Fandom

Star Nova

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Star Super Nova

Przyszła księżniczka Magii

StarNova-ID by Sternchende200.png
Zajęcia Studiowanie Magii

Star Nova (właściwie Star Super Nova) - jednorożec, przyszła księżniczka Magii. Najstarsza córka Księżniczki Twilight Sparkle i Flasha Sentryjego.Strasza siostra księżniczki StarJet. Obecnie mieszka w Ponyville

Powstanie

Star Nova powstała z pomysłu kucyka o imieniu Silent Nova, stworzonego przez moją starsza siostrę, żeby StarJet miała starszą siostrę tak jak ja.

Imię

Star Super Nova z angielskiego znaczy Gwiezdna Super Nova, co się odnosi do mocy magicznej tej księżniczki.

Wygląd

Star Nova jest bardzo podobna do swej mamy, ale w jej wyglądzie nie brakuje też genów jej ojca.

Grzywa

Mała Star Nova by Sternchende200.png

Malutka słodziutka Star Nova jeszcze bez znaczka

Grzywa klaczy jest koloru ciemnego granatu, z ciemnym niebieskimi i ciemnym purpurowymi pasemkami. Fryzura Star jest poukładana zawsze uczesana na przód.

Ogon

Ogon jest podobny do Grzywy i też zawsze uczesany.

Oczy

Oczy Star Novy są w czterech różnych kolorach: jasnej purpury, granatu, ciemniejszego purpurowego i jagodowego. Rzęsy są gęste i czarne.

Sierść

Star ma bardzo jasną sierść w kolorze fioletu.

Znaczek

Cutie Mark księżniczki to dwie złote gwiazdy powiązane purpurową wiązką kosmosu z białymi gwiazdkami. Symbolizuje on niezwykłą  moc magiczną Star Novy.

Charakter

Star Nova to spokojny pilny jednorożec, który umie wszystko rozwiązać, ale i też ma swoje złe cechy.

Pilność w nauce magii

Star Nova umie się nauczyć zaklęcia w szybkim tempie, dlatego teraz ma takie dobre osiągnięcia w dziedzinie magii.

Spokój

Star Nova ma anielski spokój, umie zachować się spokojnie nawet w towarzystwie bardzo ruchliwej Ice Cream.

Nieśmiałość

Jak na klacz Star Nova jest strasznie nieśmiała nawet w towarzystwie rodziny i najlepszych przyjaciółek, zdarza się jej nawet zemdleć w towarzystwie nieznanych kucyków.

Wytrwałość

Uczenie się trudnych zaklęć, jest bardzo trudne i część jednorożców sobie odpuszcza. Star Nova jest tak bardzo wytrwała że bardzo trudne zaklęcie, które uczyła się 10 dni. Nie odpuściła sobie i teraz umie to zaklęcie.

Mądrość

Star Nova zna na pamieć całą bibliotekę zamku swej mamy księżniczki Twilight Sparkle, dlatego wiedza Star jest bardzo ogromna.

Brak poczucia humoru

Nie znaczy że Star Nova nie umie się śmiać po prostu umie opowiadać suche suchary które nikogo nie śmieszą.

Zainteresowania i umiejętności

Star Nova ma kilka zainteresowań i umiejętności, które próbuje jak najbardziej wykorzystać.

Czytanie

Star Nova umie spędzić nad książkami ogromnie dużo godzin, nawet kiedy jest noc.

Magia

Magia Star Novy jest ogromnie silna, sama Star zna wiele zaklęć i to jeszcze potęguje moc Star. Czary rzucane przez Star Nove są bardzo bardzo bardzo dobrze przećwiczone. Sam dar do magii pojawił się w bardzo wczesnym okresie życia Star Novy, gdy była na dworze bawiła się pluszakiem Fulinem pojawił się łobuz Rain Sky i zabrał pluszaka wtedy 4 letniej Star. W rozpaczy Star nie zapanowała na swoją mocą i podniosła Rain Skya i rzuciła nim na dmuchany zamek i odzyskała swojego Fulina wszystko to widziała mama Star.

Pisanie

Opowiadania Star Novy są wybitne, jeżeli kiedyś zobaczysz książkę podpisaną Steru uważaj bo pewnie cię pochłonie.

Sport

Sport to nie jest dobra strona Star Novy. Bardzo nienawidzi sportu i unika go jak ognia. Jest tak dlatego że jako źrebię Star kochała galopować po Ponyville, ale raz skończyło się to w szpitalu z kopytem w gipsie.

Historia

Star Nova Dorastanie by Sternchende200.png

Od prawej Star Nova w wieku 2 lat,w wieku 7 lat i 13 lat

Narodziny

Star Nova urodziła się 17 lipca w szpitalu w Canterlodzie. Narodziny pierwszej księżniczki odbyły się bez komplikacji, ale za to z wielkim poruszeniem. Mały jednorożec po kilku dniach obserwacji wrócił do domu, do zamku w Ponyville. Od razu bo przybyciu nowo co upieczonych rodziców przybiegły najlepsze przyjaciółki księżniczki Twilight Sparkle. Pod wieczór nadali jej imię Star Nova dlatego że na niebie widzieli piękną Super Nove.

Dzieciństwo

Więcej w Fandom

Losowa wiki