Fandom

Savana Mau

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze33 Udostępnij

Savana Mau

Muzyk bez uszu

Galeria postaci
Zajęcia Komponowanie muzyki

Dawanie korepetycji gry na pianinie Ćwiczenie Ninjutsu

Rodzina
Małżonek Chłopak Antadon
Rodzeństwo brat Harni

Savana Mau- ziemski kucyk uwielbiający muzykę!

Proces powstawania

Na początku miał być to jedynie szkic. Zwykły bez wyrazu, charakteru. Jednakże stało się inaczej. Postanowiłam wstawić go na tą wikię. Najpierw wstawiłam w formie szkicu, coś mnie jednak podkusiło żeby ją pokolorować. Miała mieć zieloną grzywę fioletowe oczy i fioletową sierść. Ostateczne kolory są takie jakie widzicie na obrazku z prawej strony. Po skończeniu zastanawiałam się jaki ma mieć znaczek i zdałam sobie sprawę, że nie narysowałam uszu. Nie dorysowałam ich, gdyż w ten sposób mogę stworzyć ciekawą historię... Jej imię wzięło się nagle... Tak o! Savana Mau! Nie ma ono głębszego przekazu.

Wygląd

Savana jest kucykiem z różowym umaszczeniem i zieloną grzywą. Jej znaczek to nutka z sercem. Symbolizuje on jej zamiłowanie do muzyki. Przez moje gapiostwo wrodzoną wadę genetyczną nie posiada ona uszu.  

Charakter

Jest to dość specyficzny kucyk. Z jednej strony chce być w centrum uwagi, a z drugiej woli się schować w tłumie. Lubi pokazywać kucykom z takimi schorzeniami jak ona, że trzeba wierzyć w siebie! Zwykle odsuwa się od kłótni, ale potrafi pokazać pazurki. Mrauu... Uwielbia koty i wszelkie gadżety z kotami, ale najbardziej komponować muzykę. Choć nie słyszy dźwięku wie jaka nuta oznacza jakie natężenie głośności.

  • Odpowiedzialność - Gdy podejmie się jakiegoś zadania zawsze je wykona. Na przykład kiedy jej nauczycielka poprosiła ją o napisanie utworu, który miała zagrać na występie z okazji 30-lecia szkoły.  Bardzo długo męczyła się z tym aż wyszło tak jak ona chciała!
  • Nieufność - Od kiedy GhostFlash zrobiła jej psikusa zrobiła się nieufna. GF zamiast obiecanego ciastka dała jej jabłko tłumacząc, że nie zdążyła upiec ciastek. Kiedy Savana ugryzła w środku był robak.
  • Opiekuńczość - Kiedy jej mama była chora to ona zajmowała się swoim młodszym bratem. Teraz kiedy jest dorosła opiekuje się swoim kotem.
  • Determinacja - Zawsze dąży do ustalonego sobie celu.
  • Opanowanie - Gdy Savana się zezłości potrafi w jednej chwili wyciszyć się i spowrotem być spokojna.
    Savana Mau w serduszku by Miga100.png

Narodziny

Savana narodziła się przed wyznaczonym terminem w małym miasteczku w Equestrii i niestety bez uszu. Rodzice byli zdruzgotani, gdyż mieli nadzieje, że ich córka tak samo jak oni będzie sławnym muzykiem. Ojciec nie mógł się z tym pogodzić i za wszystko obwiniał siebie. Z czasem jednak udało im się pogodzić z losem ich upragnionej córki.

Dzieciństwo

Savana wbrew pozorom miała spokojne dzieciństwo. Bez zmartwień, trosk. Rodzice zapewnili jej specjalną szkołę, w której każdy był inny od normalności. Od pegazów z jednym skrzydłem do jednorożców z przykrótkim rogiem. Znalazła ona sobie najlepszych przyjaciół Etiude i Antadona, którzy zawsze jej pomagali. Rodzice jednak nadal obawiali się że nie odnajdzie się ona w tym świecie. Ona zaś dorastając dzielnie patrzyła w przyszłość marząc jaki to znaczek będzie miała. Historia jak go zdobyła jest jednak nie na temat. 

Wróg- GhostFlash

A zaczęło się niewinnie GhostFlash doszła do szkoły Savany. Na początku zachowywała się jak zwykła uczennica choć lekko olewająca szkołę. Potem jednak coś w niej zmieniło... Kiedy dostała swój znaczek (duch trzymający w ręku piorun) zrobiła się nieznośna. Dokuczała innym. Savana nie chciała się z nikim kłócić więc nie prowokowała jej. Pewnego razu GF (GhostFlash) zaatakowała  Etiude za to że ta chciała jej pomóc w pracy domowej. Savana ruszyła jej z pomocą. Zrobiła się taka bójka że przyszła pani dyrektor. Zganiła oba kucyki, a za kare trafiły one do kozy. Rodzice nie byli dumni z Savany...

Od tamtego czasu Mau nienawidzi GF i wzajemnie. Głównym powodem nie była jednak bójka,a  to że Savana zaczęła chodzić z Antadonem który podobał się GF.

Zamiłowanie do Ninjutsu

Savana uwielbia sztuki walki. Głównie te w których trzeba zachowywać się ciiiicho... Od niedawna stała się ninją ( rodzaj japońskich wojowników specjalizujących się w szpiegowaniu). Została przyjęta przez założyciela "Nindżę" który mianował ją "Wyższą Starszą Nindżą". Od tamtej pory regularnie przychodzi na zajęcia ze sztuk walki. Jedną z jej ulubionych broni jest Shuriken. Czyli broń miotana często w kształcie gwiazdy lub swastyki. Lubi ona również Miecz ninja-tō czyli miecz nieco krótszy od katany. Z powodu braku uszu przy walce musi skupić się, gdyż nie wie czy przypadkiem ktoś nie uderzy ją od tyłu. Ma również brązowy pas w karate (stopień 

Savana Mau Nindża by JestemNindża.jpg

Savana jako Nindża (mój kolega ją dla mnie narysował)

zaawansowany). 

Savana i pianino by Miga.jpg

Savana i nowe pianino rodziców

Znaczek

Savana dostała znaczek, niedługo po tym jak jej rodzice kupili nowe pianino. Bardzo się nim zaciekawiła, usiadła przy nim i zaczęła stukać w klawisze. Rodzice wytłumaczyli jej, że jest to instrument. Tyle jej wystarczyło żeby zainteresowała się tym oto cudeńkiem. Przez kilka następnych dni nieustannie ćwiczyła grę na pianinie. Kiedy w szkole pani nauczycielka rozdawała kucykom instrumenty na potrzeby lekcji ona wybłagała panią, aby  mogła zagrać na pianinie. Z początku nie chciała się zgodzić. Nie chciała wydać Savany na pośmiewisko innych osób w klasie. Ostatecznie zgodziła się. Savana podeszła do pianina i zaczęła grać. Chodź nie miała uszu wyraźnie czuła co gra. Pani była pod ogromnym wrażeniem. Inne kuce też, pod takim, że wezwała rodziców. Gdy oni przybyli (ok. 10 minut potem) ona nadal grała. Tak pięknie i cudnie, że rodzice się popłakali. Wtedy dostała swój znaczek

Dotąd nie wiadomo czemu Savana "słyszy" dźwięki, a co najważniejsze dlaczego tylko te które ona sama gra na instrumentach. Lekarze wciąż łapią się za głowę przy każdych badaniach... Może to dar, a może przeznaczenie? Zapewne nigdy się tego nie dowiemy... Może i lepiej... 

Galeria

Savana Mau szkic by Miga100.jpeg

Więcej w Fandom

Losowa wiki