Fandom

Violet Shelly

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Violet Shelly (j.ang. Fioletowa Muszelka) - klacz, kucyk ziemski, który specjalizuje się w wykonywaniu biżuterii z muszli. Wokalistka Ponyville Girls, a zarazem najmłodszy członek. 
Violet Shelly

Wokalistka Ponyville Girls, zwariowana handlarka.

AngelWithHerShotgun VioletShelly.png
Zajęcia Śpiewanie w Ponyville Girls.

Handlowanie biżuterią z muszli.

Rodzina
Małżonek Nie.
Dzieci Nie ma.
Rodzice Żyją. Pracuję nad nimi.
Rodzeństwo Nie.
Dziadkowie Nie żyją.
Krewni Roza.

Imię

Pewnego dnia, nad morzem urodziła się mała klaczka. Rodzina kucyków ziemskich bardzo się ucieszyła na wieść o jej narodzinach. Była to wyczekiwana córka dumnego ojca. Po tym, jak matka z dzieckiem wyszły ze szpitala, od razu tata zabrał je na spacer po plaży. Została jeszcze jedna rzecz - imię małej klaczki. Rodzice położyli ją w piasku, wśród muszli i zastanawiali się. Nagle malutki kucyk przebudził się i zaczął płakać. Dorosłe kuce nie wiedziały co robić. Wtedy mama postanowiła zabawić malutką swoim naszyjnikiem z fioletową muszelką. Mała od razu przestała płakać i usnęła. Rodzice postanowili jej dać na imię Violet Shelly, na pamiątkę owej błyskotki.

Klaczka uwielbia, kiedy mówi się na nią Violet. Właściwie nie lubi, kiedy ktoś zwraca się do niej per.Viola.[1]

Wygląd

Klacz ta jest wzrostu każdego, normalnego kucyka. Nie jest ani niska, ani wysoka. Ma jasnopomarańczową sierść i fioletową grzywę z niebieskimi pasemkami. Takie same kolory ma ogon. Oczy Violet są duże i zielone, z kilkoma lichymi rzęsami. Pod oczami mają swoje miejsce trzy białe piegi. 

Grzywę najczęściej wiąże w warkocz, ogon zostawia poczochrany.

Charakter

Ogólnie jest to wrażliwa, miła, odważna, sprytna i nerwowa klacz.

Zalety

Wrażliwa

Klaczka nie lubi patrzeć na biedne osierocone kucyki, zwierzątka lub kaleki. Od razu łzy napływają do jej oczu, a serce mięknie. Wszystkie pieniądze oddałaby takim biedactwom. Jednak powstrzymuje się, bo wie ze to nierozsądne. Nie wie nawet, czy te biedne źrebaki nie udają. 

Jednak wszystko, co innych ledwo chwyta za serce, ją chwyta dziesięć razy mocniej.

nie może patrzeć jak w spa kucyk robi sobie masaż jej zdaniem to ohydne.

Miła

Jest to klacz bardzo miła i przyjacielska. Nigdy nie krzyknie na nikogo, nie obrazi się za coś małego i nie rozpocznie pierwsza kłótni. Potrafi się bić, ale robi to tylko wtedy, kiedy ktoś ją zaatakuje. Nie odmówi nikomu pomocy. To że jest miła, nie oznacza, że jest słaba.

Odważna

Należy do bardziej odważnych kucyków. Nie boi się ciemności, w duchy nie wierzy, nie myśli nawet o nagłym końcu świata.  Potrafi też wejść do ciemnego lasu, beż żadnej zachęty. Po prostu idzie, bo chce. Do odważnych świat należy.

Sprytna

Shelly jest dosyć sprytna. Wie, jak wymigać się od pytania, sprzątania lub niechcianego spotkania. Wie jakich użyć argumentów. Umie też przekonać strażnika, bądź kogokolwiek innego by ją gdzieś wpuścił.

Łagodna

Nie lubi, kiedy ktoś traktuje jakiegoś kucyka okropnie. Nawet, jeśli ten zasłużył na swoją karę, próbuje obronić go i pokazać okoliczności łagodzące. Byłaby niezłym adwokatem. [2]

Szybko myśli

Potrafi bardzo szybko przeanalizować sytuację i wybrać rozwiązanie, zareagować. Przydaje jej się to dosyć często.

Wady

Nerwowa

Mimo, iż jest miła, łatwo można wyprowadzić ją z równowagi.Jeśli za bardzo wykorzystasz jej dobroć, wiedz że dosięgnie cię zemsta. Violet potrafi krzyczeć.

Lenistwo w niekorzystnej dla niej sytuacji

Klacz ta, mimo iż ma dobre chęci, lubi sobie czasem poleżeć w łóżku lub odpuścić prace domowe. Lubi też rzucić się na kanapę i nic nie robić. Kiedy jednak chodzi o śpiew, zawsze ma siłę do wydobycia głosu.

Trud z przyznawaniem się do błędu

Jeśli Violet popełni jakiś błąd, trudno jej się do niego przyznać. Nawet udaje, że nic się nie stało. Po prostu nie może uwierzyć, że popełniła błąd.

Syndrom zazdrośnicy

To nie jest tak, że zazdrości komuś rzeczy materialnej. Dla niej, nie warto o coś takiego się kłócić. Robi się zielona z zadrości, jeśli ktoś kręci się koło jej bliskiego przyjaciela, przyjaciółki, obiektu westchnień i odbiera jej uwagę.

Nie lubi przegrywać

Jeżeli przegra, długo nie może się z tym pogodzić. Rozmyśla, co zrobiła źle, kiedy powinna pójść inną drogą... krzyczy też i płacze. Niestety, taka jej natura.

Umiejętności

Robienie biżuterii z muszli

Jest to jej talent, więc sztuka najbardziej opanowana. Potrafi zrobić naszyjniki, pierścionki, kolczyki i bransoletki. Czasami przy pomocy kabelków, paciorków i innych rzeczy potrafi zrobić figurki. Jej popisowa figurka, to łabędź. Violet późno dowiedziała się o swoim talencie, ponieważ zaczęła robić biżuterię dopiero w wieku nastoletnim. od początku jednak wychodzi to jej dobrze. Jej towary świetnie się sprzedają, klacze są chętne na jej biżuterię, ma stałe klientki oraz zamówienia specjalne. Swego czasu robiła nawet obróżki dla psów. Nikt jeszcze nigdy nie dokonał u niej zwrotu, rodzina korzysta z jej hojności. Szczególnie odpowiada to kuzynce, jednorożcowi Rozie. Jako iż Roza jest strojnisią uwielbia dostawać nowe, modne rzeczy. Biżuteria Violet się do tego nadaje.

Jej towar jest wysokiej jakości. Sprzedaje go na plaży, przy skarpie. Ma stąd widok na wszystkie bawiące się kucyki. Sama czasem schodzi ze stoiska i biegnie popływać.

Śpiewanie

Jest do drugi talent Violet. Jest w posiadaniu pięknego, czystego głosu, choć nie też za bardzo wybitnego. Jeśli jednak chodzi o talent, być może go posiada. Kucyki różnie się wypowiadają. Pewne jest to, że potrafi zaśpiewać piosenkę z każdego gatunku i zasłużyła na bycie pierwszą i ważniejszą wokalistką w Ponyville Girls.

Taniec

Klaczka bardzo ładnie tańczy. Kiedy była mała, chodziła na lekcje tańca. Swego czasu jej marzeniem było tańczyć w balecie, ale kiedy wyjechała nad morze, odechciało jej się. Potrafi zatańczyć parę kawałków, nic więcej. To nie jej pasja.

Historia

Przeprowadzka

Na początku Violet mieszkała nad morzem. Miała wiele koleżanek, kolegów, przyjaciół. Nie chodziła jeszcze do szkoły. Lubiła bawić się na pełnej piasku plaży, w świetle zachodzącego słońca. Uwielbiała wsłuchiwać się w szum fal i zarazem zanurzać się w nich cała. Było jej tu dobrze.

Pewnego dnia rodzice powiedzieli małej klaczce, że się przeprowadzają. Miejscem nowego pobytu miało być osławione Ponyville -tam bowiem mieszkają elementy harmonii, a kiedyś, w starej bibliotece pracowała Księżniczka Twilight, jeszcze jako jednorożec.

Rodzina miała dobre mieszkanie, gdzieś koło rynku. Violet nie mogła się doczekać pójścia do szkoły. Kiedy tylko to nastąpiło (rok wcześniej) dzieci wyśmiewały ją i poniewierały. Była od nich rok młodsza i myśleli, że mogą nią poniewierać. Mimo, iż była asertywna, nie dała rady przeciwstawić się całej klasie. Dlatego przyjaciół szukała gdzieś indziej...

Poznanie Tsu

Podczas pewnej przerwy samotna Violet przechadzała się po klasach. W jednej zauważyła samotnego, starszego od niej ogiera. Od razu spostrzegła w nim bratnią duszę. Podeszła do niego, zapytała dlaczego siedzi całkiem sam. Od razu nawiązała się pomiędzy nimi nić porozumienia, bo oboje byli dręczeni przez swoją klasę. Wkrótce zostali najlepszymi przyjaciółmi, niemalże wszędzie chodzili razem. Mimo, iż wyśmiewano ich od pary, nigdy ich to nie obchodziło. Przeżyli tak dużo czasu.

Hej! Co robisz tutaj tak całkiem sam? To ty jesteś tym starszym kucykiem? -

  • Violet Shelly do Kashiego

Wyjazd

Pewnego dnia rodzice powiedzieli jej, że gdzieś wyjeżdżają. Spakowali małą Violet i wyjechali. Bardzo jej było smutno, dzisiaj miała iść do szkoły i spotkać się z Kashim. W miarę jazdy coś zaczęło jej się przypominać... jechali nad morze! Tam, gdzie kiedyś mieszkała! Na początku była wzburzona, ponieważ okazało się, że jej rodzice zatęsknili za morzem i znów się przeprowadzają. Violet płakała długo i nieprzerwanie. Od dawna była już wypisana ze szkoły! Kiedy uspokoiła się, zrozumiała że nie zmieni decyzji rodziców, napisała do Tsu. W liście opisała jak bardzo jej przykro, jak bardzo jest zła i że bardzo chciałaby go zobaczyć. Z czasem jednak pochłonęły ją inne zajęcia. Zapomniała o pisaniu listów do przyjaciela.[3]

Znaczek

Wśród czarnej rozpaczy związanej z nową szkołą, nowymi nauczycielami i nowymi wymaganiami znalazł się problem ze znaczkiem. Była ona już dużą klaczą, a jej bok pozostał gładki. Chwytała się różnych sposobów, pomysłów i zajęć by zdobyć znaczek. Nie udawało sie. Po kilku dniach, zmęczona postanowiła oddać się swojemu ulubionemu zajęciu - robienia biżuterii z muszelek. Naszyjniki, bransoletki, kolczyki... wszystko to trafiało na jej półeczkę. Jej dumą była figurka łabędzia zrobiona za pomocą różnorodnych muszli i kabli. Kiedyś przyjechała do niej ciotka. Obejrzała kolekcję biżuterii i stwierdziła, że Violet dużo powinna na tym zarobić. Pomysł zagnieździł się w głowie klaczy i już pierwszego, ciepłego dnia lata otworzyła stoisko. Aby zachować swoje szczęście, nosiła w kieszeni figurkę łabędzia. Nikt nic jeszcze u niej nie kupił. Pewnego dnia zobaczyła płaczące dziecko. Zostawiło ono zabawkę, drugi kucyk ją porwał i uciekł. Violet podeszła do niego, mimo że działała spontanicznie, wiedziała co robi. Podała mu figurkę łabędzia i odeszła. Wtem zatrzymała ją klacz, matka malucha. Powiedziała młodej, że ma talent i zaczęła kupować u niej ozdoby. Podczas wybuchu energii Shelly, na jej boku pojawił się znaczek. Ktoś w końcu docenił jej pracę - to był sukces.

Przypisy

  1. Imię nawiązuję trochę do jej grzywy, która jest fioletowa, ale taka historia lepiej brzmi.
  2. Nie, nie chodzi mi o rodzaj alkoholu.
  3. Jak ona może, Tsu jest taki przystojny ;-;

Więcej w Fandom

Losowa wiki