Fandom

Smurfy

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Smurfy

Smurfy wszyscy znają i kochają…

Smurfy ID by Magdziaa.png
Female picto.png
Klacz
Zajęcia
  • Przewoźniczka
  • Baristka
  • Smurfy — klacz, pegaz, mieszkanka Vanhoover. Kuzynka Magdolny. Pracuje jako przewoźniczka.

    Wygląd

    Smurfy jest klaczą o sierści w kolorze indygo oraz bardzo dużych, silnych skrzydłach. Jej barwna grzywa jest „wybrykiem czasu i natury” — początkowo grzywa klaczy miała kolor bursztynowy, z czasem zaczęła barwić się na czarno, czerwono oraz żółto. W rok po narodzeniu klaczy była ona już tak kolorowa, jak jest obecnie. Oczy pegazicy są zielone. Pomimo swojego wieku nie posiada ona swojego znaczka.

    Charakter

    Matczyna opiekuńczość

    Smurfy jest bardzo opiekuńczą klaczą, zwłaszcza w stosunku do Mag i Jacoba, których nazywa Madleńką[1] i Kubkiem. Ponadto pegazica ma bardzo dobry kontakt z okolicznymi źrebiętami.

    Troska o zwierzęta

    Niebieska klacz jest bardzo wrażliwa na krzywdę innych stworzeń. Nie może znieść, gdy ktoś krzywdzi jakieś zwierzę. Jest członkinią stowarzyszenia zajmującego się ochroną zwierzaków.

    Rozrywkowość

    Smurfy jest również niezwykle rozrywkową klaczą. Często imprezuje ze swoimi licznymi przyjaciółmi z różnych zakątków Equestrii. Czasem nawet zwykły spacer z nią zamienia się w rundkę po ciastkarniach.

    Dokładność

    Pomimo swojej rozrywkowej osobowości, klacz stara się ze wszystkich swoich obowiązków wywiązać wzorowo, przy czym jest niezwykle dokładna.

    Dusza wędrowniczki

    Smurfy jest typem „wolnej duszy”, nie da się jej utrzymać długo w jednym miejscu. Nawet jej praca została dobrana tak, by klacz mogła podróżować. Klacz zwiedziła już niemalże całą Equestrię, przy czym szczególnie upodobała sobie jej północną część, gdzie też się osiedliła.

    Umiejętności

    Latanie

    OC Smurfy ID.jpg
    Ze względu na rozmiary i siłę skrzydeł Smurfy lata dość szybko i to przez długie dystanse. Siła jej skrzydeł wynosi 18,7. Mimo to nie jest szybsza od Rainbow Dash.

    Rysowanie

    Pomimo tego, że Smurfy jest pegazem posiada talent do rysowania. Rysuje bardzo realistyczne pejzaże, które nieraz zdają się zlewać z otoczeniem.

    Przyrządzanie kawy

    Ta zdolność jest ściśle powiązana z rysowaniem. W młodości Smurfy była baristką w jednym z canterlockich kawiarni. Umie namalować na kawie najrozmaitsze wzory, począwszy od prostego serca, na skomplikowanych portretach.[2]

    Zdolności językowe

    Niebieska klacz, podobnie jak jej kuzynka uwielbia uczyć się języków obcych. W przeciwieństwie do Magdolny bardziej interesuje się językami germańskimi. Biegle włada językiem angielskim, norweskim i szwedzkim. Ponadto umie mówić po czesku[3] i niemiecku.

    Stomatologia

    To jedno z pierwszych zainteresowań Smurfy. Początkowo nawet studiowała medycynę, jednak rzuciła te studia.

    Gotowanie i zamiłowanie do survivalu

    O tym trzeba napisać w jednym punkcie, gdyż próba przeżycia na żywności przygotowywanej przez pegazicę jest porównywalna do szkoły przetrwania. Klacz potrafi przygotować jedynie kanapki z sałatą, czosnkiem, sosem do kanapek i chipsami. Survival w wersji Smurfy to tydzień nad jeziorem pełnym komarów, spacery na bosaka po szyszkach i pokrzywach oraz wsadzenie mokrego pyszczka do miski z mąką.[4]

    Historia

    Wczesne lata

    Smurfy przyszła na świat na Manehattanie, jest córką Light Dancer i Smart Tea oraz siostrą Guimona. Młoda klacz była obdarowana rodzinnym ciepłem i miłością. Była pupilką rodziny. Rodzina nie opływała w dostatki, jednak Smurfy nie odczuwała tych braków.

    Lata szkolne

    W szkole zarówno podstawowej, jak i średniej klaczy szło średnio — nie radziła sobie z nauką zbyt dobrze. Jedynymi przedmiotami, które lubiła były biologia i język angielski. Była wyśmiewana z powodu swoich dużych skrzydeł i braku znaczka. Na szczęście obok zawsze stał starszy brat, którego w szkole darzono szacunkiem.

    Wyprowadzka i studia

    Po ukończeniu szkoły średniej Smurfy udała się na studia do Canterlotu. Zaczęła studiować medycynę, by zostać stomatologiem, lecz klacz szybko odrzuciła tę wizję swojej przyszłości. Ciągle doskwierał jej brak znaczka na boku. Z powodu braku pieniędzy zaczęła pracę w małej, canterlockiej kawiarence, gdzie została baristą. Malowanie wzorów na kawie przynosiło jej dochód, ale również sławę w wielkim mieście.
    Pół roku później niebieska klacz zdała egzamin na językoznawstwo. Ta wizja przyszłości też przestała jej odpowiadać, jednakże skończyła już studia na tym właśnie kierunku.
    Po studiach Smurfy nadal pracowała w kawiarence, jednakże to zajęcie zaczęło ją nudzić. Zaczęła pracę jako tłumaczka w canterlockim ratuszu, jednakże rzuciła to zajęcie, ponieważ wymagano od niej jedynie parzenia kawy i zamiatania podłóg.

    Praca

    Po długim siedzeniu na bezrobociu w Canterlocie, Smurfy przeprowadziła się do Vanhoover. W mieście szukano akurat pegaza z silnymi skrzydłami, więc klacz od razu znalazła pracę. Była to praca przewoźnika, który mógłby transportować różne towary codziennego użytku do Cloudsdale, a także wycieczki źrebiąt ziemskich i jednorożców do podniebnych miast.

    Relacje z innymi

    Rodzice

    Obecnie Smurfy spędza dość mało czasu z rodzicami, ze względu na odległość, jednakże klacz wciąż kocha ich nie mniej niż w dzieciństwie. Informuje ich niemalże o wszystkich nowościach ze swojego życia.

    Guimon

    Starszy brat jest dla Smurfy największym autorytetem. Jest fanką nr 1 jego zespołu muzycznego. Stara się spędzać z nim dużo czasu, jednakże nie jest to do końca możliwe.

    Magdolna

    Smurfy i Magdolna traktują się jak rodzone siostry. Wspierają się nawzajem w trudnych chwilach i dzielą się swoimi radościami. Łączy je talent kulinarny, czy też raczej jego brak. W Ponyville nazywa się je postrachem cukierni.

    Jacob

    Jacob jest dla Smurfy niuniusiem, którego można miziać po grzywie i głaskać po brzuszku, co niezmiernie go denerwuje. Często pieszczotliwie przezywają się „Kubkiem i Papą Smerfem”.

    Ciocia Fancy Star

    Z ciocią Smurfy nie rozmawia już od dawna, jednakże cały czas za nią tęskni. Można powiedzieć, że kontaktują się przez Mag i Jacoba.

    Przypisy

    1. Magdalena w języku górnołużyckim
    2. Jedyne jakie znalazłam w internetach, musicie mi wierzyć na słowo :)
    3. Nie chcielibyście tego usłyszeć :D
    4. Trzeba myśleć, nim odda się brudnopis młodszej kuzynce. Znam teraz wszystkie mroczne sekrety >:)

    Więcej w Fandom

    Losowa wiki