodzice ubzdurali sobie, że też będę utalentowany plastycznie. i nadali mi takie imię, jakie mam. Raz podsłuchałem rozmowę przyjaciółek mamy. Mówiły, że w Appleloosa marnuję się i powinienem uczyć się w najlepszych szkołach Canterlotu. Uciekłem z domu i wyruszyłem do stolicy. Z łatwością dostałem się do dobrej szkoły z internatem. Zarabiam na niego dając korepetycje. To wszystko. Małomówny zwykle White Art przy Aurorze wypowiadał się coraz obszerniej. Ona zresztą nie była gorsza i opowiadała mu o książkach, które ostatnio czytała, o Red Elegance, o historii swojego rogu itd. Rozmawiali ponad dwie godziny, wypili mnóstwo kawy[10]. Zakończyli spotkanie tylko dlatego, że kawiarnia była zamykana o 20: 30. Mimo to czuli, że mają sobie tyle do opowiedzenia... Umówili się na kolejne spotkanie... I kolejne... Aż w końcu ustalili, że będą się umawiać w kawiarni w każdą sobotę o 10:00.

Osobowość

Wrażliwość

Romantic Aurora jest wyjątkowo wrażliwa, można powiedzieć nawet, że przewrażliwiona. Łatwo ją urazić. Jej znajomi zauważyli to, więc traktują ją jak jajko - uważają przy niej na dobór słownictwa, nie robią nic, co można nazwać przyjacielskim dogryzaniem [11]. Aurorę jednak wyjątkowo to denerwuje.

Strachliwość

Aurora boi się wielu rzeczy, szczególnie pająków (i innych robali), fałszywych przyjaciół, ciemności.

Nieufność

Aurora jest bardzo nieufna.Ostrożnie dobiera przyjaciół. Większość znajomych, których lubi nazywa kolegami. Wyjątkami są osoby, które w relacjach nazwałam przyjaciółmi[12]. Kolegom nie zwierza się z sekretów, nie odwiedza ich za często, nie rozmawia o sprawach osobistych.

Inteligencja

Aurora jest wyjątkowo inteligentna. Co za tym idzie uczy się bardzo dobrze niektórzy za jej plecami nazywają ją kujonem. Jej rodzice to zauważyli i fundowali jej najlepsze szkoły w Canterlocie.

Upór

Aurora jest uparta. Gdy coś powie trzyma się tego nawet, gdy wie, że nie ma racji. Nie uważa jednak tego za wadę. Dla niej to zaleta.

Perfekcjonizm

Romantic Aurora wyjątkowo dba o szczegóły. Dla niej wszystko musi być zapięte na ostatni guzik. Do swojej sukienki na Galę Grand galopu[13] wprowadzała mnóstwo zmian - A to doszyć cekiny, A to zmienić kolor falbanki... Czasami rezygnowała ze swoich zmian, ale zwykle była zadowolona. Podobnie z książkami - zanim wysłała do wydawnictwa pierwszy tom zagadek Manehattanu czytała rękopis wiele razy ciągle wprowadzając zmiany. Gdy w końcu się przełamała i wysłała, żałowała tego.Czuła, że powinna byłą przeczytać go jeszcze kilka razy. Gdy jednak zobaczyła swoją książkę w księgarni wszystkie obawy minęły.

Miłość do książek

Romantic Aurora kocha czytać książki. Potrafi spędzić nad nimi godziny, zasnąć z nosem w ciekawej powieści, płakać nad wzruszającą sceną. Jej ulubione gatunki to książki Fantastyczne, romansy, niektóre powieści przygodowe.

Skromność

Romantic Aurora jest skromna. Ta cecha sama w sobie jest zaletą, ale ciągnie za sobą cechy uboczne. Jedną z nich jest na przykład niska samoocena. Aurora lubi pozostawać w cieniu, nie chwali się. Podświadomie jednak pragnie wielkiej sławy.

Przyjacielskość

Aurora jest wspaniałą, dobrą przyjaciółką. Nie ma zbyt wielu przyjaciół, ale dla tej niewielkiej grupki zrobiłaby wszystko. Pomaga im w problemach, zawsze znajdzie czas na spotkania.

Umiejętności

Powieściopisarstwo

Aurora jest znana ze swojej serii Zagadki Manehattanu. Obecnie liczy 3 tomy (Aurora regularnie pisze nowe). Kucykom z różnych zakątków Equestrii bardzo podobają się przygody Lace Night.

Pisanie poezji

Aurora napisała wiele wierszy[14]. Chciała je wydać, tak jak książki o Lace Night, ale przeszkadza jej kilka czynników:

  • Uważa poezję za coś za sentymentalnego, boi się, że inni będą ją uważać za beksę;
  • Wstydzi się, uważa, że wydać publicznie czyjeś wiersze to obnażyć jego duszę wraz z wszystkimi szczegółami;
  • Nie ma czasu na sortowanie wierszy, Przepisywanie ich na czysto, wprowadzanie poprawek (wymaga tego jej perfekcjonizm).

Tak więc jej wiersze jeszcze jakiś czas nie ujrzą światła dziennego.

Szkicowanie i akwarele

Aurora oprócz tego, że pisze powieści sama je ilustruje. Ilustracje są naszkicowane ołówkiem. Szkicowanie to jej ulubiona technika rysunku. Lubi też akwarele. Nimi właśnie maluje okładki swoich książek.

Śpiewanie

Aurora ma piękny, wysoki (ale nie piskliwy) głos trochę gorszy od Sweetie Belle. Nie zauważa jednak tego i śpiewa tylko prywatnie, dla siebie pod prysznicem.

Upodobania

Lubi

Herbata

Ukochany napój Aurory. Pije jej przynajmniej 4 filiżanki dziennie. Uwielbia wszystkie rodzaje: Co lepiej pomaga na ból brzucha niż herbatka miętowa? Te o owocowym aromacie natomiast świetnie poprawiają humor. Ta z cytrynką przypomina jej dzieciństwo.

Koty

Aurora woli koty od psów. Potrafi godzinami je głaskać. Mruczenie ją uspokaja. Podoba jej się również ich niezależność i tajemniczość.

Muzyka

Aurora kocha muzykę. Zawsze gdy robi zadanie, pisze książkę lub rysuje ma włączone radio. Cisza jest dla niej nie do zniesienia. Lubi wiele gatunków, szczególnie rock alternatywny i blues. Podobają jej się głównie stare piosenki, nowe uważa za pusty dźwięk, twierdzi, że są bez sensu i głębi[15].

Słodycze

Aurora przepada za słodyczami, szczególnie za żelkami[16], landrynkami[17] i lizakami[18]. Lubi też niektóre czekolady[19].

Eleganckie przyjęcia

Aurora wychowywała się w Manehattanie i Canterlocie. Oba te miasta są wyjątkowo eleganckie, więc nauczyła się, że idealne przyjęcie to takie, na których pije się herbatkę, słucha muzyki klasycznej i tańczy walczyka. W przeciwieństwie do Mane 6 uwielbia Gale Grandgalopu.

Nie lubi

Zabawy taneczne

Aurora nie cierpi tańczyć. Denerwują ją przyjęcia, na których klacze chichrają się, plotkują, włączają super nowe hity i tańczą układy z teledysków.

Internetowe skróty

Aurorę denerwuje, gdy jej rozmowa z kimś wygląda tak:

- hej cr co u cb

- Dobrze, dziękuję że pytasz. A u ciebie?

- spk thx

- Podobno jutro niezapowiedziana kartkówka z niemieckiego.

- lol żal zw

- Dobrze.

- jj

- Muszę iść, do zobaczenia jutro.

- nara

Znaczek

ZnakAurora.png

Znaczek Aurory

Gdy Aurora miała 6 kucykowych lat miała lekkie problemy z zaśnięciem. Pewnej nocy stwierdziła, że skoro nie może zasnąć, zamiast marnować czasu w łóżku wstanie i zrobi coś pożytecznego. Już miała zapalić światło, gdy zauważyła, że nie potrzeba - w jej pokoju było jasno. Nie oświetlało go jednak ani światło słońca Światło słońca w środku nocy? Serio?, ani żarówki. Blask wydobywał się zza okna. Aurora postanowiła zobaczyć co świeci tak pięknym, delikatnym światłem. Po raz pierwszy w życiu zobaczyła księżyc w pełni. Zachwycił ją ten widok. Nagle do głowy przyszedł jej piękny wiersz. Chwyciła leżące niedaleko pióro oraz pusty, zielony zeszyt [20] i zaczęła go spisywać. Robiąc to zaczęła zdawać sobie sprawę z tego, że to właśnie chciałaby robić w życiu - pisać wiersze i książki. Gdy postawiła ostatnią kropkę na jej boku pojawił się znaczek.

Znaczek Aurory to biało - fioletowe pióro otoczone białymi gwiazdkami - iskierkami. Widać na nim też jasno - żółty księżyc w pełni. Jest dość duży jak na znaczek.

Relacje

Rodzice

Aurora ich kocha, ale nie tak bardzo, jak ciocię Crystal. W dodatku ma do nich żal o za małą ilość czasu, który poświęcili na jej wychowanie oraz o to, że lepiej zajmowali się jej młodszą siostrą niż nią.

Happy Fruit

Aurora jej nie cierpi. Jest zazdrosna o rodziców i o to, że jest prawdziwym jednorożcem od urodzenia.

Crystal Eye

Aurora kocha ją bardziej niż swoich rodziców. Jest dla niej jak druga matka.

Red Elegance

Są najlepszymi przyjaciółkami.

Celestia i Luna

Aurora jako córka arystokracji zna je osobiście i jest przez nie zapraszana na wszystkie Gale Grandgalopu i inne duże przyjęcia, czasem nawet na podwieczorki. Bardzo lubi obie.

Koledzy z klasy 4 - 1 gimnazjum

Kiedyś dokuczali Aurorze i za nią (z wzajemnością) nie przepadali. Jednak gdy seria Zagadki Manehattanu przyniosła jej sławę nagle zaczęło im zależeć na jej przyjaźni. Romantic Aurora jest dla nich miła, ale specjalnie za nimi nie przepada.

Twilight Sparkle

Są kuzynkami (ojciec Aurory, Moon Light, i ojciec Twilight, Night Light są braćmi). Od kiedy Twilight wyjechała do Ponywille mniej się spotykają. (Twilight Sparkle to jedyny kucyk z Mane 6 którego Aurora zna).

White Art

Są dobrymi przyjaciółmi, w soboty o 10:00 spotykają się w kawiarni. Często też uczą się razem na przerwach. Więcej w historii.

Opinie o...

Księżniczkach

Celestia

Dumna i królewska, a przy tym miła i sympatyczna. Idealna księżniczka!

Luna

Piękna i tajemnicza... Zupełnie jak z powieści!

Cadance

Uwielbiam ją! Miła, sympatyczna, uprzejma... Długo by wymieniać zalety.

Twilight Sparkle

Lubię ją. Szkoda, że przeprowadziła się do Ponyville, powinna była zostać w Canterlocie. Miło, że została księżniczką i alikornem. Może mnie czegoś nauczy...

Antagonistach

Discord

Ma specyficzne poczucie humoru - to lubię. Cieszę się, że stał się dobry.

Chrysalis

Jak mogła podszyć się pod kogoś tak wspaniałego jak Cadance? Ale ma śliczne oczy i grzywę...

Sombra

Mało o nim wiem, ale sądzę, że jest zły i okrutny.

Celebrytach

Hoity Toity

Projektuje świetne ubrania!

Photo Finish

Najlepsza przyjaciółka mojej mamy, ja niezbyt za nią przepadam.

Sapphire Shores

Nie podobają mi się jej piosenki, osobiście jej nie znam.

Fancypants

Spotkałam go na jednym z eleganckich przyjęć. Całkiem sympatyczny.

Pupil

Plume.png

Plume

Pupilkiem Romantic Aurory jest syjamska kotka Plume (Fr. piórko). Dostała ją w dniu przeprowadzki do Canterlotu. Plume jest łagodna, lubi głaskanie i drapanie za uszkiem[21] . Jedynie w nocy nostalgicznie wpatruje się w księżyc.

