Fandom

Wet

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze25 Udostępnij

Wet
Galeria postaci
Zajęcia magia
Rodzina
Rodzice Snow Dream
Rodzeństwo Squish

Sun Shine Rainbow Jelly

Krewni Ricky i Belle

Venesuella Chocolate Dream

Wet (właściwie Wet Selena Francesca Louise Sally Jessica Alexandra) – Jednorożec. Jej zwierzak to sójka o imieniu Billy. Jednorożec z unikatowego gatunku Duchów. Jest to ponyfikacja Sunilli.

Wygląd

Wet jest cała w różnych, jasnych odcieniach błękitu. Jest przeźroczysta.

Osobowość

Samouwielbienie

Wet twierdzi, że jest cudowna, zachwycająca itp. Twierdzi tak nie zgodnie z prawdą. Często potem dziwi się i pyta: "Jak to? Nie znasz Wet?! Tej przewspaniałej Wet?!"

Inteligencja

Można śmiało powiedzieć, że Wet nie jest ponad miarę mądra. Jest przeciętnie mądra. Nie przeszkadza jej to, bo bywają momenty kiedy wymyśli coś sprytnego.

Brak talentu do żartów

Wet nie potrafi opowiadać kawałów. Zawsze, gdy próbuje nie wychodzi jej to i jednorożec musi się za siebie wstydzić.

Przyjaźń

Wet ciężko nawiązuje przyjaźń. Często wstydzi się podejść do obcego kucyka i się z nim zapoznać. Ma jednak grupę zaufanych przyjaciół.

Sarkazm

Wet nadmiernie używa sarkazmu. Często jest przez to źle interpretowana.

Nerwy

Wet ma "stalowe nerwy" i ciężko ją zdenerwować. Do wszystkiego podchodzi z humorem i głupawo
Zbłąkana Dusza.png

Zbłąkana Dusza

chichocze. Jednakże zdarza się, że ktoś okropnie ją zdenerwuje. Wtedy zmienia się w swoje alter-ego - Zbłąkaną Duszę. Często denerwuje się, gdy okazuje się, że nie jest powalająco popularna, albo, że ktoś nie lubi jej muzyki.

Talent do denerwowania innych

Wet mimo, że ze swym głupim podejściem do wszystkiego ma stalowe nerwy, ma też talent do denerwowania innych bezsensownymi pytaniami, ciągłym gadaniem czy chociażby chodzeniem za kimś krok w krok z braku lepszego zajęcia.

Duch

Wet umie lewitować. Jej łzy są jakby radioaktywne. Nie można jej dotknąć. Jeżeli zechce może zostać niewidzialna.

Talenty

Muzyka

Jednorożec potrafi grać na gitarze i śpiewać. Kiedyś bała się opinii publicznej co do jej talentu, ale okazało się, że wszystkim podoba się jej głos i muzyka którą gra. Mimo wszystko nadal jest drażliwa na temat krytyki dotyczącej tego jak gra i śpiewa.

Ogrodnictwo

Klacz ma talent do ogrodnictwa. Jednakże rzadko jej się przydaje.

Duch

Jednorożec potrafi lewitować i latać w bardzo wolnym tempie. Często widać ją jak galopuje, albo truchta kilka centymetrów nad ziemią lub siedzi w powietrzu. Jeżeli zechce może zrobić się nie widzialna. Nie można jej dotknąć. Jej łzy są jakby "radioaktywne".

Przyjaciele

Więcej w Fandom

Losowa wiki