Fandom

Sweet Parfum

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Sweet Parfum
SweetParfum ID by Magdziaa.png
Zajęcia Zarządzanie fabryką perfum w Canterlocie

Sweet Parfum (z j.ang. Słodka Perfuma) - jednorożec płci żeńskiej, właścicielka fabryki perfum w Canterlot. Przyjaźni się z Posh Ombre.

Wygląd

Sierść Sweet Parfum ma bardzo jasną, lawendową barwę. Jej kręcona grzywa i ogon są w dwóch odcieniach koloru różowego. Oczy klaczy są granatowe. Znaczkiem Sweet jest różowy flakonik perfum, obok którego znajduje się czerwona róża.

Osobowość

Dokładność i lęk przed jej brakiem

Sweet jest niezwykle dokładna. W jej fabryce każdy pracownik jest rozliczany z każdej kropelki ekstraktu zapachowego. Jej zdaniem nawet ta jedna kropelka może zmienić całą woń pachnącej cieczy. Czasem dba o to aż do przesady, dlatego chodzą plotki, że cierpi na atelofobię.

Pracowitość

Parfum cechuje też pracowitość. Bardzo lubi pracować i sprawia jej to przyjemność. Bywa, że zarywa noce tylko po to, by wymyślić nowy zapach. Nie znosi, gdy jej pracownicy mówią jej, że nie wypada, żeby właścicielka pracowała jak zwykły robotnik. Wtedy klacz zaczyna pracować dwa razy szybciej i udaje, że nikogo nie słyszy.

Nieśmiałość

Pomimo zajmowanego stanowiska Sweet jest bardzo nieśmiała. Bardzo często boi się, że zrobi coś źle, przez co może ucierpieć jej wizerunek twardej i zorganizowanej pani dyrektor.

Umiejętności

Tworzenie perfum

Jest to największy talent Sweet. Jej węch jest nadzwyczaj wyrafinowany, a perfumy które tworzy zachwycają nawet elitę Canterlotu.

Magia

Sweet potrafi czarować w niewielkim zakresie. Najczęściej używa jej do podnoszenie próbek. Często jednak używa magii do wytworzenia jakiegoś syntetycznego ekstraktu.

Pamięć

Parfum ma bardzo dobrą pamięć - pamięta każdą recepturę swoich pachnących cieczy, z dokładnością do 1 ml potrzebnego do ich wytworzenia ekstraktu.

Historia

Dzieciństwo

Sweet przyszła na świat w Canterlocie, mieszka tam do dziś. Od dziecka miała słabość do ładnych zapachów, całymi dniami przesiadywała w Canterlockich kwiaciarniach i perfumeriach. Już wtedy wiedziała, że w przyszłości będzie chciała się tym zajmować.

Znaczek i jego geneza

Pewnego dnia w jednej z perfumerii zauważyła dwa flakoniki perfum, których nikt nie chciał wziąć. Podeszła do nich i okazało się, że nie pachną one najładniej. Wpadła wtedy na pomysł, żeby dodać do nich olejku różanego. Po chwili nad klaczką zebrał się tłum, podziwiający nowe perfumy oraz znaczek Parfum.

Poszukiwania

Po otworzeniu fabryki Sweet udała się do Ponyville, by poszukać nowych pomysłów. Spotkała tam Rose, która opowiedziała jej o swojej kwiaciarni, która znajdowała się nieopodal. Wkrótce poznała też Lily Valley i Daisy. Zaprzyjaźniła się z trzema klaczami-kwiaciarkami, które do dziś zaopatrują jej fabrykę w ekstrakty kwiatowe.

Relacje z innymi

Rose, Lily Valley i Daisy

Aloe i Lotus Blossom

Paradise

Posh Ombre

Fancy Star

Więcej w Fandom

Losowa wiki