Fandom

Wincia

605stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze25 Udostępnij

Wincia

Dawna ponysona Chocolate Cow

Galeria postaci
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Chodzenie do szkoły

Tworzenie gier i programów

Rodzina
Rodzice Sweetie Rainbow i Blue Bolt
Rodzeństwo Cody
Krewni Fleur
Wincia (czyt. Łincia) — mały pegaz z talentem do komputerów. Ma psa Rico i nocnego feniksa Blackberry'ego.

Charakter 

Wincia jest zawsze wesoła, uwielbia się śmiać i rozśmieszać innych, ale czasami bywa nieśmiała. Koleguje się z Moo-Moo, ma także kilka innych przyjaciółek. Była przyjaciółką Dashie, jednak wyprowadziła się z Cloudsdale i zamieszkała w małej wsi w Equestrii. Wcześniej jednak były przyjaciółkami. Często gada bez sensu i ma dziwne pomysły. Lubi pić kawę. Twierdzi, że pije kawę dla dorosłych, chociaż naprawdę pije bezkofeinową. Nie przepada za sportem, ale lubi sobie "od tak polatać". Bardzo dobrze się uczy i wszystko szybko zapamiętuje. Jest bardzo natrętna, czasami chodzi za kimś nie dając mu spokoju. Jeśli zaczyna z kimś gadać na temat, który lubi, nie da mu już spokoju do końca dnia. Posiada wyjątkową inteligencję w dziedzinie informatyki, ale ponieważ ciągle się wygłupia nikt nie traktuje jej na poważnie. Kiedy ktoś ją o coś prosi, ma trudności z powiedzeniem "nie". Dlatego częstuje wszystkich swoimi smakołykami. Bardzo lubi słuchać głośno muzyki i oglądać kreskówki oraz komedie.

Zwierzaki

Historia Rico była dość zwyczajna - rodzice kupili jej psa, bo uznali że jest już dość duża by mieć zwierzaka. Za to Blackberry'ego znalazła pewnej nocy i zaopiekowała się nim. Kucyk i feniks stali się nierozłączni, lecz Blackberry musiał lecieć razem z innymi nocnymi feniksami. Wkrótce jednak zdecydował się wrócić i na zawsze zamieszkał u Winci. Kucyk dokarmia też kotkę sąsiadów Panterkę.
Wallpaper.png

Zdjęcie Blackberry'ego

Rodzina

Wincia ma brata Cody'ego, mamę Sweetie Rainbow, tatę Blue Bolt i kuzynkę Fleur. 

Cody

Młodszy brat Winci, jasnobrązowy pegaz noszący czapkę kaszkietówkę. Nie ma jeszcze uroczego znaczka. 

Sweetie Rainbow

Mama Winci, pracuje w przedszkolu. Jest niebieskim jednorożcem, a jej znaczek to pluszowy miś na tle tęczy. 

Blue Bolt

Tata Winci, umie wszystko naprawić, dlatego jego znaczkiem jest koło zębate. Jest niebieskim ogierem o czarnej grzywie, pegaz.

Fleur

Kuzynka Winci, młodsza o 2 lata. Nie ma znaczka, posiada różową grzywę i białą sierść. Jest jednorożcem. Co ciekawe, jedynie Fleur ma jakiekolwiek cechy rodziców Winci-niebieskie oczy. To dość dziwne, zwłaszcza, że jest ich kuzynką.
Rodzina winci edycja.png

Komputerowe zdolności

Wincia ma zdolności w dziedzinie komputerów. Napisała kilka gier i bardzo się tym chwali, czasem aż za bardzo... Czasami kilka razy dopomina się o pochwały i twierdzi że "jest kucykiem z przyszłością". Ma też talent do grafiki.

Szkoła

Ponieważ Wincia jest jeszcze klaczką, chodzi do szkoły. Jest jedną z najlepszych w klasie, zapamiętuje wszystko z lekcji, więc wcale nie musi się uczyć. Koleżanki z klasy lubią ją, choć czasami traktują jak piąte koło u wozu. Jedyną jej słabą stroną jest W-F.

Imprezowanie

Wincia potrafi imprezować równie dobrze jak sama Pinkie. Uwielbia puszczać głośno muzykę i wesoło skakać po pokojach odbijając się o ściany. Sama chętnie robi imprezy, przychodzi na imprezy(nawet bez zgody organizatora) a nawet przychodzi nie wiedząc,że jest na imprezie(oryginalny sposób). Kiedy do domu przychodzą znajomi jej rodziców-wtedy już naprawdę impreza nieunikniona.

Czytanie

Wincia uwielbia czytać, a zwłaszcza Harry Potter (wersja kucykowa), a także Dzielną Do i wszystkie inne książki, które wpadną w jej kopytka. Często chodzi do biblioteki. Przy czytaniu nieodłącznie towarzyszy jej Blackberry i wielka miska chrupek (opcjonalnie kawa bezkofeinowa).

Brak talentu do muzyki

Choć nasz mały pegaz lubi słuchać muzyki, kompletnie nie potrafi ani śpiewać ani grać na instrumentach. Kiedy śpiewa zwykle albo się wydziera i przedłuża niektóre nuty albo śpiewa cicho tak by nikt jej nie słyszał, a nauka gry na instrumentach też średnio jej idzie, ale nie jest aż tak źle. 

Relacje z rodziną

Wincia na ogół dobrze dogaduje się z rodzicami. Za to z Cody'm często się kłóci i drażni, z Fleur jest podobnie, Wincia uwielbia jej dokuczać, ale jest to bardziej rodzaj zabawy niż prawdziwa niezgoda.

Przeprowadzka

Kiedy była mała, Wincia mieszkała w Ponyville. Później przeprowadzili się do małej wioski w pobliżu Fillydelphi.

Ciekawostki

  • Nowsza (pełna) wersja Winci jest alicornem ze znaczkiem, ale używana jest jej pierwsza wersja-pegaz
  • Jej pupile Rico i kot sąsiadów Panterka są prawdziwymi zwierzętami
  • Imię Wincia pochodzi od nazwy systemu operacyjnego Windows
  • Wincia lubi Discorda- lubi mleko czekoladowe
  • Chaos też lubi
  • Lubi patrzeć na gwiazdy i jest po stronie księżniczki Luny

Galeria

Wincia001.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki