Fandom

Telo

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Telo

Klacz o Niezwykłych Mocach

Galeria postaci
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Łucznictwo

Telo (łac. Skrzydlata Strzała) – dwudziestopięcioletnia pegazica z nadprzyrodzonymi mocami. Kuzynka Księżniczki Celestii i Luny. Mieszka w Canterlocie i jest Kapitanem Gwardii Królewskiej Luny.

Wygląd

Wzrost: Przewyższa większość kucyków, a nawet samą Księżniczkę Lunę.

Skrzydła: Wielkością dorównują skrzydłom Celestii, a ich końce są koloru szarego.

Sierść: Jest perłowa i bardzo miękka.

Grzywa i Ogon: Są bardzo puszyste, aksamitne oraz koloru różowo - ametystowo - jagodowego.

Oczy: Są duże i zielone z długimi rzęsami.

Dodatki: Na lewym kopycie nosi ciemno-malachitową rękawiczkę, na prawym uchu złoty kolczyk, a na szyi srebrny naszyjnik z zielonym, magicznym kamieniem. Czasami nosi też na ogonie ciemno-malachitową wstążkę.

Charakter

Opanowana: Umie opanować swoje emocje, nawet w najcięższych chwilach, gdyż jej praca tego wymaga w żadnym momencie nie może pokazać chwili słabości. Nawet Rainbow Dash i Pinkie Pie nie są w stanie jej zdekoncentrować.

Optymistyczna: Zawsze wierzy, że wszystko jakoś się ułoży nawet, jeżeli sytuacja jest ciężka i trudna.

Odważna: Jej odwaga nie ma granic. Jako Kapitan Straży musi być bardzo odważna. Dla swojej rodziny i przyjaciół wskoczyłaby w ogień, by móc ich uratować. Ale wbrew pozorom bywa, też nieśmiała w niektórych sytuacjach.

Poważna: Do swojej pracy i trudnych sytuacji podchodzi bardzo poważnie.

Zabawna: Kiedy ma czas wolny lubi ze swoimi przyjaciółmi trochę się po wygłupiać. Jest wtedy mistrzynią żartów, którymi lubi czasem rozbawić Księżniczkę Lunę.

Cierpliwa: Jak wymaga tego sytuacja jest niezwykle cierpliwa.

Pomocna: To jej największa cecha. Lubi pomagać kucykom, być dla nich miła i uprzejma wie wtedy, że robi coś dobrego, co ją uszczęśliwia.

Szczera: Jest bardzo szczera i nie lubi kłamać. Czasem bywa nawet za szczera.

Wrażliwa: Jest bardzo wrażliwa na krzywdę innych kucyków lub zwierząt.

Szlachetna: Jako Kapitan Straży musi być również szlachetna. Zawsze wstawia się w obronę słabszych, księżniczek i własnego honoru.

Przewrażliwiona: Bywa bardzo przewrażliwiona na własnym punkcie. Kiedy ją ktoś obrazi to rzuca fochy, nawet jeśli to było tylko żartobliwie.

Nieufna: Od czasów młodości miała problemy z zaufaniem i nie wiedziała komu zaufać. Do dzisiaj to jest jej problem.

Historia

Dzieciństwo

Pierwsze lata dzieciństwa nie były dla Telo łatwe. Kiedy klacz skończyła 3 latka w tajemniczych okolicznościach straciła matkę. Dlatego, że nie miała ojca musiała zamieszkać z rodziną najlepszej przyjaciółki jej mamy – Surrexit. Była kryształowym kucykiem, więc musiała się przeprowadzić do Kryształowego Królestwa by móc z nimi zamieszkać, ponieważ gdyby tego nie zrobiłaby to mogła pójść do pobliskiego sierocińca, a tego nie chciała.

W Kryształowym Królestwie

Na początku myślała, że będzie dobrze i wszystko się jakoś ułoży, lecz niestety się myliła się. Było tylko znacznie gorzej. U Surrexit było nawet miło, ale młodsze córki Sur dręczyły i gnębiły biedną klaczkę. Telo próbowała powiedzieć o tym Sur, ale ona jej nie wierzyła, gdyż sądziła, że jej córki są takie wspaniałe i grzeczne, więc myślała, iż Telo kłamie z zazdrości i w szkole też jej ubliżali, względu na skrzydła Telo. Ale na szczęście była jeszcze najstarsza córka Surrexit – Foelix, która zawsze jej pomagała.

Nowa Przyjaciółka

Miała wtedy 7 lat i postanowiła przejść się na spacer i kiedy tak szła zauważyła kryształową klacz, która była gnębiona przez starszego od siebie kryształowego ogiera. Telo była również młodsza od tego kuca, ale żal było jej tego klaczki, więc krzyknęła do niego „Hej, zostaw Ją!”. Kiedy ogier się odwrócił w jej stronę, rozłożyła swoje wielkie skrzydła, które zalśniły w świetle słońca. Srebrny blask piór oślepił kuca, który się przestraszył i uciekł myśląc, że zaatakował go jakiś nieznany alikorn. Po chwili jak ogier zwiał, Telo podeszła do klaczki i pomogła jej wstać. Kryształowa klacz też pomyślała, że to, alikorn, ale zauważyła, że nie ma rogu. Telo przedstawiła się i zaczęła rozmawiać z klaczką. Tak rozpoczęła się nowa przyjaźń między Telo, a kryształowym kucykiem – Victory.