Sny

1. Aurora pojechała z wycieczką szkolną na Antarktydę. Gdy jej klasa chodziła wśród śniegów i lodów ona zobaczyła białego królika. Goniąc go oddaliła się od grupy. Białasek wskoczył w krzaki. Aurora rozchyliła gałęzie, lecz zamiast słodkiego króliczka z krzaków wyskoczył wielki niedźwiedź polarny Na Antarktydzie?!. Zaczął ją gonić. Aurora biegła na oślep. Nagle zobaczyła oślepiający blask i usłyszała coś podobnego do klaksonu samochodowego i uderzenie jednocześnie[22]. Obudziła się na kanapie w pięknym pokoju. Był utrzymany w kolorystyce błękitno-różowej, na ścianach wisiały sznury koralików. Zdziwiona wybiegła za drzwi i... Spadła z wysokich schodów. Wtedy obudziła się naprawdę.

2.[23] Aurora znalazła zaklęcie, które po wypowiedzeniu spełnia największe marzenie. Bez namysłu głośno je przeczytała. Nagle znalazła się w miejscu, które skądś znała. Po chwili sobie przypomniała - była to jej ulubiona Manehattańska ulica. Po chodnikach spacerowali jej starzy znajomi. Nagle w tłumie zobaczyła roześmianą Red Elegance. Poczuła się szczęśliwa i lekka... Tak lekka, że zaczęła się unosić. Zatrzymała się na wysokości głowy przeciętnego kucyka. Red widząc to klasnęła w kopytka i też zaczęła się unosić. Razem latały nad Manehattanem.

Cytaty

  • Lace zakochała się w nim od pierwszego wejrzenia... Ajć! Przecież to nie romans! Skreślamy... Ech... - Typowy tekst podczas pisania serii Zagadki Manehattanu.
  • Dlaczego narysowałaś temu kucykowi niebieskie oczy?! Mają być zielone, zieleń to ulubiony kolor pani! Po za tym będą bardziej pasować to grzywy. O, a co do grzywy, to nie powinna mieć o jedno pasemko więcej... - Jak zawsze dbająca o szczegóły Aurora podczas pracy w grupie.

Ciekawostki

  • Aurora pisze kryminały, ale marzy o napisaniu romansu. Dlaczego nie pisze? Z powodów podobnych do tych, z których nie wydaje poezji.
  • Nie jest jednorożcem od urodzenia, bo gdy rysowałam ją jako dziecko nie wychodził mi jej róg. Nie mówcie nic Aurorze, bo mnie zabije! Ok, już mnie nie zabije. Dzięki temu dostała się do szkoły księżniczki Celestii.
  • Nie od początku chciałam, aby moja klacz była kuzynką Twilight. Niedługo przed stworzeniem artykułu zauważyłam, że ojciec Aurory i ojciec Twilight Sparkle mają podobne imiona. Pomyślałam, że mogą być braćmi. Sprzyjała temu podobna kolorystyka.

Galeria

RoAu1.png

Przypisy

  1. Która była jednorożcem
  2. Po tacie. Moon Light jest jednorożcem.
  3. Do której regularnie pisała listy.
  4. Niekucykowe?
  5. Jej perfekcjonizm przez niektórych jest odbierany jako rządzenie się.
  6. A szkoła księżniczki Celestii jest szkołą dla najinteligentniejszych jednorożców.
  7. Pierwszy i ostatni raz.
  8. Do których Aurora nie należy - jest raczej typem uczuciowca.
  9. Chociaż wyglądało to na mocny rumieniec - wady bycia białym kucykiem.
  10. Postanowili zobaczyć, który gatunek jest najlepszy i zamawiali wszystkie, które były w menu po kolei.
  11. Jest to na przykład nazywanie głupolem, szturchanie, kradzenie piórników itp.
  12. Jeśli twój kucyk chce się z nią zaprzyjaźnić nazwę go przyjacielem.
  13. Tak, chodzi na takie wykwintne przyjęcia. W końcu jest córką arystokracji.
  14. Wszystkie są zapisane w jej zielonym zeszycie.
  15. Oczywiście są wyjątki.
  16. Żelki z Lidla... mmm...
  17. Oprócz tych pomarańczowych i cytrynowych.
  18. To samo co do landrynek.
  19. Milki, Merci i te z całymi orzechami.
  20. Tak, ten w którym później zapisywała wszystkie swoje wiersze.
  21. Ale nie tak bardzo, jak mieć pełen brzuszek :3
  22. W snach wszystko jest możliwe... Nawet samochód na Antarktydzie...
  23. Ten sen śnił się Aurorze, gdy była w 6 klasie

Więcej w Fandom

Losowa wiki