Fandom

Silver Beauty-Mare

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Silver Beauty-Mare

To już trzecia moja ponysonka ^^

Silver Beauty-Mare Kucysia.png
Silver Beauty-Mare - (z ang. silver - srebrny; beauty - piękny; mare - klacz; razem: Srebrna Piękna Klacz.) klacz, wysoki oraz młody jeszcze kucyk ziemski, 3 ponysona kogoś tam. Uważa że ma dziwne nazwisko, nie lubi go, dlatego przyjaciele nazywają ją po prostu Silver. Jej imię nawiązuje też do miejscami srebrnej grzywy. Jej zdrobnienia i przezwiska to: Silver, Silly, Ver, Deecy (czyt. Disi).

Kucyk jest nowy, w związku z tym proszę o komentowanie i ewentualne rady co do rozbudowywania i wyglądu klaczy.

Aktualnie zajmuje 188 miejsce w spisie najdłuższych stron ;-;

O kucyku

Wygląd

Grzywa

Grzywa Silver to chyba najbardziej rzucająca się w oczy część jej ciała. Jest ona malinowo-srebrna. Wiele kucyków twierdzi ,że to odcień szarości ale tak naprawdę to jednak srebrny. Zaś malinowy w jej grzywie przypomina czerwony ,ale nim nie jest.

Sierść

Sierść Silver jest śnieżnobiała. Być może to nieistotne, ale można by dodać, że jest naprawdę bardzo miękka i jedwabista w dotyku.

Oczy

Jej oczy są koloru fioletowego, niczym się nie wyróżniają spośród oczu innych kucyków.

Charakter

Optymizm

Silver to wielka optymistka! Śmieszy ją dosłownie wszystko, mały żart, śmieszne zdarzenie może doprowadzić ją do wybuchu śmiechu, czym odstrasza trochę znajomych. Na szczęście jej prawdziwi przyjaciele nie mają nic przeciwko temu, i cieszą się, że jedna z ich koleżanek jest tak "fajnie" nastawiona do świata.

Skromność

Ona jest tak skromna ,że najmniejszy komplement może ją doprowadzić do takich rumieńców, że normalnie może się spalić. Oczywiście lubi być chwalona, ale nie przesadnie.

Odwaga i nieśmiałość

Tutaj pasuje przysłowie "w marcu jak w garncu". Czasem Silver jest odważna i nieustraszona niczym Rainbow Dash, a czasem nieśmiała i skryta w sobie bardziej od Fluttershy. To jak się czuje zależy zwykle od jej nastroju.

Uczciwość

Silver prawie zawsze jest prawdomówna. Stara się dotrzymywać obietnic a, np. w grach jeśli odpadnie - nie "wydziwia" tylko spokojnie odchodzi z gry.

Zainteresowania

Tutaj wszystko można wziąć w jedną wielką kupę. Ona ma tylko 3 zainteresowania:

  1. Rysowanie portretów kucyków (w końcu to jej talent)
  2. Przyroda, czyli zwierzęta, rośliny
  3. Komputery

Przyjaciele

Zapraszam do zgłaszania waszych kucyków :)

Przyjaciele z czasów przedszkolnych:

  • Berenie
  • Martina

Przyjaciele z czasów obecnych:

  1. Viola
  2. Pinkie Pie
  3. Lyra Heartstrings
  4. Epic
  5. Alice
  6. Thunder (to klacz)

Historia

Narodziny

Silver urodziła się w słoneczny dzień. Jedynym członkiem rodziny, który nie cieszył się z jej narodzin była jej nastoletnia starsza siostra Esteer (czyt. Istiir). Nigdy nie chciała mieć rodzeństwa, więc wiadomość o tym ,że jej mama zaszła w drugą ciążę, doprowadziła ją do szału, jednak gdzieś głęboko w środku poczuła bardzo niewyraźnie radość. Niestety ten minimalny "uśmiech duszy" nie trwał długo, albowiem tylko 11 miesięcy czyli od wiadomości o tym, że będzie miała siostrę lub brata do podanego wcześniej już dnia.

Wczesne dzieciństwo

Silly rosła jak na drożdżach, rodzice byli zadowoleni z drugiej córki. Esteer jednak cały czas była innego zdania. Wcale nie czuła tkliwości, jak inni na widok dużych, ślicznych oraz błyszczących i bardzo ciekawskich oczek. Czuła tylko i wyłącznie zazdrość i nienawiść do małej siostrzyczki, nie ukrywając tego.

Natomiast jej przedszkolne przyjaciółki to 2 śliczne klaczki - Berenie i Martina. Gdy wszystkie kończyły już przedszkole, ponieważ dobiegał koniec roku starszaków, czyli najstarszej grupy, wszystkie trzy bardzo to przeżywały. Teraz spotykają się bardzo rzadko.

Znaczek

Znaczek zdobyła niedawno, w ubiegłym roku, 4 września 2012, o 13.33 kiedy to kończyła portret Celestii, który zaczęła rysować 30 lipca 2012. Narysowała to tak realistycznie, tak wspaniale, że nawet Esteer była w zachwycie! Na jej arcydziełu widniała księżniczka Celestia odziana w srebrną pelerynkę oraz widziana z profilu lecz z odwróconą głową - wyglądało to jak ze zdjęcia! Dokładnie w momencie kiedy Silly odstawiła już końcowo kredkę do cieniowania na jej boku pojawił się jej obecny znaczek - kredka w kolorze oczu Ver ze srebrnym połyskiem. Co ciekawe ten srebrny połysk nawiązuje być może do srebrnej pelerynki ,którą Silver "nałożyła" Celestii na rysunku.

Czasy obecne

Obecnie Silver jest na bezrobociu, mieszka u starszej siostry razem z jej mężem i dwójką córek [1]. Wszyscy bardzo dobrze się dogadują. Dzieci Esteer i jej męża Navy Twister, Redstone i Martie uwielbiają bawić się ze swoją ciocią

Ciekawostki

  • Na drugie imię ma Maya
  • Jej autorka wcale nie ma starszej siostry lecz młodszego brata.
  • Na początku miała mieć Klejnot Optymizmu, lecz jej twórczyni uznała, że jest to zbyt podobne do Klejnotu Śmiechu.

Uwagi

  1. Tak, Silly jest ciocią ale to też jest niezgodne z prawdą, jeśli chodzi o to że jest moją ponysoną xd

Galeria

SBM Kucysia.svg

Więcej w Fandom

Losowa wiki