Fandom

Tęczowe kucyki

603strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij
Te kucyki teraz należą do Care MCP123
Tęczowe kucyki
Galeria postaci

Tęczowe kucykiKlacz/Ogier

Tęczowe kucyki - kucyki koloru takiego jak wskazuje im nazwa. Mieszkają w niedostępnej dla innych kucyków krainie - RainbowLand. Można samemu robić pojedyncze tęczowe kucyki bez zgody autorki.

Wygląd

Tęczowe kucyki są prawie identyczne. Ogiery mają jasno purpurową sierść a klacze - jasnoróżową. U obu płci występuje ta sama kolorystyka oczu, grzywy oraz ogona. Różnią się one tylko designem grzyw i ogonów. Jednorożce mają bardziej zakręcone rogi a pegazy bardziej "królewskie" skrzydła. Nie ma tęczowych kucyków alicornów. Tęczowe kucyki nie mają także znaczków.

Miejsce zamieszkania

Tęczowe kucyki mieszkają w RainbowLand - niedostępnej dla innych kucyków krainie położonej w chmurach. Jest ona strzeżona przez szklaną kulę taką samą jaką wyczarowała Trixie nad Ponyville w odcinku "Pojedynek na czary". Tęczowe kucyki nie widzą tej kuli. Są zazwyczaj płochliwe i nigdy nie opuszczają swojej krainy. W centrum znajduje się wielki zamek - siedziba władczyni RainbowLand Księżniczki Rainbow Ribbon. Tęczowe kucyki bardzo kochają swoją księżniczkę i są dumne że mają tak mądrą władczynię.

Tęczowe kucyki na wiki

Galeria

TK.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki