Fandom

Tośka

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Nataniella

Tośka (właść.Antonina)- 13 letni kryształowy jednorożec. Ponyfikacja użytkowniczki i mojej dobrej koleżanki z sf wiki Tosia504 *For You ;* [1]. Ma starszą siostrę Lizzy i cioteczną siostrę Dome. Córka Yoi oraz Dangera. Jest nazywana kucykiem muzyki z powodu swojego talentu oraz White Quenn. Gra na wszytkich instrumentach. Przyjaciółka Naito, Yuni i Miarki.
Tośka
Tośka ponysona White Queen by Nataniella.png
Kryształowy jednorożec
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Nauka

Granie na instrumentach

Spędzanie czasu z Naito, Yuni i Miarką.

Rodzina
Rodzice Yoi (matka)

Danger (ojciec)

Rodzeństwo Lizzy (starsza siostra)

Powstanie

Tośkę narysowałam dla mojej dobrej koleżanki z sf. Spytałam ją czy by chciała abym ją narysowała jako kucyka. Ona z chęcią się zgodziła. Za jej pozwoloniem też zrobiłam o Tośce jako kucyk artykuł. 

Imię

Pełne imie Tośki to Antonina jednak nie przepada za tym imieniem więc mówi do wszytskich aby nazywali ją Tośka. Jej imię oznacza przynależność lub pochodzenie również przydomek nazwy Rodu Antoniuszów.

Wygląd

Obecny

Tośka wygląda jak typowy jednorożec jednak błyszczący. Ma kremową sierść, która się mieni. Grzywa i ogon są brązowe i falowane, a na nich widnieją żółte gumki z pomarańczowym diamentem. Oczy są błękitne. Jest niezbyt wysoka, ale waży tyle ile na 13 letnią klacz przystało. Jej znaczkiem są dwie ósemki połączone u góry belką co symbolizuje jej talent do muzyki.

Normalny kucyk

Wygląd w dzieciństwie

Oczy

Znaczek

Jej znaczek przedstawia nutę (taką samą jak u DJ-Pon 3). Zdobyła ją grając na występie na pianinie. Miała wtedy 7 lat. Kiedy skończyła grać wszyscy bili jej brawo, a inna klacz zauważyła, że na boku Tośki jest znaczek. Kiedy to zauważyła zaczeła krzyczeć z radości, tak że nikt nie mógł jej uspokoić.

Życiorys

Narodziny

Młode lata

Szkolne czasy

Osobowość

Zalety

Dobroć

Tolerancja

Wady

Nieśmiałość

Nerwowość

Lenistwo

Poglądy

Co Lubi :

  • Japonie.
  • Język japoński
  • Anime Ponyshitsuji (kucykowa wersja anime Kuroshituji).
  • Słodki Flirt (grę).
  • Anime i mangi.
  • Piosenki japońskie.
  • Muzykę.
  • Grać na instrumentach w tym na pianinie.
  • Spędzać czas z przyjaciółkami.
  • Śpiewać (choć tego nie potrafi).
  • Zwierzęta.

Czego nie lubi :

  • Gdy ktoś śmieje się z tego, że jest jednorożcem.
  • Gdy ktoś obraża jej przyjaciół.
  • Stereotypów.
  • Gdy jej grzywa się prostuje.
  • Niemiłych kucyków.
  • Yaoi i yuri.

Fobie

  • Aranchofobia - lęk przed pająkami.
  • Lęk przed ciemnością.
  • Lęk przed samotnością.

Umięjętności

Grać na instrumentach

Tośka gra na wszystkich instrumentach głównie na: gitarze, perkusji, flecie i pianinie.. Lubi to robić. Często gra na gitarze razem z Naito lub gra na pianinie kiedy Naito śpiewa. Gra na flecie i pianinie od piątego roku życia, a na perkusji i gitarze od ósmego roku życia. Również się uczy grać na innych instrumentach. Jak się okazało to jest jej talentem i tak otrzymała znaczek. Gra głównie na pianinie.

Język japoński

Tośka bardzo dobrze zna język japoński. Zainteresowała się tym językiem kiedy pierwszy raz pooglądała anime. Uczy się tego języka z siostrą i przyjaciółkami. Uczy również Naito japońskiego. Również śpiewa po japońsku co, niektórym się nie podoba. 

Pocieszać

Tośka potrafi pocieszać. Najczęściej pociesza smutne kucyki, ale najczęściej Naito. Według Naito Tośka doskonale to robi.

Anty talenty

Śpiewać

Tośka pomimo braku talentu do śpiewania lubi to robić. Uczęszczała w 6 klasie na zajęcia chóru szkolnego razem z Naito. Lubi śpiewać kiedy gra na pianinie jednak słuchacze najczęściej słuchają jak gra. Pomimo ostrej krytyki Tośka nie traci nadziei, że komuś spododba się jej śpiew.

Rysować

Tośka niestety nie potrafi rysować. Bardzo się stara rysować, ale nikomu się nie podobają jej rysunki oprócz Naito i Domy. Za to bardzo zachwyca się rysunkami Naito i wspiera ją w dalszym rysowaniu. Rysuje głównie kucyki oraz w stylu manga/anime.

Zainteresowania

Relacje rodzinne

Yoi

Danger

Lizzy

Doma

Relacje z innymi kucykami

Naito

Poznała ją gdy pierwszy raz poszła na chór szkolny. Odrazu Tośka chciała poznać kogoś doświadczonego więc usiadła w jednej ławce z Naito. Na przerwie zaczeły ze sobą rozmawiać. Okazało się, że mają podobne zainteresowania i tak zaczęły się przyjaźnić. Również zaprosiły siebie do znajomych w grze Słodki Flirt.

Yuni

Miarka

Cytaty

,,Lecę bo chcę!!!Lecę bo psy gonią mnie!"

Tośka w czasie zabawy ,,Pies i kotek"

Ciekawostki

  • Ma dobre kontakty ze swoją starszą siostrą.
  • Lubi czytać mangi.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki