Fandom

Sweetie Muffin i Match

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sweetie Muffin  - ziemski kucyk.
Sweetie Muffin

Uczennica

Sweetie Muffin.png
Zajęcia Zajmowanie się zwierzętami

Pieczenie mufinek

Próby zdobycia znaczka

Rodzina
Rodzice Lovely Heart(przybrana)
Rodzeństwo Match
Krewni Banner

Flower Bolt(przybrana ciocia)

Wygląd

Sweetie Muffin ma ciemnoróżową sierść. Grzywa jest koloru blond i nosi na niej jasno różową opaskę. Oczy są ciemnoniebieskie. Nie posiada jeszcze znaczka.

Osobowość

Uczynność

Sweetie Muffin jest bardzo uczynna. Zawsze stara się każdemu pomóc.

Przyjacielskość

Sweetie Muffin jest bardzo przyjacielska.

Wrażliwość

Sweetie Muffin jest bardzo wrażliwa. Kiedy ktoś ją obrazi, że nie ma znaczka od razu płacze.

Nieśmiałość

Sweetie Muffin jest bardzo nieśmiała. Najpewniej czuje się w towarzystwie swojego brata bliźniaka.

Naiwność

Sweetie Muffin jest bardzo naiwna. Wierzy we wszystko np. w to, że Zecora coś mogła zrobić Apple Bloom.

Strachliwość

Sweetie Muffin jest bardzo strachliwa. Najbardziej się boi lasu Everfree.

Niezdarność

Sweetie Muffin jest bardzo niezdarna. Często potyka się o różne rzeczy i o swoje kopytka.

Match - ziemski kucyk.
Match

Uczeń

Match.png
Zajęcia Granie w piłke nożną

Granie na perkusji

Próby zdobycia znaczka

Rodzina
Rodzice Lovely Heart(przybrana)
Rodzeństwo Sweetie Muffin
Krewni Banner

Flower Bolt(przybrana ciocia)

Wygląd

Match ma jasnozieloną sierść. Grzywa jest koloru blond. Oczy są ciemnoniebieskie. Nie posiada jeszcze znaczka.

Osobowość

Odwaga

Match jest bardzo odważny. Jednak często przez swoją odwagę wpada w tarapaty.

Konkurencyjność

Match jest bardzo konkurencyjny. Co roku na wakcjach ściga się razem ze swoim kuzynem żeby sprawdzić kto jest szybszy.

Pewność siebie

Match jest bardzo pewny siebie dzięki czemu zyskuje szybko nowych kolegów z drużyny piłkarskiej.

Historia

Sweetie Muffin i Match urodzili się w Manehattanie. Kiedy byli jeszcze niemowlakami ich prawdziwa mama nie miała pieniędzy, żeby ich wychowywać. Pewnej nocy podrzuciła je pod drzwi pewnego kucyka były to drzwi domu Lovely Heart. Lovely Heart postanowiła je wychować choć ona jest pegazem. Sweetie Muffin i Match wychowywali się u Lovely Heart, do której mówili mamo, ponieważ uważali ją za swoją prawdziwą mamę. Sweetie Muffin zaczęła się również zajmować zwierzętami w jej domu, ponieważ jej przybrana mama była weterynarzem mogła się nimi zajmować, a Match grać w piłkę nożną i grać na garnkach (czyli tak jakby na perkusji) dlatego Lovely Heart kupiła mu perkusję. Kiedy poszli pierwszy raz do szkoły zostali wyśmiani z powodu tego, że nie mieli jeszcze znaczka.Match chciał załatwić to siłą, jednak kiedy Sweetie Muffin upiekła im mufinki przestali się z nich śmiać. Kiedy pierwszy raz pojechali do Ponyville na wakacje do cioci strasznie się martwili, że ich nie zaakceptują, jednak zaprzyjaźnili się ze swoim kuzynem Bannerem i jego najlepszą przyjaciółką Orange Bell. Założyli razem ligę o nazwie "Znaczkowi Poszukiwacze". Przysięgli sobie, że będą do siebie pisać listy, a w wakacje przyjeżdżać na wakacje do Ponyville.

Umiejętności Sweetie Muffin

Pieczenie mufinek - Sweetie Muffin dobrze piecze muffinki. Często się nimi dzieli z przyjaciółmi i ze swoją mamą.

Opiekowanie się zwierzętami - Sweetie Muffin dobrze opiekuje się zwierzętami.

Bieganie - Sweetie Muffin biega w sam raz, ale nie tak szybko jak inne ziemskie kucyki.

Śpiewanie - Sweetie Muffin bardzo ładnie śpiewa, jednak nigdy nie zebrała się na odwagę, żeby zaśpiewać przed klasą. Śpiewa tylko przed swoją przybraną mamą.

Umiejętności Match'a

Granie na perkusji - Match wspaniale gra na perkusji. Często jego widownią jest jego siostra, mama i jego przyjaciel ze szkoły.

Granie w piłke nożną - Match dobrze gra w piłkę nożną. Zna wszystkie zasady i jest drugim najlepszym graczem na boisku.

Bieganie - Match bardzo szybko biega. Jest najszybszy w klasie.

Ciekawostki

- Różnią się tylko kolorem sierści.

- Sweetie Muffin woli spokojniejsze zajęcia, a Match woli zajęcia z większym wysiłkiem.

- bardzo kochają Lovely Heart

Więcej w Fandom

Losowa wiki