Fandom

True Heaven

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Cleopatera
True Heaven

Sprzedawca

Galeria postaci
Zajęcia *Sprzedaje pióra w Ponyville i nie tylko.
  • Pisarz wierszy ,, Kucyki Tańczące na wietrze

Malarz Pejzarzów

Rodzina
Małżonek Lycka
Dzieci 1 Truly Heart
Rodzice Beautifull Mirror

Treasure World

Rodzeństwo Crazy Drunk -brat
Dziadkowie Mirror i World
Krewni Heaven
True Heaven (Prawdziwe Niebo) — jednorożec zamieszkujący Ponyville. Porzucił przyjaciół, którzy gnębili inne kucyki i obrażali nie patrząc na siebie, tylko na to, że nie są szlacheckie, królewskie i nie mają nic z elity. Natychmiast przyłączył się do ziemskich kucyków i zamieszkał w Ponyville. Pracuje w sklepie sprzedając pióra i atramenty. Znany jest też z działalności pomagania potrzebującym. Często śpiewa "Mija zima". Uwielbia tą piosenkę i dołącza wspólnie do odśnieżania w Ponyville. Artykuł Wzorowany.

Wygląd

Umaszczenie:

True Heaven jest kremowym jednorożcem pochodzącym z Canterlotu. Kremowy odcień otrzymał od swojej matki. Za to jego rodzeństwo,posiada zupełnie inny sposób umaszczenia..

Oczy

Posiada pomarańczowe oczy. Barwę oczu otrzymał od ojca. Jego oczy mają symbolizować jego głębię duszy. Żywe lustrują świat i problemy społeczeństwa.

Grzywa i ogon

Grzywę i ogon ma złotą i połyskującą w świetle księżyca i nocy. Spowodowane czarami. Otrzymał tą barwę od ojca. Czarami sam spowodował, znajdując odpowiednie zaklęcie. Jego grzywa jest lekko postrzępiona wychylona raz do tyłu, raz do przodu jak żywy ogień. Ogon zaś długi lekko wygięty.

Ubranie

Zazwyczaj ubiera zamówiony strój pasujący na niego. Czasami nosi garnitur jak mu się spodoba. Nie lubi jednak zakładać ubrania, które mu się wciśnie (tzn. da).

Ozdoby

Nosi Amulet w symbolu czerwonego smoka symbolizującego potęgę. Czasami też możemy go zobaczyć z kluczem na szyi. Nie lubi nosić bransoletek. Uważa że bransoletki są kiczowate.

Dodatki

Nosi często coś jak amulet na szyi zrobiony na zamówienie. Amulet, któremu się przyjrzymy symbolizuje jego magię. Czasami nosi zegarek.

Znaczek

Przedstawia nie wagę a raczej kopyto dotykając drugie kopyto na znak jedności między niezgodą. Czyli krótko ujmując oznacza gest pokoju.

Osobowość pewnego kucyka

Zalety

Cierpliwość

Jest cierpliwym ojcem, mężem i przyjacielem. Jego cecha jest pod względem wszystkiego czy kucyków, czy innych stworzeń. Cierpliwość opłaca się prawda? Jego cechę można napotkać się w kolejce, rozmawiając z najbliższymi.

Hojność

Jest hojnym i charytatywnym kucem. Z chęcią odda grosz lub rzecz dla kogoś kto potrzebuje.Uważa że kto nie odda na rzecz dobra lub jest chciwcem nie jest godnym kucykiem.

Uczciwość

Jest uczciwy w swojej pracy jak i życiu osobistym. Potrafi wywiązywać się z każdej drobnostki.

Lojalność

Jest lojalny wobec rodziny i przyjaciół. Nie uznaje odwrócenia się od problemów.

Wierność

Jest wierny wobec tych którym okaże swe serce.

Opiekuńczość

Jest opiekuńczym ojcem.

Pracowitość

Jest pracowity w pracy i życiu.

Żartowniś

Jak go spotkasz nie zdziw się, że cię powita żartem. Uwielbia żartować.

Wady

Wredny

Jeśli spowodujesz u niego przekroczenie barierki będzie wredny. Nie radzę próbować.

Szczery

Jest zbyt za szczery dla wszystkich i często to odpycha.

Sarkazm

Potrafi być sarkastyczny to znaczy powie Ci coś co brzmi kpiną lub pogardą jeśli skrzywdzisz go i bliskich.

Neutralny

Bywa neutralny tylko wtedy kiedy nic się ciekawego nie dzieje.

Leniwy

Jest leniwy szczególnie po robocie. Wtedy najczęściej go spotkasz w parku leżącego na ławce.

Materialista

Jest materialistą, lubi coś za coś.

Nerwowy

Jest nerwowy jeśli spowoduje się u niego tę cechę.

Historia

Canterlot

Urodził się w Canterlocie jako 2 potomstwo państwa Heavens. Jego brat Crazy Drunk jest najstarszy od niego względem paru lat. Rodzice wychowywali syna w elicie i twierdzili, że to rodzinna tradycja. Zaprzyjaźnił się jako źrebak bogatych jednorożców z innymi też bogatymi. Wmawiali mu, że kucyki z Ponyville i Cloudsdale nie są wart uwagi.Jako młodzieniec skończył szkołę i wyższe studia u księżniczki Celestii. Na jego oczach jednorożce (będąc już dorosły) wykpili pegazkę  ,której imienia nie znał. Obronił ją a ona podziękowała i odleciała. Za obronę  pokazał mu się znaczek. I zrozumiał, że jego celem jest obrona, wspieranie i pomaganie potrzebującym. Postanowił zamieszkać w Cloudsdale. Po latach wyprowadził się z Canterlotu.

Cloudsdale

Do Cloudsdale niestety musiał polecieć za pomocą magii i zaklęć chodzenia po chmurach. W Cloudsdale życie wiodło się bardzo powoli. Poznawał biedne kucyki i z wyższych sfer. Bronił słabszych, niepełnosprawnych i prześladowanych. Znienawidzony przez kucyki z Cloudsdale z wyższych sfer, uciekł ratując się i pożegnany przez biedne kucyki pegazy..

Appleloosa

Kiedy dotarł do Appleloosa uznali go mieszkańcy za brata. Dbali o niego a on dbał także o nich. Żyjąc wśród nich poznawał tradycje rodzinne przywitanie i kult. Wiedząc że pustkowie nie jest jego życiową pasją odszedł szukając dalszego szczęścia.

Ponyville

Dotarłszy do Ponyville i poznawszy po roku mieszkańców zakochał się w Ponyville. Mieszkańcy go zaakceptowali jakim jest. Znalazł pracę jako sprzedawca piór i postanowił w swoim zawodzie pracować. Poznając problemy ziemskich kucyków, nareszcie mógł pomóc biednym kucykom, osieroconym i chorym. Ponyville zapamiętało go dobrze i pamięta o nim. Nie chwali się nikomu kim jest. Woli trzymać to w głęboko w sercu. Wie, że jeśli umrze coś zostawi światu, jakby świadectwo kim był. Świadectwo dobrego jednorożca z Canterlotu.

Życie u boku ukochanej

W Ponyville spotkał piękną jednorożkę o imieniu Lycka. Po kilku latach przyjaźni postanowili być parą.

Córka Przybyła

Utrapienie

Następne śliczne maleństwo

Relacje Rodzinne

Z rodziną nie miał problemu się skomunikować. Czasami bywały rodzinne sprzeczki, obrazy, ale zawsze się godził. Wymienię podstawowe relacje miedzy poszczególnymi osobnikami.:

Beautifull Mirror

Była i jest jego natchnioną matką. Dzięki niej odkrył swoją magię. Jego matka miała znaczek 7  niebiesko-lazurowych diamentów. Była kremowo brązowa w umaszczeniu a grzywę miała fioletowo- żółtą . Oczy zaś zielone. Ale gdy umarła gdy skończył szkolnictwo, zajął się nim ojciec jak towarzysz otchłani.

Treasure World

Jego ojciec był prawdziwym przyjacielem i towarzyszem rodzinnym. Zaraz po śmierci matki zajął się nim, choć praca jego zmniejszała więcej czasu z synem, posyłał opiekunkę na czas jego nieobecności. Pracował nad wyszukiwaniem tajemniczych artefaktów. Jego znaczkiem jaki zapamiętał był Artefakt złotego smoka. Jego umaszczenie zapamiętał Czerwony z czarną grzywą, brązowym ogonem i pomarańczowymi oczami. Zginął zakopany żywcem gdy osiągnął dorosłość. Został pochowany jak matka w Canterlocie.

Crazy Drunk

Jego brat za dzieciństwa był przyjacielem. Ale gdy stracił matkę i ojca mógł się wziąć w garść. Nie zrobił tego i opuścił go biegnąc w nieznaną dal. Nie wiadomo co z nim się dzieje.Pamięta jego znaczek. Złoty kielich pełen niebieskiego trunku unoszący się przez magię.  Jego brat odziedziczył umaszczenie ojca, oczy matki i grzywę matki.Jego zawodem było robienie koktajli i drinków.

Relacje Znajomych

Hope Light

Poznał nad jeziorem Hope Light i zakolegował się.

Jednorożec True Heaven w towarzystwie Hope Light by Cleopatera.png

Relacje przyjaciół

Ceni przyjaźń jak wielki skarb. Wie że bez przyjaciół to wieczna samotność.

Relacje z wrogami

Nie cierpi swoich wrogów z którymi się spotkał. Lista wrogów którzy nadepnęli na jego kopyto i najbliższych:

Ciekawostki

  • Nie był wzorowany na żadnego znanego wymyślonego kucyka OC.
  • Postać wymyślona.
  • Miał to być pegaz ale zmieniłam rasę.

Przedmioty

  • Posiada Amulet.
  • Posiada garnitur.
  • Posiada płaszcz
  • Posiada łuk z strzałami. Nauczył się tego pewnego dnia od tajemniczego wędrowcy. Stał się najlepszym strzelcem.

Zwierzęta

  • Miał kiedyś złotą rybkę Zjadacz (bo ciągle jadła), ale nie dbał o czyszczenie zbiornika i mu zdechła.
  • Miał kota Kryka ale mu uciekł.
  • Miał wredne ptaszysko (srokę) która ukradła garść złotych monet za które go posądzono i wygnał.
  • Obecnie posiada owieczkę o imieniu Luta.

Przypisy

  • Natchnęło mnie na postać. 
  • Tralala i taka postać wyszła.
  • Kolory starałam się na oryginalne.

Galeria

Jednorożec True Heaven by Cleopatera.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki