Fandom

Speed Car

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Stub-icon.png Artykuł jest w trakcie rozbudowy.
Speed Car
Speed Car ID by Magdziaa.png
Male picto.png
Ogier

Speed Car — pegaz, mieszkaniec Ponyville. Podopieczny Magdolny.

Powstawanie

Speedy jest ponyfikacją 5-letniego chłopca, będącego podopiecznym Madzi. Poprosił on o rysunek kucyka. Wtedy to autorka wpadła na pomysł sponyfikowania chłopca. Niedługo potem zaczęła rysować go częściej, aż postanowiła stworzyć artykuł.

Wygląd

Speed jest jasnopomarańczowym ogierem o brązowej grzywie i takim samym ogonie. Jego oczy nie mają ustalonego koloru - raz są jasnobrązowe, a raz ciemnopomarańczowe. Nie ma on jeszcze swojego znaczka.

Charakter

Odwaga

Speedy jest bardzo odważny. Nie boi się niczego (za wyjątkiem dużych pociągów).

Dziecięca naiwność

Car bywa czasem bardzo naiwny. Wierzy, że jeśli skrzywdzi roślinkę, to św. Mikołaj to widzi i nie przyniesie mu prezentu.

Zabawa

Speed uwielbia się bawić. Ma mnóstwo zabawek. Najbardziej lubi bawić się samochodzikami i innymi tego typu zabawkami. Oprócz tego uwielbia zabawę w berka i chowanego. Czasem podczas zabaw lubi pofantazjować, np. wyobraża sobie, że mocno huśtając się na huśtawce leci w kosmos.

Upartość i przekora

Gdy coś idzie nie po jego myśli buntuje się i zaczyna głośno protestować. Z wiekiem zaczyna już z tego wyrastać. Lubi się przekomarzać, przez co może czasem wyprowadzić inne kucyki z równowagi.

Umiejętności

Wyobraźnia przestrzenna

Speed ma bardzo dobrze rozwiniętą wyobraźnię. Jest to poniekąd zasługa jego mentorki. Z łatwością wyobraża sobie, że ogrodowa huśtawka jest promem kosmicznym, a różne części podwórza innymi planetami.

Szybkość

Speedy bardzo szybko biega. Osiąga bardzo dobre wyniki w różnych biegach, które kończy niemal zawsze jako pierwszy. Często męczy tym swoją nianię, mamę, a nawet babcię.

Ulubione

Zabawki:

  • Samochody
  • Kamienie do dekoracji
  • Gry planszowe
  • Piłki

Nie lubi:

  • Hałasujących zabawek
  • Autobusów
  • Klocków

Potrawy

  • Lody truskawkowe
  • Pierogi
  • Czekolada, mimo tego, że jest na nią uczulony
  • Sok malinowy z melisą

Nie lubi:

  • Zupy pieczarkowej
  • Rosołu

Więcej w Fandom

Losowa wiki