Wyprowadzka

Minął kolejny rok, ale tym razem szczęśliwy. Foelix skończyła 18 lat i miała zamiar się przeprowadzić do Canterlotu i to z Telo. Jak klaczka się dowiedziała była bardzo szczęśliwa, że będzie z dala od tego miejsca i będzie tylko kochaną przyszywaną siostrą. Kiedy opowiedziała o tym Victory ona rozpłakała się ze smutku, ale Telo pocieszyła ją, że to nie jest koniec ich przyjaźni. Po tym klaczki obiecały sobie, że spotkają się jeszcze. Podarowały sobie prezenty sobie na gest przyjaźni, Vic – wieniec laurowy, a Telo – naszyjnik z perłą. Następnego dnia, kiedy Telo i Foelix miały już pojechać pociągiem, pożegnały Surrexit, Victory i siostrami Foe, które nawet nie przeprosiły Telo. Po chwili wyruszyły w stronę Canterlotu.

W Canterlocie

W Canterlocie było zupełnie inaczej. W szkole dobrze się uczyła, nikt jej nie dręczył i nawet poznała nową przyjaciółkę - Lovely Rose. Razem z Foelix miały niewielki, ale piękny dom w, którym miała swój własny pokój. Wszystko było dla młodej Telo teraz jak najlepszym porządku. Do czasu...

Relacje

Surrexit: Telo ma słabe relację z Sur, gdyż nie wierzyła jej, gdy mówiła, że córki Sur jej dokuczają, (co było prawdą) lub nie pomagała Telo z lekcji itp.

Foelix: Była z nią bardzo zżyta, ponieważ tylko ona naprawdę się nią zajmowała. Pomagała jej w nauce i chroniła ją przed ubliżaniem, np. młodszych sióstr. Kiedy się dowiedziała że razem przeprowadzają do Canterlot, była szczęśliwa.

Victory: Były najlepszymi przyjaciółkami. Dobrze razem się rozumiały i bawiły. Kiedy Vic dowiedziała się, że Telo wyprowadza się, była tak smutna, że się rozpłakała, ale pegazica pocieszyła klaczkę, że będzie dobrze, po tym obiecały sobie, że kiedyś się jeszcze zobaczą.

Lovely Rose by Celestite.JPG

Córki Surrexit: Były, dla Telo najgorszym koszmarem. Dręczyły i ubliżały jej. Kiedy miała wyjechać nawet jej nie przerosiły. Telo postanowiła o nich zapomnieć. Częściowo udało jej się, gdyż nie pamięta ich imion.

Lovely Rose: Najlepsza przyjaciółka Telo. Pomogła jej stać się bardziej asertywna i pewna siebie. Lubią razem rozmawiać, czasem plotkują i rozmawiać o ogierach, chociaż Telo tego rodzaju tematy ją nie interesują. Rose i Telo lubią również razem ćwiczyć bieganie lub inne sporty.

Księżniczka Celestia: Ma z nią dobre relacje. To ona zaproponowała Telo posadę strażniczki, a później kapitana. Telo lubi z nią rozmawiać i spędzać czas m.in. przy herbacie.

Księżniczka Luna: To jej ulubiona księżniczka. Dobrze się rozumieją i uwielbia z nią spędzać czas. Telo towarzyszy w ważnych sprawach jako jej ochrona, czasami też doradza księżniczce, ale rzadko.

Umiejętności

Strzelanie z łuku: Jest mistrzynią strzelania z łuku. Nikt nie jest wstanie pokonać ją w tej dziedzinie.

Latanie: To drugi największy talent Telo. Umie robić niezwykłe triki w powietrzu i jest wstanie nawet zrobić Ponaddźwiękowe Bum.

Walka: Zna różne sztuki walki (np. karate) i w ogóle jest dobra z sportów.

Śpiewanie: Gdy śpiewa to jej głos staję się delikatny i piękny, że nie można przestać jej słuchać.

Malowanie: W wolne chwile lubi czasem pomalować w szczególności wschody i zachody słońca, ptaki i nocne niebo z księżycem.

Gotowanie: Jest całkiem dobra w gotowaniu. Lubi przyrządzać dania i czasem tworzy własne przepisy. Najbardziej lubi przyrządzać sałatki, ciasta i zupy.

Zwierzak

Blu by Celestite.JPG

Posiada niebieską tygrysicę o imieniu Blu, kiedyś znalazła ją w lesie Everfree. Tygrysica nie tylko miała nietypowy kolor sierści, ale też umiała mówić. Nie pamiętała niczego oprócz swojego własnego imienia. Telo było żal Blu i trochę przypominała ją z dawnych lat, więc pegazica przygarnęła tygryska.

Ciekawostki

  • Jest długowieczna, ponieważ jest spokrewniona z księżniczkami, chociaż to dalekie pokrewieństwo.
  • Uwielbia pić mleko.
  • Jest pacyfistką.
  • Kiedyś niechcący zjadła motyla. [1]
  • Złoty kolczyk który nosi jest jej matki.

Przypisy

  1. Kiedy ziewała, wleciał jej do ust.

Telo/Galeria>

Więcej w Fandom

Losowa wiki