Fandom

Silver Tiara

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Nataniella
Silver Tiara

Obrazek w infoboksie wykonany przez FluttyShy.

Silver Tiara.png
Zajęcia Imprezowanie

Spędzanie czasu ze swoim chłopakiem

Uczenie się

Silver Tiara - 17 letnia klacz, ziemski kucyk. Lubi imprezować i spędzać czas ze swoim chłopakiem Cloud Dangerous. Jest bardzo lubiana z powodu swojej pewności siebie i urody. Sąsiadka Katriny.

Wygląd

Silver Tiara ma błękitną sierść. Grzywa jest długa ,kręcona i kremowa. Oczy są zielone i podobne do oczu Applejack. Jej znaczkiem jest lira.

 Znaczek

Znaczkiem Silver Tiary jest lira. Symbolizuje jej talent do grania na lirze. Zdobyła go w wieku 10 lat.

Charakter

Jest dość snobistyczna i pewna siebie , jest jednak miła. Boi się brudu więc nie lubi wszelkich ognisk i obozów. Piecze doskonałe ciasta jednak nie robi tego zbyt często. Uwielbia swojego chłopaka i lubi z nim spędzać czas. Niezbyt się lubi uczyć,woli imprezować.

Osobowość

'Snobizm

Silver Tiara jak na swój wiek jest bardzo snobistyczna. Woli zadawać się z kucykami ze sfer takich jak ona.

Pewność siebie

Silver Tiara jest bardzo pewna siebie. Uwielbia być w centrum uwagi i występować publicznie.

Strach przed brudem

ST panicznie się boi brudu. Więc kiedy zobaczy, że jest coś pobrudzone mdleje albo panikuje.

Sympatyczność

Tiara choć jest snobistyczna jest bardzo miła nawet dla kucyków z niższych sfer jednak nie pozostaje z nimi w przyjaźni.

Miłość do imprez i zakupów

Sliver jak każda nastolatka w jej wieku uwielbia zakupy i imprezy. Na zakupy chodzi ze swoimi przyjaciółkami, a na imprezy z chłopakiem i przyjaciółmi.

Maniery

Silver jest bardzo dobrze wychowana. Lubi to pokazywać przy jedzeniu posiłków.

Historia

   Silver Tiara urodziła się w Canterlocie z małżeństwa jednorożca i klaczy ziemski kucyk. Była według innych słodkim maleństwem. Jej rodzice byli bardzo bogaci dzięki pracy jej ojca.Kiedy ojciec pracował,małą klaczą zajmowała się jej matka więc nie chodziła do żłobka i przedszkola. W wieku 5 lat jej ojciec został przeniesiony do innej pracy na Manehattanie więc musieli się przeprowadzić.

   Po przeprowadzce Silver Tiara poznała Goldy Shy. Lubiły się razem bawić lalkami oraz w Dom. Mogły się często odwiedzać, ponieważ Silver Tiara mieszkała tylko piętro wyżej. Poszły razem do 1 klasy. Były jedynymi najbogatszymi klaczkami w klasie. Niezbyt lubiły się bawić z kucykami z niższych sfer, ale były dla nich miłe. Kiedy Silver poszła do 3 klasy zdobyła swój znaczek - była to lira. Zdobyła go w czasie kiedy jej klasa miała zajęcia muzyczne.Silver była bardzo szczęśliwa,że zdobyła swój znaczek.Do 10 roku życia zajmowała się nią mama potem zaczęła pracować jako sekretarka w firmie jej ojca. Silver więc mnóstwo czasu po szkole spędzała u swojej najlepszej przyjaciółki Goldy Shy tak było do gimnazjum. Również poszły razem do gimnazjum tam poznały dwie klacze jednorożce Beautiful Star oraz Shiny Gold. One tak samo jak one pochodziły z wyższych sfer. Szybko się razem zaprzyjaźniły i  razem spędzały miło czas w domu Silver po szkole. Kiedy poszły do drugiej klasy gimnazjum do ich szkoły zaczął chodzić pegaz imieniem Cloud Dangerous. Silver zakochała się w nim od pierwszego wejrzenia co zauważyły jej przyjaciółki i najlepsza przyjaciółka. Zaczęła z nim rozmawiać szybko okazało się, że łączy ich wiele (oboje mają bogatych rodziców, są pewni siebie, kochają imprezy i nie ogarniają matmy). Dopiero jednak w liceum CD spytał Silver o chodzenie. Silver zgodziła się.  

   Silver zaczęła coraz więcej imprezować więc nauka nie idzie jej zbyt dobrze, ale nie można powiedzieć, że źle (jej najgorsza ocena na koniec roku to 3 z matmy).

Miłość

Silver Tiara jest w związku z ogierem imieniem Cloud Dangerous. Jest on białym ogierem, o czarnych oczach oraz o krótkiej brązowej grzywie, a ego znaczkiem jest piłka od koszykówki. Slver Tiara bardzo dba o ten związek i on to samo robi.

Relacje

Sophi Song - jest mamą Silver Tiary. Kiedyś się nią zajmowała, ale od kiedy zaczęła pracować już tak nie widują często.

Rick Black - jest ojcem Silver Tiary. Z nim ma najmniejszy kontakt.

Cloud Dangerous - jest chłopakiem Silver. Z nim najwięcej czasu spędza i on ją najlepiej zna.

Goldy Shy - jest najlepszą przyjaciółką Tiary. Znają się najdłużej i lubią swoje towarzystwo.

Beautiful Star i Shiny Gold - są przyjaciółkami ST. Znają się od gimnazjum.

Speed Cloud - jest kolegą ST z osiedla. Nie łączy ich zbyt dużo, ponieważ prawie się nie widują.

Stormy - jest znajomym ST z osiedla. Niezbyt przepadają za sobą.

Speedy - jest również znajomym ST z osiedla. Znają się tylko z widzenia więc ich nie łączy taka duża przyjaźń.

Katrina - jest również znajomą ST z osiedla. Mają różne poglądy. Często siebie unikają, ale jak rozmawiają to ST albo mdleje na widok brudnej Katie po piłce nożnej lub mówi jej jak powinna się zachowywać.

Umiejętności

Pieczenie ciast

Silver Tiara piecze doskonałe ciasta. Jednak tego niezbyt robi, ponieważ nie chce się ubrudzić i nie ma na to czasu.

Szycie i projektowanie ubrań

Silver Tiara dobrze szyje i projektuje ubrania. Uczy się dopiero od roku, ale dobrze jej idzie.

Śpiewanie

Silver Tiara ładnie śpiewa, jednak nie robi tego zbyt często.

Granie na lirze

Silver Tiara gra pięknie na lirze. Gra nią niej w wolnym czasie.

Cytaty

,,Jak tu brudno! *mdleje* "

~Silver Tiara kiedy zobaczy brudny pokój

,,Dziecko jak ty możesz chodzić taka brudna?!*pisk*

Silver Tiara do Katriny

,,'No nie...to ta była dziewczyna mojego chłopaka!Idźmy stąd...

Silver Tiara o byłej dziewczynie swojego chłopaka.

,,No to co...idziemy na zakupy?

Silver Tiara proponuje swoim przyjaciółką.

,,Oczywiście, że idę na imprezę z Tobą!Tylko poczekaj.

Silver Tiara do swojego chłopaka czekającego na nią.

Później dopisze resztę ;)

Ciekawostki

  • W przyszłości chce zostać projektantką mody.
  • Uwielbia małe zwierzęta.
  • Jej idolkami są Photo Finish i Rarity.

Galeria

Silver Tiara.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki