Fandom

Tsubasa Kashi

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze39 Udostępnij

100px-Twilight_is_best_pony_by_ikillyou121-d4cdvbk.png Ten kucyk był kucykiem miesiąca, więc wiedz, że artykuł o nim jest warty przeczytania.

KUCYK CZERWCA 2015

Tsubasa Kashi (jap. Słodkie Słowa Piosenki) - ogier, pegaz, autor piosenek zespołu Ponyville Girls.

Aktualnie zajmuje 26 miejsce w najdłuższych artykułach.

Kashi Tsubasa

Autor Tekstów

Galeria postaci
Male picto.png
Ogier
Zajęcia Pisanie tekstów dla Ponyville Girls.
Głos
  • Charles Kelley
  • Charles Kelley
Rodzina
Małżonek Poszukuje.
Dzieci Nie ma.
Rodzice Żyją, nieznane są ich imiona.[1]
Rodzeństwo Nie posiada.
Dziadkowie Zmarli.
Krewni Nieznani.

Imię

Pewnego dnia w Ponyville narodził się nowy, mały pegaz. Rodzice zachwyceni swoim maleństwem rozmyślali nad imieniem. Nie mieli niestety żadnego pomysłu. Podczas tego dumania, matka wyjrzała przez okno. Nagle na wieczornym niebie rozbłysły tęczowe fajerwerki. Było ich coraz więcej, więcej, więcej... mały urodził się w Święto Piosenki. Klacz uśmiechnęła się. Postanowiła nazwać go Tsubasa Kashi. Nie było to jednak imię bez znaczenia. Pegazica interesowała się językiem japońskim, a imię młodego ogiera znaczyło Słodkie Słowa Piosenki. Jego matka wierzyła, że kiedyś będzie miał talent związany z muzyką. Tak też się stało. [2]

Ogier woli kiedy mówi mu się Tsu albo Kashi.

Wygląd

Tsu jest pegazem koloru brązu. Jego grzywa jest krótka i ciemniejsza od sierści. Zazwyczaj rozczochrana, na wielkie okazje czesze ją i prostuje. Oczy Tsu są niebieskie. Niektórzy sądzą, że widzą w nich białe serduszka.[3] Skrzydła ogiera są nieco większe od skrzydeł innych kucyków. Nogi Kashiego mają ciemniejsze przebarwienia w kształcie podłużnych rombów.[4] Sierść w tym miejscu ciemniała mu z czasem. Czasami jednak nie widać tych przebarwień.[5] Ogon identyczny jest jak grzywa, podobnie rozczochrany. W przeciwieństwie do grzywy, Tsu nie czesze go na specjalne okazje.
AngelWithHerShotgun RQodmesitka12.png

Realistyczny w postaci konia(wykonane przez mesitka12)

Ważne okazje

Wtedy używa szamponetki na grzywę i ogon. Część grzywy i ogona robią się koloru blond. Nosi na głowie swój czarny cylinder z białą wstążką. Zakłada też wtedy białą koszulę i czarne, krótkie okrycie. Nie nosi żadnych butów. [6]

Charakter[7]

Ogólnie Tsu jest spokojną, wrażliwą, pomocną, cichą, zamkniętą w sobie, pracowitą, ambitną i tchórzliwą niezdarą.

Zalety

Spokój

Ogier jest bardzo spokojny. Jeszcze nikt nie wyprowadził go z równowagi. Mimo faktów, Tsu zaprzecza temu. Sam uważa siebie za kucyka niezbyt spokojnego. Większość uważa jednak, że się myli. Zależy od jakiego kucyka pochodzi zdanie.

Wrażliwość

Kashi to kucyk bardzo wrażliwy. Nieważne czy chodzi o zwierzęta, kucyki lub rośliny. Zawsze powoduje to jego płacz i mimowolne rozmyślanie. Jak sam mówi jego serducho mięknie wtedy z każdą chwilą. Czasami jednak ogier przejmuje się losem tych stworzeń za bardzo.

Chęć do pomocy

Tsu pomaga każdemu, nawet jeśli ta osoba pomocy nie chce. Każdego kucyka chętnie wysłucha i postara się coś zrobić z jego problemem. Bezdomne lub ranne zwierzątka zabiera do siebie do domu. Roślinki podlewa i dba o nie. Czasami jest zbyt chętny do pomocy, co powoduje frustrację poszkodowanego kucyka lub zwierzaka. Nie potrafi też dostrzec, czy ta osoba ma dobre zamiary...

Pracowitość

Ogier jest bardzo pracowity. Kiedy zacznie pracę nad tekstem lub czymkolwiek innym, nie spocznie dopóki jej nie skończy. Nie ważne za jaką cenę, zawsze musi ukończyć projekt. Jest to koniecznie w jego zawodzie.

Ambitność

Tsu jest bardzo ambitny. Przykładem tego jest to, że zawsze chciał zostać 'kimś'. Dlatego publikował swoje wiersze w gazetkach, zgłaszał się do konkursów, zapisywał się na kółka... Jego talent rozbłysł dopiero gdy dorósł. Mimo niepowodzeń nigdy się nie poddał. Obiecał sobie, że dotrwa... i dotrwał.

Szybka nauka

Ogier uczy się bardzo szybko i solidnie. Nauczył się czytać nadzwyczaj szybko, dlatego wcześniej poszedł do szkoły. Ta umiejętność przydała mu się w młodszych, jak i w starszych klasach. 

Syndrom Dżentelmena

Jest on bardzo miły dla klaczek. Zawsze zachowuje się do nich jak londyński dżentelmen. O klaczy nigdy nie powie złego słowa, nawet jeśli jest okropna. To nie przystoi dżentelmenowi!

Wady

Szybkie przęmęczanie

Niestety, Kashi szybko się męczy. Nawet jeśli jest już przemęczony, dalej pracuje długo co odbija się potem na jego zdrowiu. Siła kończy mu się zazwyczaj po godzinie, dwóch godzinach pracy. Może jest to związane z tym, że uczy się szybko, więc szybciej się męczy?

Chorowitość

Tsu to bardzo, bardzo chorowity kuc. Choć na to nie wygląda, dużo w dzieciństwie przeszedł z chorobami. Raz nawet nie przychodził do szkoły dwa miesiące. Bardzo o siebie teraz dba, nawet delikatny ból gardła wymaga natychmiastowej dawki leków.

Zamknięcie w sobie

Tsu nigdy nie mówi nikomu otwarcie swoich uczuć. Wszystko dusi w sobie. Świetnie skrywa emocje, dlatego wydaje się być wesoły, a w środku zraniona dusza.

Niezdarność

Wszystko, WSZYSTKO co wpadnie w kopyta Kashiego prędzej czy później dostanie uszczerbku na zdrowiu. Nie ważne czy małego, czy dużego. Kiedy Tsu był większy, rodzice chowali przed nim porcelanowe rzeczy. Bali się, że potłucze ich rzadkie i kruche filiżanki lub serwis. Teraz ogier unika delikatnych rzeczy.

Zapominalstwo

Często zdarza mu się zapomnieć, co właśnie miał robić, lub co ktoś teraz zrobił. Czasami nawet musi się zastanowić nad numerem swojego telefonu stacjonarnego! Jest to dla niego chorobliwie uciążliwe. Od niedawna rozważa pójście z tym do jakiegoś specjalisty.

Umiejętności

Pisanie tekstów

Od małego Kashi miał dużą wyobraźnię. Praktycznie wszędzie nachodziła go ochota na wiersze. Wszystko mogło go zainspirować. Tsu potrafi pisać piosenki praktycznie każdego gatunku (najlepiej wychodzą mu teksty do gatunków rock i reggae, najmniej do metal). Potrafi tworzyć teksty bez potrzeby podkładu muzycznego, ale lepiej tworzy mu się, kiedy muzyka gra w tle. 

Mówi się, że umiejętności pisania tekstów odziedziczył po zmarłym dziadku

Latanie

Ogier jest dobrym lotnikiem. Nie jest przeciętny, ale nie ma statusu mistrza. Rodzina jak i nauczyciele byli zadowoleni z wyników małego Tsu. Potrafił bardzo szybko latać oraz robić beczki. Niegdyś umiał to perfekcyjnie, ale pewnego dnia poświęcił się pisaniu piosenek. Dlatego teraz, kiedy jest już dorosłym ogierem niezbyt dorównuje sobie z lat dziecięcych. Nadal dobrze i szybko lata, ale jego teraźniejsze sztuczki to już nie to samo...

Piłka Kopytkowa

Już jako malec Tsu nienawidził tego sportu. Z dwóch powodów. Pierwszy był to taki, że nie potrafił na boisku zrobić nic! Nie umiał bronić, odebrać, podać, strzelić... zero. Trener określał Tsu jako Rzadki Przypadek Kołka Boiskowego. Raniło to bardzo małego Kashiego, dlatego znielubił tę dziedzinę sportu. Potem doszły kolejne problemy związane z piłką kopytkową. W szatni koledzy bili go, zazdrościli mu ocen. Z czasem Tsu zaczął urywać się z lekcji wychowania fizycznego, nie mówiąc nic o tym rodzicom. Oczywiście wpłynęło to z czasem na jego zachowanie (przegapił też wiele ciekawych sportów, dlatego teraz jest słaby w grach zespołowych). Sprawa została oczywiście wyjaśniona, ale niechęć została.

Śpiew

Kashi nie śpiewa brzydko. Wychodzi mu to dosyć ładnie. Żeby nie powiedzieć świetnie. Nauczył się tego sam, bez niczyjej pomocy. Po prostu śpiewał teksty swoich piosenek do podkładu. I tak się tego nauczył.

Taniec

Tańczy przeciętnie. Potrafi poprowadzić partnerkę w tańcu i potańczyć na dyskotece. To wszystko. Wystarczy, żeby dobrze się zabawić, i żeby nikt nie mówił, że mu się nogi plączą. Ogólnie Tsu ma wyczucie rytmu.

Zajęcia

Pisanie tekstów

Aktualnie to jego praca. Zajmuje się pisaniem tekstu dla Ponyville Girls. Wszystkie teksty z ich albumów zostały stworzone przez niego. Czasami Tsu pisze też dla przyjemności. Lub kiedy najdzie go wena.

Zajęcia Domowe

Jako iż mieszka sam, wszystkie obowiązki domowe spadają na niego. Nie jest to jednak dla niego nic trudnego, ponieważ szybko się z tym uwija. Niestety, po takim wielkim sprzątaniu zazwyczaj ucina sobie dłuuuuugą drzemkę.

Historia

Szkoła i jej pierwsze dni

Kashi poszedł do szkoły rok wcześniej niż powinien. Nauczył się bardzo szybko czytać, dlatego rodzice zdecydowali się na ten krok. W szkole czuł się nieswojo, ponieważ był starszy, a dzieci z jego klasy nie patrzyły na niego łaskawym wzrokiem. Był dla nich przez pierwsze dni wyrzutkiem. Martwiło go to bardzo, zwierzał się rodzicom, ale ku jego niepocieszeniu każda rada brzmiała Nie przejmuj się.[8] Tak więc malec próbował się ze z kimś zakolegować. Wszyscy jednak go odrzucali. Pewnego dnia, siedząc jak zwykle w kącie klasy podeszła do niego klaczka trochę od niego młodsza. Zapytała go co robi tutaj sam.

- Hej! Co robisz tutaj tak całkiem sam? To ty jesteś tym starszym kucykiem? - Violet Shelly do Kashiego

Tsu opowiedział jej wszystko. Klaczka wysłuchała i przedstawiła się jako Violet Shelly. Szybko polubili się i zaczęli ze sobą przebywać. Niedługo stali się najlepszymi przyjaciółmi.

Testy Latania

Tsu był już większy. Rodzice zapisali go do szkółki pegazów, gdzie mały miał uczyć się latać. Nauka poszła mu bez problemów. Już wkrótce stał się najlepszym lotnikiem wśród swojej czteroosobowej grupy. Szybko jednak zaczął chorować i nie mógł przychodzić na zajęcia. Niedługo potem dostał swój znaczek...

Znaczek

Pewnego dnia podczas swojej choroby, gdy leżał w łóżku, nudziło mu się bardzo. Nie miał co robić. Z nudy rozejrzał się i zobaczył kartkę papieru i ołówek. Postanowił wylać swe uczucia na papier. Włączył więc pewną muzykę klasyczną i pod ten podkład zaczął tworzyć słowa piosenki. Gdy rodzice wieczorem przyszli do jego pokoju, zaśpiewał im tę nutę. W pewnym momencie rodzice przytulili go mocno. Matka wyszeptała przez łzy Masz talent, synku... wykorzystaj go dobrze. W tej chwili pojawił się na jego boku znaczek - pióro i pergamin.

Wyjazd Violet Shelly

Niedługo po tym Tsu stał się nastolatkiem. Violet zaś była od niego trochę młodsza, nie miała jeszcze znaczka. Przyjaźń ich nadal była mocna i obfita w różne przygody. Pewnego jednak dnia Violet nie przyszła do szkoły. Tsu myślał, że gdzieś wyjechała (zbliżały się wakacje), ale nie... dni przeciągały się w tygodnie, aż w końcu doszedł list napisany dla niego. Rodzice Violet Shelly przeprowadzili się do domku, na plaży. Już dawno pozałatwiali wszystkie papiery i postanowili nic nie mówić o tym córce. Myśleli, że zrobią jej niespodziankę. Niestety, tak nie było...

Shelly pisała również, że dopiero teraz może pisać listy. Wcześniej była na wycieczce. Obiecała, że kiedyś go odwiedzi. Niestety, zapomniała o nim. Listy przestały przychodzić. Zawiedziony Kashi postanowił wymazać z pamięci przyjaciółkę. Po jakimś czasie udało się.

Potem

Aby zapomnieć o wszystkim chodził na różne kółka i zajęcia. Mniej więcej były to kółka: plastyczne, teatralne, literackie i muzyczne. Najlepsze oceny dostawał z zajęć muzycznych i literackich, po miesiącu rzucił kółko plastyczne.

Dorosłość

Pierwsze próby

W czasie okresu nastoletniego nic się już więcej nie wydarzyło. Tak więc Tsu jest już dorosły. Wyprowadził się z rynku, na obrzeża Ponyville, niedaleko lasu Everfree. W małym domku (sypialnia, pracownia/pokój gościnny, łazienka, kuchnia) pisał swoje piosenki. Wysyłał je do różnych wydawnictw, gazet i poszukiwaczy młodych talentów. Niestety nie doczekał się odpowiedzi na swoje listy. Był tym zawiedziony, nawet lekko załamany. Rodzice musieli przesyłać mu swoje monety, które zarobili. Nie było to wygodne dla obu stron. Znów wrócił do pisania piosenek. Biedny Tsu wylewał swoje żale. Nie miał już nadziei na lepsze życie, gdy pewnego dnia ktoś zapukał do drzwi...

Szansa

Pewnego dnia, Tsu siedział ze swoim przyjacielem, Rainbow Tigerem w domu. Narzekał, narzekał okropnie. Jemu powoli kończyły się pieniądze na podstawowe potrzeby, a jego rodzice zarabiali za mało, żeby wyżywić siebie i jego. On jednak się nie poddawał, mówił, że nie wróci do nich. Jak sam powiedział, nie po to kupił dom, żeby teraz się z niego wyprowadzać. Podczas tego słuchania ktoś zadzwonił do drzwi. Dwa ogiery zdziwiły się. Kto mógł dzwonić do domu Tsu, którego prawie nikt nie zna? Kashi z nadzieją podszedł do drzwi.

C.D.N

Zwierzęta

Gerard to biały owczarek szwajcarski (biała odmiana owczarka niemieckiego). Jest jedynym psem mieszkającym z Kashim.

Ma ciemnobrązowe oczy. Nie nosi obroży.

Historia

Pewnego dnia Tsu idąc ulicami Ponyville usłyszał popiskiwanie z pewnego ciemnego zaułku. Podszedł tam i zobaczył małego, białego owczarka. Wziął go do domu i umył, nakarmił oraz położył do spania. Na początku myślał, że to albinos. Nazajutrz poszli razem do weterynarza, ale on zaprzeczył by szczeniak był albinosem. Dostał wszystkie potrzebne lekarstwa i szczepienia. Od tego czasu Tsu i on są nierozłączni.

Imię

Kashi wymyślił imię zaraz po tym, jak przypomniał sobie o starej postaci, która rysowała jego koleżanka. Był on bardzo podobny do szczeniaka, ale miał zielone oczy i nazywał się Gia. Tsu uznał, że to głupie imię i nazwał psa Gerard.

Reaguje on na Gerard, Geri, Gerardo.

Wiek

Aktualnie Gerard ma dwa lata.

Charakter

Nieufność

Z wiekiem Gerard robił się coraz bardziej nieufny. Teraz trudno nawiązać z nim znajomość, ale to nie oznacza, że gryzie. Po prostu nie daje się głaskać obcym osobom. Musi minąć kilka miesięcy, aby ktoś mógł lekko musnąć kopytem po jego sierści.

A to dziwne, bo kiedy był mały sam się pchał do innych kucyków.

Odwaga

Geri to bardzo odważny pies. Nie boi się praktycznie niczego. Zawsze obroni swojego pana i jego przyjaciół. Nawet jeśli jest skazany na porażkę. Często jednak przelicza swoje siły. ...

Wierność

To bardzo, bardzo wierny pies. Nigdy nie zostawi swojego pana w potrzebie. Zawsze przy nim czuwa i wszędzie z nim jeździ. Nie zostawi Tsu dla innego kucyka. Jest mu wdzięczny za uratowanie życia, I tak zostanie.

Spokój

To spokojny i opanowany pies. Nigdy nie był agresywny.

Wrażliwy

Jeśli ktoś go zbije lub zrobi coś źle, długo jest smutny i osowiały.

Inne

Dieta

Gerard uwielbia mięso i psie przysmaki. Lub też zimną wodę. Właściciel dba o jego dietę, gdyby tego nie pilnował od dawna Gerard miałby skręt żołądka.

Jedzenie i picie

Tsu preferuje zdrowy tryb życia. Odżywia się owocami i warzywami. Od dzieciństwa nie jadł słodyczy, twierdzi że są niezdrowe (ma rację). Zazwyczaj na śniadanie je kanapki z sałatą (to dość dziwny nawyk), obiad to rosół bez mięsa (sam bulion), a kolacją są pokrajane owoce. 

Kashi pije najczęściej mleko i wodę. Od czasu do czasu trochę herbaty (najczęściej, gdy odwiedzają go goście). Nie przepada za oranżadą i alkoholami. 

Muzyka

MIłuje się w klasyce. Ta muzyka towarzyszyła mu od dzieciństwa, już wtedy kiedy oglądał bajki. Zazwyczaj leciał wtedy w tle jakiś przebój znanego kompozytora, kiedy Tsu podrósł postanowił dowiedzieć się niektórych tytułów.

Ogólnie lubi muzykę spokojną i łagodną. Nie lubi za to współczesnego popu i piosenek o imprezach.

Głos

Jego głos brzmi jak głos Charlesa Kelley'a, wokalisty zespołu Lady Antebellum.

Przytulanka z dzieciństwa

Przytulanką z dzieciństwa Tsu jest żółty piesek o czarnym nosku i niebieskich oczach. Ma on bardzo długie kończyny. Jego oczka są zrobione z koralików. Ma do niej sentyment, gdyż znalazł tę przytulankę porzuconą na plaży. Od razu zdecydował, że będzie jego. Teraz śpi z nią Gerard. [9]

Mieszkanie

Mieszkanie Tsu jest położone niedaleko Lasu Everfree. Niczym się nie wyróżnia, zewnętrznie normalny dom w Ponyville. Jest on jednopiętrowy. Na parterze mamy salon, kuchnię i pokój gościnny (nie licząc przedpokoju). Na pierwszym piętrze pokój Tsu/pracownia, łazienka i spiżarnia. Trochę kosztuje utrzymanie tego domu, dodając jeszcze, że ma ogródek. Na szczęście teraz zarabia na tyle dużo, by go utrzymać.

Przedpokój

Jest długim pomieszczeniem, rozdzielającym kuchnię i salon z pokojem gościnnym (salon i kuchnia są obok siebie oraz są mniej więcej tej samej długości co pokój gościnny). Na jego końcu znajdują się drewniane schody. Tapeta jest koloru brązowego, podłoga wyłożona panelami. Nie ma tu za dużo mebli, oprócz wieszaka znajdującego się obok drzwi, oraz szafki na buty.

Spiżarnia

Małe miejsce, na pierwszym piętrze, podobnie jak w przedpokoju podłoga jest wyłożona panelami, brązowa tapeta. Kashi trzyma tu konfitury, soki i inne przetwory. Jest tego tak dużo, że nie widać koloru ścian. Wchodząc, zmieści się tu tylko jeden kucyk, żeby weszło kilka muszą iść gęsiego.

Ogródek

Dosyć mały, znajduje się za domem. Rośnie tam jedno drzewo (dąb?), reszta to głównie kwiatki. Tsu bardzo dba o ogród, ale czasami zapomina i zieleń niesamowicie się rozrasta. Wygląda to niechlujnie, dlatego stara się o tym nie zapominać.

Relacje

Matka

Zawsze miał duży szacunek do swojej matki. Nawet, jeśli nalegała żeby spróbował czegoś innego. Mimo, iż wiedziała jaki jest jego talent. Martwiła się po prostu, żeby nie stał się artystą niebieskim ptakiem. Kiedy Tsu był mniejszy zawsze dawał mamie pięknie wykonane laurki. Niekiedy obrażali się na siebie, ale najczęściej byli w dobrych stosunkach. Wyraźnie oziębiło się to, kiedy Tsu dorastał. Coraz bardziej stawał się samotnikiem, unikał kontaktu z rodzicami, co odbiło się na jego rodzinie. Najbardziej przeżywała to właśnie jego matka. 

Teraz, kiedy Kashi jest dorosły wyprowadził się. Od czasu do czasu odwiedza rodziców. Trzymają jego zwierzęta. Dawne smutki zniknęły, teraz najważniejsze, że są razem.

Ojciec

Z ojcem ma kontakt podobny jak z matką. Jednak nieco mniejszy. Na początku swojego życia jego tata był zbyt zajęty, by zajmować się synkiem. Dlatego większość czasu spędzał beztrosko w ramionach mamy. Ojciec zdążył opanować pracę, tuż przed zdobyciem znaczka syna. Od tej pory ich relacje poprawiały się. Choć nadal nie spędzali ze sobą za dużo czasu.

Teraz Tsu kocha oboje rodziców tak samo. Mama jednak zna go jednak nieco lepiej.

Violet Shelly

Dzieciństwo

W dzieciństwie byli praktycznie nierozłączni. Może dlatego, że byli dla siebie jedynymi przyjaciółmi? Tsu był starszy od Shelly o trzy lata (Shelly aktualnie ma szesnaście). Uwielbiali spędzać razem czas, zgadzali się we wszystkim. Jak to mówiła Violet Dobrały się dwie stokrotki w ogrodzie różanym. Od początku Kashi był wdzięczny klaczce, że jest jego przyjaciółką. Że miała ochotę z nim przebywać i się z nim bawić. Traktował ją od początku jak małą siostrę i nigdy nie pozwolił, żeby coś jej się stało. Często wyzywano ich od pary. Być może w dzieciństwie Tsu czuł coś do małej Violet, Ale wszelkie kontakty skończyły się, gdy Shelly wyjechała. Długo nie mógł się po tym pozbierać.

Dominika

Pewnego dnia Tsu jak zwykle poleciał na spacer. Podczas lotu zauważył dosyć interesującą pegaziczkę. Zaciekawił go jej styl. Więc pierwszy raz w życiu pokonując nieśmiałość zleciał trochę niżej i dogonił klaczkę. Od początku miło im się prowadziło rozmowę. Dominika i Kashi są teraz dobrymi kumplami.

- Hej młoda, interesująca damo. Jak się nazywasz?
  • Kashi do Dominiki. 

Rainbow Tiger

Nastoletni Tsu po wyjeździe Violet był załamany. Siedział jak zwykle wtedy na ławce. Wśród gwaru kucyków on jako jedyny był smutny. Nagle jakiś ogier przysiadł się do niego i zapytał, czy wszystko w porządku. Był to kucyk ziemski, który nie miał znaczka. Od razu wzbudził w Kashim zaufanie. Mimo, że pegaz nigdy nie był wylewny to od razu zaczął się zwierzać ogierowi ze swoich problemów. Drugi kuc również zaczął się mu zwierzać z problemów ze znaczkiem, chorobą... Tsu wysłuchał tego dokładnie i zapytał o imię ogiera. 

Tak rozpoczęła się przyjaźń z Rainbow Tigerem. Są teraz najlepszymi przyjaciółmi.

Rainbow Dash [10]

Podczas pewnego spaceru Tsu natknął się na klacz o tęczowej grzywie. Zawsze chciał poznać Rainbow Dash, była jego ulubienicą. Jednak kiedy tylko się do niej zbliżyl ofuknęła go, mimo iż zapewniał, że jest jej fanem. Przełamując strach poprosił o spacer.

- Hahaha! No co ty? Chyba cię pogięło! Nie znam cię i nawet nie wiem, kim jesteś.

Tsu zasmucił się. Kiedy chciał poprosić o autograf, klacz wzbiła się w powietrze, zostawiając za sobą tęczowy obłok, który znikł za chwilę. Kiedy odchodził zatrzymał go pewien kucyk. Powiedział, żeby się nie martwił, bo odkąd Dashie zrobiła się sławna, uważa się za kogoś ważnego.

W oczach Kashiego straciła już autorytet.

Pinkie Pie

Pewnego dnia Kashi poszedł po raz pierwszy od dłuższego czasu do Kącika Kostki Cukru. Spotkał tam Pinkie Pie, która sprzedawała. Podczas kupna wywiązała się rozmowa pełna żartów i śmiechu. Klaczka doceniając, jak bardzo długo i serdecznie śmiał się ogier, postanowiła upiec mu coś specjalnego, a mianowicie - babeczki z tęczowym lukrem. 

- To na znak naszej nowej przyjaźni. Squeeeeee.
Pinkie o podarunku.

Od tego momentu nawzajem się trollują.[11]

Sweet Cookie

Pewnego dnia, dla poprawienia kondycji Kashi postanowił wystartować w zawodach w Cloudsale. Był to bieg z przeszkodami. Tsu poznał tam Sweet Cookie, z którą rywalizował. Wyścig zakończył się remisem. Sweet Cookie, podeszła w pewnym momencie do niego i pogratulowała mu. Tsu ucieszył się i również to zrobił. Tak zaczęła się ich przyjaźń.

Fluffle Muffl

Tsu przyszedł kiedyś do kawiarni. Miał niesamowitą wenę na piękną piękną piosenkę. Potrzebował odpowiedniego miejsca. Był więc tam razem ze swoim notatnikiem. Wtem podszedł do niego żółty, puchaty ogier. Podszedł z zamówieniem. Zapytał, po co mu taki piękny notatnik. Tsu roześmiał się i powiedział, że jest autorem tekstów Ponyville Girls. [12]

Bardzo dobrze się dogadują.

Magdolna

Pewnego dnia kuc szedł sobie spokojnie dróżkami. Nagle zauważył ładną klaczkę idącą z zakupami przez park. 'Ta torba zaraz się rozerwie' - pomyślał. I rzeczywiście, nie minęło pięć sekund, jak zawartość torby wyleciała na chodniczek. Nikt w pobliżu nie chciał pomóc klaczy. Wszyscy byli zajęci swoimi sprawami. Kashi, jako dżentelmen podszedł do jednorożca i zaoferował jej pomoc. Sam niósł przy sobie torbę na szkicownik. Klaczka zgodziła się i razem poszli do jej domu. Kiedy wypakowywali, Tsu po dżentelmeńsku zaproponował jakieś spotkanie w kawiarni. Magdolna zgodziła się.

Czasami ze sobą rozmawiają.

Sofi

Pewnego dnia, podczas rutynowych zajęć na kółku plastycznym, Tsu poznał interesującą klaczkę Sofi. Mimo, iż była od niego sporo starsza (trzy lata), szybko się zakolegowali.

Ciekawostki

  • Wygląd Tsubasy wymyśliła Snowell.[13] Autorka poprosiła tylko o brązowego pegaza.
  • Ma dziewiętnaście lat.
  • Urodził się w Święto Piosenki (bliżej nie znana data)
  • Jego ulubiony kolor to błękitny.
  • Tsu marzy o rodzinie.
  • Lubi niskie klacze. 
  • Autorka miała do wyboru dwa głosy - Paula McCartney'a i Charelsa Kelley'a. Ostatecznie, przy pomocy Twishy Pie zdecydowała się na ten drugi. [14]

Cytaty

Maaaaamooo! W tej szkole są sami idioci. Jak nie chcesz, żeby twój syn był idiotą, to się przeprowadź.
Tsu na temat swoich kolegów w szkole.
- Nazywam się Kashi. Kashi Tsubasa.
Tak przedstawia się Tsu.
- Kocham latać! To niesamowite uczucie, gdy wznosisz się w powietrze i czujesz ten powiew wiatru...
O wietrze i lataniu.
Mój znaczek jest dziwny. Jakby prześwitywała przez niego sierść.
O swoim znaczku.
- Violet Shelly była ładną, miłą i najlepszą klaczą jaką znałem.
O Violet Shelly.
- Nic mi się nie udaje, to prawda. Ale nie mogę się poddać. Bo zawsze jest jeszcze ten błysk nadzei, że będzie dobrze.
O sobie.
Hahaha! Mam cię Pinkie!

Co lubi, czego nie...

Lubi...

  • ... rodziców
  • ... japoński
  • ... swój cylinder
  • ... pochwały
  • ... poznawać nowe kucyki
  • ... zwierzęta
  • ... rośliny
  • ... pomagać
  • ... pracować
  • ... klacze
  • ... niskie klacze
  • ... pisać teksty
  • ... latać
  • ...  śpiewać
  • ... spędzać czas z przyjaciółmi
  • ... bawić się z Gerardem
  • ... muzykę klasyczną

Nie lubi...

  • ... nowoczesnej muzyki
  • ... niedobrych kuców
  • ... żółwi

Galeria

Kliknij poniżej, by zobaczyć galerię Tsu!

Przypisy

  1. Ach, to moje lenistwo.
  2. A tak na serio, spędziłam godzinę nad szukaniem dobrych imion. I zgadnijcie kto mi pomógł. Tlumacz Google Poweeeer! Bez żartów, w miarę dobrze tłumaczy japoński.'
  3. Cytozol go tak narysował, więc myślę, Czemu nie?'
  4. A niektórzy to robią po prostu tak zwane skarpetki na kopytach ;_;
  5. Bo czasem ludzie ich nie rysują :c
  6. Ależ on przystojny'
  7. Ależ z niego Gary-Stu, nie?
  8. Typowi rodzice
  9. To psy śpią z przytulankami? XD
  10. Wszędzie przenoszę mą nienawiść do RD
  11. Brzmi jak zakończenie jakiejś bajki, co nie?
  12. Bo najlepiej od razu chwalić się sławą, co nie?
  13. http://snowell.deviantart.com/
  14. Twishy, dziękuję ci z całego serca!

Więcej w Fandom

Losowa wiki