Fandom

White Fire

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

W edycji.pngTa strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Natuldusia
White Fire

Zwykła klaczka ;-;

Galeria postaci
Głos
Rodzina
Rodzice Silver, Love Cake
Rodzeństwo Silver Sword
Krewni Snow Sword, Soocer Ball, Yellow Star

White Fire (white - biały, fire - ogień) – dawna ponysona użytkowniczki Natuldusia. Chodzi do 4 klasy podstawówki. Mieszka w Canterlocie blisko szkoły.  Obrazek w infoboxie, został zrobiony przez SarawiStudio <3

Powstanie

WF powstała na wakacjach 2014 r. Miałam straszną wenę na rysowanie kucyków. Nagle wpadłam na pomysł, żeby narysować kucyka dla mamy. Miał być on oryginalny lecz taki nje wyszedł . Po chwili na kartce pojawił się biały kucyk z tz. "ogniową" grzywą. Kucyk spodobał się autorce i zostawiła go dla siebie.

Już w okresie szkoły, autorka postanowiła wymyślić swoją ponysonę, ale w głowie miała kompletny brak pomysłów. Postanowiła sięgnąć po stary zeszyt ze starymi OC. Pierwszym kandydującym na ponysonę kucykiem była Melody. Żółty jednorożec z różowo-niebieską grzywą. Autorka nie chciała przeglądać zeszytu dalej, tylko postanowiła, że to ona. Przyjaciółka autorki nie popuszczała i kazała jej oglądnąć zeszyt do końca. Już przy samej końcówce zeszytu, zauważyły one białą klacz, która bardzo spodobała się Agnieszcze (tak miała na imię przyjaciółka). Autorka niebyła zbytnio przekonana co do klaczy i stwierdziła, iż tamta do niej pasuje. Przyjaciółki posprzeczały się, aż weszła do pokoju mama autorki. Dziewczyna pokazała jej oba kucyki i spytała się, który bardziej pasuje. Na nieszczęście autorki, pokazała na białą klacz. Po paru chwilach także i autorka zdecydowała, iż to będzie jej ponysona.

Imię

Ok. Mamy kucyka, ale jeszcze ma być imię. To był jeden z większych problemów przy tworzeniu kucyka. Imię świadczy o kucyku, nie można "Blue Water" nazwać kucyka, który ma talent np. kontrolowanie ognia. W głowie autorki jak zawsze był brak pomysłów. Postanowiła przejść się na spacerek po ogrodzie babci. Gdy tak chodziła, miała naprawdę dużo pomysłów na imię, lecz żadne nie pasowało do kucyka. Gdy wróciła, usiadła na ławce przed domem i nagle pomyślała, że skoro kucyk jest biały, a grzywę ma ogniową....To czemu nie może nazywać się "White Fire" ? Można powiedzieć, że imię nawiązuje do wyglądu postaci, ale także do talentu/znaczka klaczy.

Wygląd

Grzywa i ogon

White ma pomarańczowo-czerwono-żółtą grzywę i ogon. Jest ona długa, zakręcona. W poprzednim wyglądzie była prosta, a w jeszcze poprzednim krótka i lekko zakręcona.

Znaczek

Znaczek Whi przedstawia płomyk ognia. Zdobyła go na biwaku .

Był piękny poranek. White zapisała się na biwak [1], który miał się tego dnia odbyć. Była już na miejscu, ale było dość zimno i nie mogła się doczekać, kiedy rozpalą ognisko. Zobaczyła dorosłą klacz, która przedstawiła się im jako Combustion Process i powiedziała, że to ona organizuje biwak. Klacz przywitała wszystkich i poszli do lasu. Zbliżała się noc. Wszystko już było gotowe, ale dorosła klacz nie mogła rozpalić ogniska, ponieważ dużo ostatnio padało i całe drewno było mokre. Wtedy podeszła White i jakoś jej się udało za pierwszym razem. Combustion była zdziwiona tak jak reszta kucyków. Klacz podeszła bliżej ognia, żeby się przyjrzeć. Po chwili zauważyła, że pali się jej kurtka. White też to zauważyła i na szczęście zgasiła ogień. Wtedy okazało się, że potrafi kontrolować ogień i zdobyła swój znaczek.
White Fire by Celestite (3).jpg

Oczy

White ma oczy koloru niebieskiego lub morskiego. Kolor oczu się jej zmienia [2]. Zależy od samopoczucia. Gdy jest spokojna - niebieskie. Gdy jest zdenerwowana - morskie.

Sierść

Sierść Whi jest koloru białego. Zwykle czysta i starannie ułożona. Klacz jest dumna ze swojej sierści.

Kolekcje

White kolekcjonuje wiele rzeczy i ma na to przeznaczone odpowiednie szafki.

Skaczące kulki

Ma ich pełno. Przynajmniej kiedyś miała puki jej brat ich nie pogubił.Mocno się odbijają, więc White często nimi rzuca xD Nie mają specjalnego miejsca w pokoju Whi.

Seria książek o Ani z Zielonego Wzgórza

Jej koffane książki <3 Dostała je po mamie. Od tego czasu zajmują miejsce na półce obok szafki z książkami. Są wyjątkowe dla Whi, więc zajmuję one specjalne miejsce.

Relacje

The Process Of Diffusion Combustion

Poznały się na obozie, tego samego dnia, którego zdobyła znaczek.

Był piękny poranek. White zapisała się na biwak, który miał się tego dnia odbyć. Była już na miejscu, ale było dość zimno i nie mogła się doczekać, kiedy rozpalą ognisko. Zobaczyła Dorosłą klacz, która przedstawiła się im jako Combustion Process i powiedziała, że to ona organizuje biwak. Klacz przywitała wszystkich i poszli do lasu. Zbliżała się noc. Wszystko już było gotowe, ale dorosła klacz nie mogła rozpalić ogniska, ponieważ dużo ostatnio padało i całe drewno było mokre. Wtedy podeszła White i jakoś jej się udało, za pierwszym razem. Combustion była zdziwiona, tak jak reszta kucyków, klacz podeszła bliżej ognia, żeby się przyjrzeć. Po chwili, zauważyła, że pali się jej kurtka. White też to zauważyła i na szczęście zgasiła ogień. Wtedy okazało się, że potrafi kontrolować ogień i zdobyła swój znaczek. Combustion to zauważyła, więc podeszła i powiedziała jej, że też chce mieć taki znaczek. White zaczęła z nią rozmawiać i się bardzo polubiły.

Od tamtej pory często się spotykają. Bardzo się lubią i mają podobne zainteresowania, mimo różnicy wieku.

Yurina

White Fire i Yurina poznały się pewnego jesiennego dnia, a mianowicie w sobotę. W tym czasie biały jednorożec zbierał liście za pomocą magii do czasu zanim zobaczyła białą pegazice ćwiczącą parkour. Yur wtedy wywaliła się na skrzydło, wydawało się być to groźnym wypadkiem, jednak ona wstała pomachała kilka razy skrzydłem, chociaż trochę ją bolało, nie przejęła się tym. White postanowiła do niej podejść i się spytać czy na pewno nic jej nie jest. Wtedy zaczęła się rozmowa pomiędzy nią, a starszą pegazicą, chociaż ta z początku była do niej lekko negatywnie nastawiona i trochę tą sytuacją zawstydzona. Obecnie starają się często spotykać i łączą je relację koleżeńskie, pomimo, że Yurina jest starsza od White o trzy lata.

Folwer

To jej starsza przyjaciółka poznały się na łące w Ponyville.

Był piękny słoneczny dzień. White postanowiła wybrać się na łąkę w Ponyville. Wtedy zobaczyła klacz, która wyglądała jak kwiat. Whi postanowiła do niej podejść i się przedstawić. Klacz miała na imię Flower. Fire bardzo ją polubiła i zaczęły ze sobą gadać. Od tamtego czasu często się spotykają na ich ulubionej łące w Ponyville.

Flower Earth

Klacz przechodziła obok kwiaciarni „Love” i przy okazji zerknęła do środka. Zobaczyła tam smutną Flower Earth. Podeszła do niej i zapytała co się stało. Klacz odpowiedziała, że Rainbow Dash ZNOWU zniszczyła jej ukochane kwiaty. White zaczęła ją pocieszać. Klacze zaczęły się świetnie dogadywać i od tego czasu gdy White idzie do szkoły, zatrzymuje się w kwiaciarni żeby się z nią przywitać.

Lea Webcam

Klacze kiedy poznały się nie były sobie odrazu bliskie, ale potem zaczęły częściej rozmawiać i grać razem w różne gry. Zaczęły też wymianiać się prezentami. Obecnie są dobrymi koleżankami, ale wciąż nie znają się tak do końca...

Umiejętności

Magia

White zna przeróżne zaklęcia. Potrafi używać sensownie magii (w przeciwieństwie do jej koleżanek z klasy). Kiedyś chodziła na zajęcia magiczne, lecz po paru spotkaniach znudziło się jej.

Gotowanie

White ma talent do gotowania. Często przyżądza w domu potrawy, a także wymyśla swoje przepisy które zazwyczaj są nie do zjedzenia . W trzeciej klasie mieli jedną lekcje gotowania w tygodniu, dokładniej we czwartki. White miała najbardziej pomysłowe dania.

Co myśli o

....Księżniczkach

White Fire in christmas socks by SoVerySophie.png

Zimowa by SoVerySophie ^^

Princess Celestia

White nie przepada za  Celestią. Wydaje się jej nudna i zbyt wywyszszająca się. Sądzi, że to Luna powinna być panią Equestrii. Kiedyś wraz ze swoją bandą sąsiadów wzięli plakat z Celestią i dorysowali jej wąsy, okulary, pobazgrali koronę i na grzywie napisali "XD"

Princess Luna

White uwielbia Lunę. Myśli, że tylko Luna powinna być panią Equestrii. Kocha Lunę i jej noc. White marzy, żeby Luna odwiedziła ją w śnie.

Princess Mi Amora Cadenza

Nigdy jej nie widziała, ale myśli, że jest fajna. Bardzo chce odwiedzić Kryształowe Imperium (czy Królestwo, jak kto woli...). Udało się jej kiedyś ją zobaczyć, a natomiast gdy odwiedzała Twilight.

Cytaty

Na ogień, wracaj tu!

Słodka Celestio!

What?! .

Pogięło cię?!

Co na ogień?!

Przestań zachowywać się jak nienormalna, dobrze?

Nie!! Nie narysuję Ci nic!!!

Nie pytaj....

Czo???

Jag to?

Coś Ci się dzieje?

Tyy... Masz nadzieję, że przyjdę do Ciebię na noc? Dobrze się czujesz?

Echm.... Odczep się, Ok?

Co Cię to obchodzi?

W-H-A-T?!

Taa...To jest...Niemożliwe ;-;

Morze jest szerokie i głębokie ;-;

Nie!!! Zacina się!!! Lagi!!! A!!!

Pacz. No już. No!!! Paczysz? Nie...? Pacz!

Odwala Ci ;-;

Ty wariujesz Karolina....

John Cię atakuje ( ͡° ͜ʖ ͡ °)

Ale wymyśliła....

Bardzo mądre ;-;

Co? Kto? Ja?! Czy ja coś zrobiłam? Pogięło Cię? Jaki słoń?! Nie, nie lubię makaronu!! Kukurydza? Co  to kukurydza?!!!! - Gdy jej odwala

Zmywarka nie działa. Nie działa. Zmywarka. - Czo xdd

Ni zgadzam się ;-;

Przypisy

  1. Bo jest zapisana na harcerstwo
  2. Dlatego, bo pewnego dnia złamała mi się morska kredka i musiałam narysować inny kolor xD
</div>

</div>

Więcej w Fandom

Losowa wiki