Fandom

Scalar

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Scalar
Scalar.png
Syreni kucyk
Female picto.png
Klacz
Scalar (czyt. Skalar), młoda klacz syreniego kucyka.

Charakter

Scalar jest miła, pomysłowa i odważna. Czasami też się przechwala. Lubi się wygłupiać i niczym się nie przejmuje. Jest jak Rainbow Dash i jak Pinkie Pie. Starsza od kucyków w wieku szkolnym, ale nie jest jeszcze dorosłym kucykiem. Lubi się ścigać z innymi syrenimi kucykami, bo zawsze wygrywa gdyż bardzo szybko pływa.

Wygląd

Scalar jest biała, ma czarno-białe włosy i niebieskie oczy.Zamiast przednich kopyt ma płetwy, tylnych nie ma, a ogon jest na końcu zakręcony jak u koników morskich. Jej grzywa unosi się w wodzie,ale kiedy wystawi ją z wody opada, ponieważ nie unosi się naturalnie jak u Celestii, ale jest unoszona wodą.

Tajemnica jej imienia i wyglądu

Imię Scalar to po angielsku skalar - gatunek rybki akwariowej. Jej kolory też pochodzą od tej ryby.

Historia

Scalar urodziła się w morzu. Nigdy nie widziała kucyków żyjących na lądzie, ale jej przyjaciółka jej o nich opowiadała. Wtedy była jeszcze małą klaczką, ale już bardzo dobrze pływała więc postanowiła znaleźć owe kucyki. Niestety podczas jej wyprawy zerwał się sztorm, a na dodatek nie wiedziała gdzie jest jej dom. Na szczęście jej rodzice ją znaleźli. Od tej pory Scalar nie wypłynęła już tak daleko, ale powiedziała ,że kiedy dorośnie na pewno popłynie.

Kiedy stała się starsza minęła jej ochota szukać kucyków lądowych, zaczęła się za to interesować gwiazdami.

Oglądanie gwiazd

Jak już wcześniej było napisane Scalar interesuje się gwiazdami. Często w nocy wynurza główkę z wody i patrzy na gwiazdy. Jej znajomi uważają, że to dziwne.

Umiejętności

Akrobacje wodne

Scalar umie wykonać kilka widowiskowych akrobacji wodnych. Najlepszą z nich jest Wodny Wyskok. Polega on na popłynięciu do dna i wyskoczeniu z wody najwyżej jak się da.

Śpiewanie

Scalar pięknie śpiewa, ale niezbyt często to robi.

Odwaga

Scalar jest bardzo odważna i pewna siebie. Nie boi się płynąć na najgłębsze i najciemniejsze części morza. Mówi to co myśli i czasami ma z tego powodu kłopoty.

Radość

Scalar zawsze jest wesoła i przyjazna, dzięki temu wiele kucyków ją lubi. Ma też duże poczucie humoru, śmieje się nawet jeśli nie zrozumiała żartu.

Zwierzaki

Tosia

Mała rybka Scalar, a dokładnie-sardynka. Bardzo szybko pływa, kucyk uwielbia się z nią ścigać. Jest także bardzo odważna mimo na swój wzrost.

Gryzek

Dawne zwierzątko Scalar, młody rekin. Kiedy klacz była w wieku przedszkolnym, Gryzek uciekł i nigdy nie wrócił.

Znaczek

Scalar nie ma znaczka, co jest naturalne dla syrenich kucyków.

Ciekawostki

♥Kolory Scalar nie są w 100% odwzorowaniem kolorów skalara, wystarczy sprawdzić w Google

♥Z początku Gryzek miał być Linofryną

♥Jest trochę inspirowana "Małą syrenką" XD

Więcej w Fandom

Losowa wiki